:) keď výrobca PTFE puzdier píše o mazaní plastov, pravdepodobne myslí mazanie PTFE povrchov puzdier a nie panvice v tomto prípade
PTFE je
plast Tefal, popredný výrobca panvíc, v návode na použitie píše, že po použití vysokej teploty, umytí panvice v umývačke riadu alebo po príprave veľmi kyslého jedla odporúča po umytí naniesť vrstvu jedlého oleja, čiže mne z toho vychádza nie úplná nereaktívnosť telfonu ako takého...
Ďalšia vec je, že nemusí byť teflon ako teflon...
Ak sa zdá, že flamujem, tak to bude tým, že mám reálne skúsenosti.... napr. prípad, keď sa mi dostala do rúk
vidlica po "vysoko odbornom" servise. keď som vylial
olej (pravdepodobne to bol olej... bolo to zelené, viskózne, smrdelo to) a pozrel som na teflón na puzdrach, bol jednoducho zožratý, oddelený od kovovej matrice... prešiel som po ňom suchým prstom a celú teflónovú vrstvu som zotrel.
Na otázku, čo to tam majster nalial, odpovedal, "olej"
Podľa mňa nejde o flame ale o diskusiu.
To čo sa domnievaš sú len dohady, navyše kde berieš istotu že to klzné púzdro, čo popisuješ bolo z PTFE? To čo tam "majster" nalial rovnako nevieš povedať, pre mňa z toho zatiaľ nič jednoznačné nevyplýva.
Stále platí, že ak nájdeš nejaké seriózne info, pošli ho sem alebo mne do PM, bude ma to určite zaujímať.
Čo som zatiaľ zisťoval: mám odpoveď od výrobcu maziva na báze kalciového mydlového tuku, a podľa výrobcu nemá žiaden nepriaznivý vplyv na NBR, PTFE a ostatné plasty ani pri dlhodobom pôsobení.
Viete niekto co znamenaju tie skratky na FOX tlmicoch? Ked si hodim ten 4 miestny kdo na stranke FOXU, tak mi tam pri dvoch tlmicoch vyhodi toto:
2016, FLOAT DPS, P-S, A, 3pos Evol LV, Rotwild, X+, 7.875, 2.000, 0.4 Spacer, CM, RM, Climb F, Standard Logo
2016, FLOAT DPS, P-Se, A, Remote Up Evol LV, BMC, Fourstroke, 7.875, 2.000, 0.8 Spacer, CM, RL, Climb F
co znamenaju tie skratky na konci: CM, RM, CM, RL?
Dik
CM - compression tune medium
RM - rebound tune medium
RL - rebound tune light
Climb F - climb mód firm
V podstate ide o tune úrovne high speed okruhu kompresie a reboundu.
Ak máš
tlmič s RL, tak bude vhodný skôr pre nižšie tlaky, RM pre vyššie tlaky. Ide o to, aby si pri vysokom tlaku nemusel uťahovať tlmič na maximálny rebound a naopak, pri nízkom tlaku nemusel mať rebound úplne otvorený. Všetko to závisí od konkrétneho rámu a pomeru prepákovania + od hmotnosti.
Čo je ešte dôležitý rozdiel je remote na tom druhom tlmiči a väčší spacer "token" vo vzduchovej komore (dá sa vymeniť za iný) 0,8 inch³ vs 0,4 inch³.