a prečo až 8kg?
13.12.2017 - 05:58:28
00
viem ze sa to tu uz preberalo ale kde zhanate duse do vysokych rafkov? alebo ako to je riesene http://www.bikeservis.com/dusa-rubena-1825622630-fv80-700x1825-c-p-6741.html
13.12.2017 - 14:58:34
00
Decathlon ma s 80mm ventilom, poprip latexove Vittorie maju vyberatelny ventil a aj niekotre Continentaly. Podla potreby predlizis.
13.12.2017 - 15:05:57
00
dakujem nikdy som to nepotreboval/nekupoval.
13.12.2017 - 16:11:40
00
Prosím Vás, potrebujem poradiť a nenašiel som zatiaľ odpoveď. Dá sa galuska Tufo nalepená páskou odlepiť a znovu nalepiť. Potrebujem vycentrovať koleso a ide to len zvnútra. Poprosím odpoveď skúsených, nie dohady.
16.12.2017 - 00:01:46
00
no problem, väčšina bordelu z pásky ostane aj tak na ráfiku. ale budeš potrebovať pásku novú. s tým ale asi počítaš.
16.12.2017 - 00:40:36
01
ddemo napísal:
Tak ci onak, mne osobne brzdenie do karbonovych rafikov s principu vadi a tych par gramov za kotuce rad obetujem perfktnemu brzdnemu ucinku

Este sa vratim k predoslej teme... nedalo mi a tak som odvazil moj stroj... a na pretekarskej kolobezke urobila zmena z celustovej na kotucovu brzdu iba 30 gramov.
Dovodov je hned niekolko a to:
- mam iba prednu brzdu (aj preto potrebujem sto precent ucinnu brzdu)
- povodny stred kolesa bol tazsi nez Novatec na kotuc
- hydraulicka Magura na rafiky vazi viacej nez Magura na kotuc.
Takze navysila to pravdepodobne len vidlica...


Naposledy upravil ddemo dňa 17.12.2017 - 19:11:07, celkovo upravené 1 krát.

16.12.2017 - 21:58:31
00
elsi napísal:
Prosím Vás, potrebujem poradiť a nenašiel som zatiaľ odpoveď. Dá sa galuska Tufo nalepená páskou odlepiť a znovu nalepiť. Potrebujem vycentrovať koleso a ide to len zvnútra. Poprosím odpoveď skúsených, nie dohady.


Jestli máš slabé prsty jako já tak to bude boj páska drží silně :D
17.12.2017 - 16:18:56
01
Má cenu investovať, do karbónových kolies? Nie som síce profi-pretekár, ale prečo si nedopriať, že? Páči sa mi celkom vzhľad, tých karbónových kolies! Ale, čo je podstatnejšie, mali by byť ľahšie, ako Alu a keď sú na karbónových kolesách galusky, tak by mal byť aj valivý odpor vraj menší!
26.12.2017 - 23:01:06
00
Sám si si odpovedal.?
27.12.2017 - 00:00:48
00
HDmotory12 napísal:
Má cenu investovať, do karbónových kolies? Nie som síce profi-pretekár, ale prečo si nedopriať, že? Páči sa mi celkom vzhľad, tých karbónových kolies! Ale, čo je podstatnejšie, mali by byť ľahšie, ako Alu a keď sú na karbónových kolesách galusky, tak by mal byť aj valivý odpor vraj menší!

Ano ma cenu investovat...hlavne ked chces:
- ultra lahke koles do kopcov - tak karbon
- aerodynamcke kolesa s vysokym profilom (60 -80mm) s este prijatelnou hmotnostou - tak karbon
- univerzalne, cca 50 mm profil s dobrou aerodynamikou a zaroven aj s rozumnou hmotnostou zase ten karbon...:)
a ked chces mat dokonalu kombinaciu, tak nevahaj investovat aj do kotucovych brzd, lebo karbonova plocha nie je stavana na brzdenie celustovymi brzdami. Nechcem tu zase vyvolavat off topic a flame, ale cisto z technickeho hladiska kombinaciu karbon a spaliky nebrat... :) ... mier vsetkym ktori maju iny nazor...
a ked na karbon s kotucmi supnes galusku s nizkym valivym odporom, pojdes ako gula a zjazdy budes mat plne pod kontrolou...:)
28.12.2017 - 09:50:41
00
A co hovoris na karbon 50mm, kotucove brzdy a bezdusove plaste?
28.12.2017 - 10:14:49
01
ddemo napísal:
Ano ma cenu investovat...hlavne ked chces:
- ultra lahke koles do kopcov - tak karbon
- aerodynamcke kolesa s vysokym profilom (60 -80mm) s este prijatelnou hmotnostou - tak karbon
- univerzalne, cca 50 mm profil s dobrou aerodynamikou a zaroven aj s rozumnou hmotnostou zase ten karbon...:)
a ked chces mat dokonalu kombinaciu, tak nevahaj investovat aj do kotucovych brzd, lebo karbonova plocha nie je stavana na brzdenie celustovymi brzdami. Nechcem tu zase vyvolavat off topic a flame, ale cisto z technickeho hladiska kombinaciu karbon a spaliky nebrat... :) ... mier vsetkym ktori maju iny nazor...
a ked na karbon s kotucmi supnes galusku s nizkym valivym odporom, pojdes ako gula a zjazdy budes mat plne pod kontrolou...:)


Fajn potom.

Ale veď aj profi cyklisti majú špalíkové brzdy, nie?
A keby som chcel kotúčové brzdy, tak musím mať inú vidlicu aj rám, ne?!
28.12.2017 - 11:48:03
00
Áno musíš. Majú. Jazdia, žijú. Tento rok mám cca 15000km na karbonoch, klasických, bezdušovyćh či galuskových, žiaden problém.
Pokiaľ vieš brzdiť nie je s tým problém.

Samozrejme kotúčové brzdy ak je možnosť sú lepšie. Ak nie je, rozhodne by som sa toho nebál, jazdí to spoľahlivo a rozhodne lepšie ako hliník.
28.12.2017 - 12:08:20
00
ddemo napísal:
Ano ma cenu investovat...hlavne ked chces:
- ultra lahke koles do kopcov - tak karbon
- aerodynamcke kolesa s vysokym profilom (60 -80mm) s este prijatelnou hmotnostou - tak karbon
- univerzalne, cca 50 mm profil s dobrou aerodynamikou a zaroven aj s rozumnou hmotnostou zase ten karbon...:)
a ked chces mat dokonalu kombinaciu, tak nevahaj investovat aj do kotucovych brzd, lebo karbonova plocha nie je stavana na brzdenie celustovymi brzdami. Nechcem tu zase vyvolavat off topic a flame, ale cisto z technickeho hladiska kombinaciu karbon a spaliky nebrat... :) ... mier vsetkym ktori maju iny nazor...
a ked na karbon s kotucmi supnes galusku s nizkym valivym odporom, pojdes ako gula a zjazdy budes mat plne pod kontrolou...:)


A keď karbónové kolesá, tak čo tam obuť! Vyslovene galusky, ktoré sa lepia, alebo plášťovky?
31.12.2017 - 20:51:13
00
keyboard_arrow_up