Ked sa zmení počas výjazdu vietor, stravové watty neplatia. Nijaká veda.
20.12.2017 - 08:35:01
00
Takze vies pocas intenzivneho treningu posudit smer & silu vetra, ktory sposobi rozdiel vo vykone 5W. To by sa uz mozno oplatilo skusit odprezentovat v nejakej talentovej sutazi.
20.12.2017 - 08:38:34
03
Tam by dostal tri červené krížiky po druhej vete.😈🚴😇
20.12.2017 - 08:40:33
00
Kto, ten čo vymyslel aplikáciu strava.? Treba tam watty zrušiť a bude kľud.
20.12.2017 - 08:44:36
00
orvaq napísal:
Takze vies pocas intenzivneho treningu posudit smer & silu vetra, ktory sposobi rozdiel vo vykone 5W. To by sa uz mozno oplatilo skusit odprezentovat v nejakej talentovej sutazi.


Ty si na tomto vlákne dlho nebol, alebo si tu nový. Ak zalistuješ pár strán dozadu tak sa ti otvoria nové obzory :lol:
20.12.2017 - 08:47:15
00
Asi tak. Watty v aplikácii strava slúžia na to, aby sa bolo o čom vadiť.
20.12.2017 - 08:52:05
01
Aj ja mám stravu, ale na tanieri :-)
20.12.2017 - 08:53:16
03
Včera som si spravil test a anp bol presne, ako som predpokladal.....
21.12.2017 - 09:58:58
00
Ja len technicku pre Ivana. Ak teoreticky pocas celej jazdy po rovine fuka vietor jednym smerom a rychlostou a polku trasy ides po vetre a polku v protivetre s rovnakym vykonom, nikdy nekompenzujes jazdou po vetre jazdu v protivetre. Najrychlejsi cas na trati s obratkou dosiahnes v bezvetri.
21.12.2017 - 10:37:26
00
GZA: a čo si teda zistil? .-)
21.12.2017 - 10:47:21
00
Ze idem hore
21.12.2017 - 11:01:54
00
GZA: aj si zistil, že pri koľkých percentách z max TF máš ANP?
21.12.2017 - 11:05:28
00
To nie, mna zaujímalo kde je prah aby som vedel šlapat intervali nad anp
21.12.2017 - 11:22:19
00
Hosť napísal:
Ja len technicku pre Ivana. Ak teoreticky pocas celej jazdy po rovine fuka vietor jednym smerom a rychlostou a polku trasy ides po vetre a polku v protivetre s rovnakym vykonom, nikdy nekompenzujes jazdou po vetre jazdu v protivetre. Najrychlejsi cas na trati s obratkou dosiahnes v bezvetri.


Asi to tak bude. Podobne ako v členitom teréne - čo stratíš v jazde do kopca, v klesaní už nedobehneš. Najrýchlejší čas dosiahneš na rovine /,,a ešte rýchlejší dole kopcom,,/. Takže vlastne jazda na rovine v silnom vetre je ako jazda v ,,členitom,, teréne.
21.12.2017 - 11:58:02
00
GZA: a ako to dopadlo s tým "možným" prešmykovaním kolesa na trenažérí?
21.12.2017 - 12:14:49
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up