tri páky je pri starých strojoch docela bežné, akurát sa normálne za jazdy radí len jednou, nie ako henten šašo, že radí dvoma rukami naraz
čo som robil papiere na ivecu, tam už bola len jedna páka ako v osobáku, akurát keď sa do nej z boku tresklo tak si prehodil medzi malou a veľkou skupinou. samozrejme keď nemáš náklad a si na rovine, tak sa stačilo na malej trojke rozbiehať.. na traktore mám tiež takto tri páky, dve napravo a jednu naľavo, s tou sa radí iba redukčná prevodovka.. ďalšia páka je na voľbu skupiny, tie sú 4, spiatočka, redukované rýchlosti, terénne rýchlosti a cestné. a ďalšou pákou sú normálne 4 rýchlosti ako v aute. zvolím si skupinu a už len radím 4 rýchlosti. najviac ma to baví dozadu, keď môžem 4 spiatočky nakvaltovať