Viete niekto co znamenaju tie skratky na FOX tlmicoch? Ked si hodim ten 4 miestny kdo na stranke FOXU, tak mi tam pri dvoch tlmicoch vyhodi toto:
2016, FLOAT DPS, P-S, A, 3pos Evol LV, Rotwild, X+, 7.875, 2.000, 0.4 Spacer, CM, RM, Climb F, Standard Logo
2016, FLOAT DPS, P-Se, A, Remote Up Evol LV, BMC, Fourstroke, 7.875, 2.000, 0.8 Spacer, CM, RL, Climb F

co znamenaju tie skratky na konci: CM, RM, CM, RL?

Dik
06.12.2017 - 19:54:14
00
C bude asi kompresia a m medium, r rebout a L low? Aj rock shox ma tie to označenia ale inak
06.12.2017 - 20:18:16
00
jurasmtbiker napísal:
:) keď výrobca PTFE puzdier píše o mazaní plastov, pravdepodobne myslí mazanie PTFE povrchov puzdier a nie panvice v tomto prípade :D PTFE je plast
Tefal, popredný výrobca panvíc, v návode na použitie píše, že po použití vysokej teploty, umytí panvice v umývačke riadu alebo po príprave veľmi kyslého jedla odporúča po umytí naniesť vrstvu jedlého oleja, čiže mne z toho vychádza nie úplná nereaktívnosť telfonu ako takého...
Ďalšia vec je, že nemusí byť teflon ako teflon...

Ak sa zdá, že flamujem, tak to bude tým, že mám reálne skúsenosti.... napr. prípad, keď sa mi dostala do rúk vidlica po "vysoko odbornom" servise. keď som vylial olej (pravdepodobne to bol olej... bolo to zelené, viskózne, smrdelo to) a pozrel som na teflón na puzdrach, bol jednoducho zožratý, oddelený od kovovej matrice... prešiel som po ňom suchým prstom a celú teflónovú vrstvu som zotrel.
Na otázku, čo to tam majster nalial, odpovedal, "olej" ;)


Podľa mňa nejde o flame ale o diskusiu. ;)

To čo sa domnievaš sú len dohady, navyše kde berieš istotu že to klzné púzdro, čo popisuješ bolo z PTFE? To čo tam "majster" nalial rovnako nevieš povedať, pre mňa z toho zatiaľ nič jednoznačné nevyplýva.
Stále platí, že ak nájdeš nejaké seriózne info, pošli ho sem alebo mne do PM, bude ma to určite zaujímať.

Čo som zatiaľ zisťoval: mám odpoveď od výrobcu maziva na báze kalciového mydlového tuku, a podľa výrobcu nemá žiaden nepriaznivý vplyv na NBR, PTFE a ostatné plasty ani pri dlhodobom pôsobení.

Janiiik napísal:
Viete niekto co znamenaju tie skratky na FOX tlmicoch? Ked si hodim ten 4 miestny kdo na stranke FOXU, tak mi tam pri dvoch tlmicoch vyhodi toto:
2016, FLOAT DPS, P-S, A, 3pos Evol LV, Rotwild, X+, 7.875, 2.000, 0.4 Spacer, CM, RM, Climb F, Standard Logo
2016, FLOAT DPS, P-Se, A, Remote Up Evol LV, BMC, Fourstroke, 7.875, 2.000, 0.8 Spacer, CM, RL, Climb F

co znamenaju tie skratky na konci: CM, RM, CM, RL?

Dik


CM - compression tune medium
RM - rebound tune medium
RL - rebound tune light
Climb F - climb mód firm

V podstate ide o tune úrovne high speed okruhu kompresie a reboundu.
Ak máš tlmič s RL, tak bude vhodný skôr pre nižšie tlaky, RM pre vyššie tlaky. Ide o to, aby si pri vysokom tlaku nemusel uťahovať tlmič na maximálny rebound a naopak, pri nízkom tlaku nemusel mať rebound úplne otvorený. Všetko to závisí od konkrétneho rámu a pomeru prepákovania + od hmotnosti.

