HD - zalezi od brzd. Ak zostavas pri celustovych tak rozhodne galusky. Kombinacia karbonove plastovky (s tlakom zvnutra) a spalky (s tlakom zvonka) nie je dobra... potazmo zla a nevhodna. Ja viem ... argumenty typu : vsak brzdi to ako tak, da sa na to zvyknut, profici jazdia len so spalkami... ale treba si uvedomit ze profik ked prebrzdi rafik,
koleso vyradia a on dostane druhe.
A este k tej vymene brzd a ramu a vidle... Co hovorite na kombinaciu povodny ram, karbon rafiky,
galusky a predna kotucovka (vymenit vidlu nie je az tak financne narocne) a zadnu klasiku celustovu.... (vsak aj tak predna brzda berie vacsinu brzdnej sily). Ci to uz by zasahovala modna cyklopolicia voci takejto hybridnej zostave???
a este video od cloveka ktory co takto sledujem videa o karbone naozaj tomu rozumie (Australia- 25 rokov sa venuje karbonu a jeho opravam)...
pre ortodoxnych spalkobrzdicov pustit od 3:00...
a takisto 16:57... myslienky toho cloveka vyryt do mramoru..
https://www.youtube.com/watch?v=ET1jRVynOBAa diel dva este nieco dalsie o kolesach
https://www.youtube.com/watch?v=bFdG2NgIc7s&t=363s