Ivan: zdať sa ti to môže, ale zdanie sa ťažko analyzuje, ak chceš urobiť zodpovedné porovnanie, tak ho treba urobiť inak, nie jednoduchým porovnaním tvojej priemerky a výkonu s jeho.
28.12.2017 - 10:14:28
Ked uz tak rozdiel je 5km/h a vahovy rozdiel medzi nami momentalne 10kg a posed som mal vzpriameny


Naposledy upravil maros15 dňa 28.12.2017 - 10:18:55, celkovo upravené 1 krát.

28.12.2017 - 10:17:18
Akoby canopus napísal: Ivan, nerieš ko....ny a jazdi.
28.12.2017 - 10:17:18
maros15 napísal:
Ked uz tak rozdiel je 5km/h a vahovy rozdiel medzi nami momentalne 10kg a posed som mal vzpriameny


Ten 1 až 2 km som pridal ešte za silný južný /7 m za sekundu/ vietor a o tretinu viac nastúpaných metrov na km - pri mojom výjazde. Preto rozdiel 6 až 7 km/h. Tvoju váhu som bral ako píšeš a aero faktor za posed som bral ako plus pre mňa. Mínus u mňa bol ten silný vietor a členitejší profil. Rozdiel v AVG - 7 km/h za hodinu a absolútne watty 211 /u mňa/ sú krajné hodnoty.


Naposledy upravil ivan dňa 28.12.2017 - 10:54:52, celkovo upravené 1 krát.

28.12.2017 - 10:31:42
66peter napísal:
Akoby canopus napísal: Ivan, nerieš ko....ny a jazdi.


Ešte trochu vydrž - testujeme wattmeter.
28.12.2017 - 10:34:25
transporti686 napísal:
Ivan: zdať sa ti to môže, ale zdanie sa ťažko analyzuje, ak chceš urobiť zodpovedné porovnanie, tak ho treba urobiť inak, nie jednoduchým porovnaním tvojej priemerky a výkonu s jeho.


To je aké zodpovedné porovnanie. Veď som bral do úvahy kopec vecí - wattmeter, profil, vietor, váhu, watty, watty na kg. Vychádza mi z toho jedno - pri zohľadnení všetkých faktorov /časť z nich je plus pre jeden prípad časť pre druhý/ bol veľký rozdiel v priemerke /12 %/ pri takmer rovnakých absolútnych wattoch /211 a 214 W/ spôsobený veľkým rozdielom /12%/ v relatívnych wattoch - 2,6 a 2,9 W/kg.
28.12.2017 - 10:35:01
ak chces ako tak porovnavat dve rozne jazdy v spriemerovanom vykone, orientuj sa skor na udaj normalised power. Ten lepsie zakomponovava do seba clenitost trasy a ciastocne aj podmienky jazdy. Voci sebe si mozes sledovat Intensity factor. Tieto parametre su vhodnejsie ako priemerka vs priemerne watty aj ked sa to na prvy pohlad nezda. w/kg su dolezite v kopcoch, po rovine nehraju uplne zasadnu rolu. Taktiez netreba zabudnut, ze wattmetre je nieco ako meranie prikonu - teda energie co do bicykla vkladas, ten sa vsak nepremeni len na cisty dopredny vykon, ale rozplyva sa aj v odpore pneumatik, aerodynamike, do pruznosti ramu... ak si vies poradit s anglinou, tu su vysvetlene pojmy https://www.trainingpeaks.com/blog/normalized-power-intensity-factor-training-stress/. Pripadne aj ine parametre https://help.trainingpeaks.com/hc/en-us/sections/205644448-Glossary-of-Terms dokonca si mozes stiahnut zadarmo aj knizku na http://home.trainingpeaks.com/products/training-with-power-ebook
Ak ti to z anglinou nejde, po slovensky je zopar pojmov vysvetlenych aj napr. na stranke co mam v podpise.

____
www.sportreport.sk
____

28.12.2017 - 10:52:24
aj tak mi tie watty pridu kus malo na tu priemerku - isiel tam aj spat cize aspon 230+ by to malo byt pokial neovladal vietor na dialkovom ovladaci
28.12.2017 - 11:03:25
rasto_t napísal:
ak chces ako tak porovnavat dve rozne jazdy v spriemerovanom vykone, orientuj sa skor na udaj normalised power. Ten lepsie zakomponovava do seba clenitost trasy a ciastocne aj podmienky jazdy. Voci sebe si mozes sledovat Intensity factor. Tieto parametre su vhodnejsie ako priemerka vs priemerne watty aj ked sa to na prvy pohlad nezda. w/kg su dolezite v kopcoch, po rovine nehraju uplne zasadnu rolu. Taktiez netreba zabudnut, ze wattmetre je nieco ako meranie prikonu - teda energie co do bicykla vkladas, ten sa vsak nepremeni len na cisty dopredny vykon, ale rozplyva sa aj v odpore pneumatik, aerodynamike, do pruznosti ramu... ak si vies poradit s anglinou, tu su vysvetlene pojmy https://www.trainingpeaks.com/blog/normalized-power-intensity-factor-training-stress/. Pripadne aj ine parametre https://help.trainingpeaks.com/hc/en-us/sections/205644448-Glossary-of-Terms dokonca si mozes stiahnut zadarmo aj knizku na http://home.trainingpeaks.com/products/training-with-power-ebook
Ak ti to z anglinou nejde, po slovensky je zopar pojmov vysvetlenych aj napr. na stranke co
mam v podpise.


Toto je všetko pekné. Ale poďme opäť k podstate veci. Idem výjazd. Makám jak koň - dobre že neumrem. Prídem domov - porovnám svoj výjazd s niekym iným. Zistím, že som šiel o 5 km/h väčšou priemerkou, v možno trikrát silnejšom vetre, členitejšom profile a wattmeter namiesto toho aby mi nameral priemerný výkon aspoň toľko ako porovnávanému - ukáže mi namiesto 214 W - horších 211 W. Asi ho predám. Na ebay - i. Vydražím - do ameriky - za 20 E. Buď wattmeter alebo stravu.
28.12.2017 - 11:12:40
ivan napísal:
čím väčšia rýchlosť jazdy, členitejší profil a silnejší vietor - tým namerá wattmeter menej wattov.

It never gets easier, you just go faster.
W.E.A.K.
http://www.facebook.com/ExpendablesCT

28.12.2017 - 11:46:13
,,Z toho vychádza, že čím väčšia rýchlosť jazdy, členitejší profil a silnejší vietor - tým namerá wattmeter menej wattov.,,

To nameral wattmeter - nie ja.
28.12.2017 - 11:51:33
To nemyslíš vážne,
28.12.2017 - 11:58:07
Že ho predám ?
28.12.2017 - 12:01:35
Jak vies ze si mal silnejsi vietor?
28.12.2017 - 12:04:49
Porovnavas neporovnatelne jazdy podla mna.
28.12.2017 - 12:05:29

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a nápoje)