Čo je ešte dôležitý rozdiel je remote na tom druhom tlmiči a väčší spacer "token" vo vzduchovej komore (dá sa vymeniť za iný) 0,8 inch³ vs 0,4 inch³.

No:mad

https://goo.gl/forms/0oznuLISSjhwn0N62

06.12.2017 - 20:23:23
00
Jaaaaj sakra... ze toto som nevedel pred vymenou :)
To preto mam pocit, ze povodny tlmic bol progresivnejsi a pri tomto druhom som to takto nevedel nastavit. Takze by mala pomoct vymena toho tokenu z 0,4inch³ na 0,8inch³ (tak ako tomu bolo na povodnom tlmici?)
06.12.2017 - 20:34:46
00
Áno, potom by mal byť priebeh vzduchovej komory identický.

No:mad

https://goo.gl/forms/0oznuLISSjhwn0N62

06.12.2017 - 20:36:20
00
a to RL a RM ma teda nejako extra trapit nemusi jo?
06.12.2017 - 20:38:54
00
Ak nemáš problém s nastavením odskoku, tak by to malo byť ok.

No:mad

https://goo.gl/forms/0oznuLISSjhwn0N62

06.12.2017 - 20:47:26
00
Lapierre a je to teda tak s tou dlzkou motion control su rovnake od 80 po 120 v rebe ? Dik

„Keď nemáte náladu, nevydarí sa vám deň, práca sa stane monotónnou a zdá sa, že miznú aj posledné nádeje, stačí vziať bicykel a previezť sa po ceste, bez myslenia na čokoľvek iné ako na svoju jazdu.“ Arthur Conan Doyle

06.12.2017 - 20:58:01
00
Malo by to sedieť, RS nezvykne používať veľa rôznych dĺžok piestnic v tlmení.

No:mad

https://goo.gl/forms/0oznuLISSjhwn0N62

06.12.2017 - 21:14:07
01
http://nerfhaven.com/forums/topic/16267-plastic-safe-lubricants/ ...možno si tu to svoje nájdeš ;)
08.12.2017 - 12:28:15
00
Lapierre napísal:
CM - compression tune medium
RM - rebound tune medium
RL - rebound tune light
Climb F - climb mód firm

V podstate ide o tune úrovne high speed okruhu kompresie a reboundu.
Ak máš tlmič s RL, tak bude vhodný skôr pre nižšie tlaky, RM pre vyššie tlaky. Ide o to, aby si pri vysokom tlaku nemusel uťahovať tlmič na maximálny rebound a naopak, pri nízkom tlaku nemusel mať rebound úplne otvorený. Všetko to závisí od konkrétneho rámu a pomeru prepákovania + od hmotnosti.

Čo je ešte dôležitý rozdiel je remote na tom druhom tlmiči a väčší spacer "token" vo vzduchovej komore (dá sa vymeniť za iný) 0,8 inch³ vs 0,4 inch³.


Nevies mi poradit kde splasit ten token do tlmica v rozmere 0,8?
08.12.2017 - 20:33:24
00
Nazdar, viete mi niekto vysvetlit aky je rozdiel v tlmicoch Fox ktore maju oznacenie SV (small volume) a LV (large volume)? Dakujem
08.12.2017 - 20:34:16
00
V objeme komory myslim ;)
08.12.2017 - 20:35:21
00
Presne ako píše Janiiik

Prílohy:

LVSV_eyelets_servproc_004.gif
LVSV_eyelets_servproc_004.gif 140.36 KiB thumb_up0thumb_down

LVSV_eyelets_servproc_006.gif
LVSV_eyelets_servproc_006.gif 165.96 KiB thumb_up0thumb_down

08.12.2017 - 20:55:32
00
Mna este zaujima ze ci je rozdiel v chode a citlivosti tlmica ak mam velku komoru a token alebo malu komru bez tokenu?
08.12.2017 - 20:59:55
00
keyboard_arrow_up