jurasmtbiker napísal:
PM600 do gufier? Neviem si predstavit chod vidlice... nebolo to prilis zalepene?

predstav si ale vydla chodila uplne v pohode, ziadne zalepenie nic, ved je to takmer rovnake mazanie ako ked je ta vazelina vo vzduchovej komore, po prechode na sram butter som pocilil len mierny posun k lepsiemu, dokonca s pm600 som mal podstatne dlhsie rovnaky chod ako pri pouziti sram butter, ta sa rychlejsie z gufera vytraca kedze nelepi takmer vobec a tym padom po dlhsej dobe kde pm600 stale mazala sram buter uz nie, ale ak sa dodrziava tych predpisanych 50 hod servis tak je urcite lepsia volba sram butter aj ked ku konci uz maze menej
Ja som ju pouzival lebo vo videonavode orginal od sram tiez typek daval pm600 na gufera.
https://www.youtube.com/watch?v=u1EUNbttowg


Naposledy upravil mireq1 dňa 26.11.2017 - 11:19:17, celkovo upravené 2 krát.

26.11.2017 - 11:11:08
00
Ja som sa to nikdy nodvazil urobit :D
Ale taky skutocne tenky film naneseny napr.štetcom
...to by mohlo fungovat.
Vyskusam na Epicone terat na zimu, co to urobi.
PM600 ma super vlastnosti, no na dynamicke tesnenia to moc nie je... i keď... na vzduchovom pieste to pracuje dobre
26.11.2017 - 11:13:32
00
mireq1 napísal:
predstav si ale vydla chodila uplne v pohode, ziadne zalepenie nic, ved je to takmer rovnake mazanie ako ked je ta vazelina vo vzduchovej komore, po prechode na sram butter som pocilil len mierny posun k lepsiemu, dokonca s pm600 som mal podstatne dlhsie rovnaky chod ako pri pouziti sram butter, ta sa rychlejsie z gufera vytraca kedze nelepi takmer vobec a tym padom po dlhsej dobe kde pm600 stale mazala sram buter uz nie, ale ak sa dodrziava tych predpisanych 50 hod servis tak je urcite lepsia volba sram butter aj ked ku konci uz maze menej


Hej, prave kvôli tomu predĺženiu servis.intervalu tu PM600 chcem vyskusat na gufera (samozrejme v rozumnom mnozstve), lebo je neporovnatelne odolnejsia od Masla... ako som spominal vyššie, skúsim to na Epicone
26.11.2017 - 11:16:51
00
mireq1 napísal:
predstav si ale vydla chodila uplne v pohode, ziadne zalepenie nic, ved je to takmer rovnake mazanie ako ked je ta vazelina vo vzduchovej komore, po prechode na sram butter som pocilil len mierny posun k lepsiemu, dokonca s pm600 som mal podstatne dlhsie rovnaky chod ako pri pouziti sram butter, ta sa rychlejsie z gufera vytraca kedze nelepi takmer vobec a tym padom po dlhsej dobe kde pm600 stale mazala sram buter uz nie, ale ak sa dodrziava tych predpisanych 50 hod servis tak je urcite lepsia volba sram butter aj ked ku konci uz maze menej
Ja som ju pouzival lebo vo videonavode orginal od sram tiez typek daval pm600 na gufera.
https://www.youtube.com/watch?v=u1EUNbttowg


Vo videu servisman vravi: "pre lahsiu instalaciu" aplikujte tenku vrstvu vazeliny :)
26.11.2017 - 11:34:42
00
Ano ale nic ine tam neda len tu pm 600, to ako ta vazelina sa tam dava len koli lepsiej instalacii? to nedava zmysel.
26.11.2017 - 11:53:36
00
Dava... s uplne suchymi guferami nasunies spodne nohy urcite tazsie nez s namazanymi.
Niektore starsie oficialne manualy RS uvadzali aj nemazat prachovky vobec, rok na to uz mazat.. ja osobne som nazoru mazat urcite.
26.11.2017 - 16:40:40
00
ono vacsi vplyv bude mat skor udrzba. tj po vyjazde vnutorne nohy vycistit, aplikovat nejaky silikonovy olej a zotriet. Ked som mal este staru pruzinovu 36ku si pametam ze po rocnom servise z nej bola nova vidla. Ked som udrzbu robil, rozdiel som takmer necitil.
27.11.2017 - 05:12:23
01
Asi tak. Ked uz nic tak retaz, vidlicu a tlmic som po kazdom vyjazde vycistil, v piatok som vidlicu otvoril prvykrat po dvoch sezonach - ako nova. dokonca aj sram butter bol este stale v guferach :) Tesnenia bez problemov, penove kruzky boli trochu zanesene. Aj tak som ich ale kompletne pomenil. Akurat co, zdalo sa mi malo oleja v spodnych nohach - no unik som pocas dvoch rokov nikde nezaznamenal.
27.11.2017 - 08:52:20
00
Zdravim,nevie mi niekto poradiť kde zohnať namiesto puzdier v tlmiči ložiska?https://www.youtube.com/watch?v=4apGEqNpDn4
29.11.2017 - 17:50:03
01
Mna by zaujimalo kto to realne jazdi a ako dlho mu to drzi, lebo ja som do mojho monarchu dal polymerove vlozky a po cca 8000km ich mam ako nove.
Popripade ci sa zlepsila loziskom citlivost.
29.11.2017 - 19:16:21
00
Mna hlavne laka to že to kupim raz a je to na furt.
29.11.2017 - 19:17:54
01
Na zaklade coho si taky optimista, co sa tyka tohto ,,loziskoveho systemu"?
29.11.2017 - 20:04:24
03
mireq1 napísal:
Mna by zaujimalo kto to realne jazdi a ako dlho mu to drzi, lebo ja som do mojho monarchu dal polymerove vlozky a po cca 8000km ich mam ako nove.
Popripade ci sa zlepsila loziskom citlivost.


Odkial si kupoval?
30.11.2017 - 07:19:02
00
https://www.soof.sk/vymedzovacie-vlozky-tlmica-fox
Uz je tomu viac ako 2 roky.
Popripade predava ich aj spoke-store.sk
30.11.2017 - 07:30:46
01
Zdravím,

Vie mi niekto vysvetliť, aký je rozdiel medzi pozitívnou a negatívnou komorou ? načo slúži a prípadne viac informácií o tom ? :)

Ďakujem
04.12.2017 - 21:08:02
00
keyboard_arrow_up