No, moc ti neporadím. Ty nemáš rozšírený stred na ráme. Pri rozšírenom idú osky kľúk také, že sa už nedá, napr. podložkami, docieliť bočný odstup prevodníka. To je môj prípad.
Keď je zadná stavba Boost (148 mm), má oproti 142mm o 6 mm celkove viac. Teda na jednu stranu sú to 3 mm. Keď sa u 142 mm používa 6 mm ofset, vychádza to, že pri 148 mm by to mal byť 3 mm. Pri troch milimetroch by teda mala ostať pôvodná reťazová linka zachovaná. Toľko moje amatérske rátanie.
Skúšal som aj oval
prevodník (34T) s ofsetom 6 mm. Bol tak nacapený pri zadnej stavbe, že tam nebola medzera ani desatinka milimetra. Reťazovú linku som ale nekontroloval. Iste ale bola vyšinutá 3 mm a to znamená, veľký ohyb
reťaze pri najmenšom prevodníku. Možno, že by to aj biednejšie naň preraďovalo. Skrátka, keď som videl, že je prevodník moc natrieskaný smerom k rámu, bez praktického vyskúšania som ho hneď aj zhodil dolu. Zohnal som s ofsetom 3 mm a šlape to OK.