Ahojte mne osobne ebike bez odblokovanie nedával žiaden zmysel.po prvom výjazde som to riešil.spolu s telesk.sedlovkou,pedalmy a kotucom 203mm.obmedzenie na 25 vlastne umožňuje len také vozenie sa po lese .po odblokovaní je to niečo úplne iné...ja to mám vyriešené predložením snímača z kolesá na kluku.naklady 0 eur.tacho je tým pádom nefunkčné ale rýchlosť aj 50....na ten Trhavy pohon impulse som si už zvykol...dojazd mám 50+-km v naozaj ťažkom na klasickom bike nezjazdnom teréne .jazda stale na Max asistenciu .baterka 615wh...jazdim aj klasicke bike cesták aj MTB. ebike využívam len na vyblaznenie v ťažkom terene- viac zabavy a adrenalínu...
01.12.2017 - 20:42:54
01
kup si motorku to je vacsia zabava :)
01.12.2017 - 21:07:07
05
stevo1313 napísal:
Ahojte mne osobne ebike bez odblokovanie nedával žiaden zmysel.po prvom výjazde som to riešil.spolu s telesk.sedlovkou,pedalmy a kotucom 203mm.obmedzenie na 25 vlastne umožňuje len také vozenie sa po lese .po odblokovaní je to niečo úplne iné...ja to mám vyriešené predložením snímača z kolesá na kluku.naklady 0 eur.tacho je tým pádom nefunkčné ale rýchlosť aj 50....na ten Trhavy pohon impulse som si už zvykol...dojazd mám 50+-km v naozaj ťažkom na klasickom bike nezjazdnom teréne .jazda stale na Max asistenciu .baterka 615wh...jazdim aj klasicke bike cesták aj MTB. ebike využívam len na vyblaznenie v ťažkom terene- viac zabavy a adrenalínu...

co mas za bicykel? Ja neviem, ale ja hore kopcom velmi nedokazem ist viac ako 25 aj keby som to mal odblokovane, maximalne po nejakych lesnych cestach, alebo asfaltovych , ale nie ako pises v tazkom na klasickom biku nezjazdnom terene. A dole kopcom zasa, v tazkom terene ist nad 25? Na polnacke a asfalte sa to vie aj bez dopomoci rozbehnut na 50 plus. Proste ak by som jazdil po cestach tak by 25 sa mohlo zdat pomalicky, ale v tazkom terene?
01.12.2017 - 21:54:02
00
Mám aj motorku len ju musím obmedzovať kôli problémom s chrbticou.....samozrejme že ťažký výjazd sa na ebike nedá ísť nad 25 ...takisto strmé zjazdy buď sa nedajú ísť rýchlo a ak áno asistencia je tam zbytočná... Sú však situácie keď terén dovoľuje 35 a bez odblokovanie to nedám a je to také nezáživné...mám FOCUS Thron impulse plus.
01.12.2017 - 22:39:57
00
a preco by si mal ist hore kopcom tak rychlo? sam pises ze mas zdravotne problemy, no aj tak jazdis aj hore kopcom tak rychlo? wtf?
aspon prosim ta davaj pozor na zjazdujucich a vzdy im daj prednost, ok?
01.12.2017 - 23:00:00
01
Myslim ze otazky nie su na mieste. ked sa jazdi rychlo dole z kopca preco by sa nemohlo aj hore ked prisla doba ktora to technologicky zacala umoznovat. nevidim v tom ziaden rozdiel ani problem. Treba si len na to zvyknut a mat to na mysli ze aj zo spodu sa moze niekto rychlo priblizit tak isto ako z vrchu. Nemyslim to v zlom netreba to tak prezivat.
04.12.2017 - 08:46:03
01
E-hejteri doprajú elektrifikovaným cyklistom len jedno právo: potichu umrieť.
04.12.2017 - 09:29:17
00
mato - tak to povedz vsetkym tym endurakom a DHckarom, nech si davaju pozor na protismer, ked budu letiet a skakat na tych svojich trailoch
04.12.2017 - 09:31:35
00
pokial si neni na uzavretom okruhu, mas ist vzdy tak aby si vedel zastavit na vzdialenost ktoru vidis.
04.12.2017 - 09:47:48
03
Najodpornejšia skupina cyklistov sú práve tí zjazdujúci, ktorí si myslia, že im všetci majú dávať prednosť (nehovorím o oficiálnej jednosmernej zjazdovej trati). Netvrdím, že ak mám priestor a čas, tak neustúpim, ale ak sa takýto element vyslovene spolieha, že mu každý uskočí z cesty, on nemusí ani pribrzdiť, či za chrbtom chodcov zacengať, tak si právom koleduje o to, že raz ho nejaká partia trampov skopne z bicykla.
04.12.2017 - 09:58:40
03
pali - ja ich neobhajujem, ved tiez som tu kedysi pisal nieco aj na ich adresu, za co som si vysluzil kopu minusiek. Pre mna za mna, nech sa vzajomne zrusia obe tieto skupiny, i dont give a fuck.
04.12.2017 - 10:03:26
00
Pali65 : naviac si tito zjazdujuci neuvedomuju, ze vzhladom na nepomer rychlosti by mali povacsine uhnut oni, pretoze ten zdola, ktory sa vlecie ako slimak, nema sancu ani zareagovat. Nedaju sa z toho robit ziadne vseobecne pravidla, vzdy musia dotycni vyhodnotit situaciu s ohladom na toho druheho a byt ustretovi, pravidla su ramcove. Nemusi to vzdy vyjst uplne perfektne, ale za normalnych okolnosti sa nic nestane a max. si povedia prepac. Ale cim viac ludi je na komunikacii a cim viac doba pokrocila, tym menej sa to vyskytuje. A presne toto som zdoraznil pred casom, v suvislosti s touto temou, za co som bol onalepkovany ako hejter. Sice uz v niektorych bodoch to viackrat potvrdili priamo napisanim prispevku ,ale hlavne, ze treba nalepkovat :)

matvej11: nesuhlasim. Les nie je urceny na to, aby sa tam premavali motorove vozidla inde ako po urcenych komunikaciach a aj to len prilezitostne /aj tazba sa vyznacuje cedulkami/. A klasicky ebike je obmedzeny na 250w vykonu. A 250w naviac naozaj nestaci na to, aby si v strmaku jazdil do kopca ako raketa /a v pripade tych, ktori ebike pouzivaju preto, ze ho potrebuju , tak tam nepojdu ani rychlejsie/. Nehovoriac o tom, ze stale nie je problem pri rychlom jazdeni do kopca davat pozor a uvedomovat si nestandardnu situaciu. A ti, co s ebikom letia ako rakety hore, tak ti urcite legalny stroj nemaju. Takze nie je co riesit. Tu sa totiz stale miesaju 2 veci .. 250w ebike nie je ziaden problem, len to, ze sa do lesa dohrnie viac ludi, ale to by sa casom aj tak. Ten problem sa vola nelegalny ebike a ti, co ich vychvaluju su obvykle slovne velmi agresivni, kedze si podvedomo uvedomuju, ze robia nieco, co nemaju , ale nevedia to odovodnit, tak sa snazia nalepkovat :)
04.12.2017 - 10:26:00
05
co sa tyka nelegalnych ebajkov s tebou plne suhlasim.
ale nevidim dovod robit paniku ked niekto pojde do kopca 25 namiesto 7km/h na legalnom ebajku.
04.12.2017 - 10:46:45
00
lto...ze ty napises prispevok s ktorym budem suhlasit som Vazne nemyslel, ale stalo sa. Takze respekt. a len dodam ze ebike je definovany aj v zakone (uz som to tu daval do inej temy) a vsetky ostatne bicykle s elektromotorom su specializovane stroje, ktore su tak isto definovane v zakone. A tie patria vylucne len na uzatvorene okruhy tak ako napriklad sportove motorky, krosky....atd.

Porusovat zakon je kazdeho rozhodnutie, ale nech ma potom aj tie gule zato niest nasledky. Tak isto zjazdar ktory vali dole kopcom vo verejnom priestranstve musi byt pripraveny niest nasledky za svoje rozhodnutie v trestno pravnej rovine (ak niekoho "sejme"), ktora je tak isto definovana a to ze je niekto v lese neznamena ze pravidla (ako si napisal) su "ramcove".
04.12.2017 - 10:49:02
00
Keď som nedávno bicykloval v okolí Attersee, prekvapilo ma, že na horskej trase bol pomer klasického pohonu voči elektrickému asi tak 10:2, zato na cyklotrasách okolo jazier hádam 50 na 50. Väčšina asi mala obmedzovač rýchlosti, lebo nespomínam si, že by ma niekto z nich predbiehal. Rakúšania sú všeobecne asi disciplinovanejší národ, ilegálne prerábky tam nie sú príliš v móde. Ale jasno majú v tom, že chodec má na všetkých chodníkoch absolútnu prednosť. Nevynucujú si to, väčšinou mi ustúpili a ja som im vždy zakričal "Vielen Dank!", ale s nejakou bezohľadnou jazdou som sa tam vôbec nestretol.

Porušovanie predpisov pri prerábke e-bajkov mi nie je sympatické a dodám, že bezohľadná jazda mi vadí asi desaťnásobne. Normálni e-bajkeri mi nevadia, držím sa hesla – ži a nechaj žiť, hoci sám by som si taký bajk zatiaľ nekúpil, no moja polovička je vážnym kandidátom na to, aby ho dostala.
04.12.2017 - 10:55:24
01
keyboard_arrow_up