Bade napísal:
CamoTao sarkazmus ;-)

precitaj si moj prispevok hned pod fotkou. ostatne pod tym je uz len omacka.


Yapp pomohlo radsej sa spytam ako poskodim novy tlmic v zaruke. ??
05.01.2018 - 20:50:07
03
Ale iste. Nie je hanba sa spýtať,
Neexistujú hlúpe otázky. Sú len hlúpe odpovede.
06.01.2018 - 05:06:36
03
Ahojte mam tlmic monarch rt a po nasadnuti bolo pocut ako keby fucal... Po zosadnuti ostal vo zdvihu a nejde naspat... Ako keby tam bol nejaky podtlak. Co stym??
07.01.2018 - 11:07:50
00
opraviť jednoznačne. Vymeniť tesnenia.
07.01.2018 - 13:53:21
00
Stuckdown - chyba tesnenia na hlavnom pieste - ako píšeš nemesis - vymeniť kit tesnení vo vzduchovej komore. Akurát pri rozoberaní tlmiča treba dávať pozor, komora zvykne vystreliť z tlmiča von (vybrať reducery a prestrčiť cez oko nejakú handru a pozor na ruky).
07.01.2018 - 19:08:30
00
Nazdar neviete niekto kde sa dá kúpiť repasná sada na tlmič CaneCreek double barell coil 240mm? Google mi to u nás nikde nenašiel :-(
08.01.2018 - 13:06:24
00
Neviete o nikom na SK kto by robil servis CC DB Inline? Stále je jediná možnosť KrabCycles? Suspension Clinic ani Lapierre nerobia.
10.01.2018 - 21:15:51
00
Potrebujem poradiť.
Mám vidlu aj tlmič na strune(coil) takže žiadne dofukovanie ani púšťanie tesnení a pod. Staral som sa zodpovedne = po kazdej jazde umyté + streknuté silikón sprejom.
Mám vidlu RS Lyrik R Coil 160cm - rok cca 2010/2011 (podla bajku) - žiadne nastavenie iba rebound na spodnej nohe vidly.
Tlmič Fox Van R 200x57 - takisto ziadne nastavenie iba Rebound. Tu som pred rokom vymenil iba opotrebene ulozenie tlmica.

Oboje nebolo nikdy servisované = nikdy nebolo treba. Vzdy iba umyté a streknuté silikónom. Tesnenia su ako nové - žiadne vôle, nepopraskané v 100% kondícii. Všetko funguje, nič netečie, neslzí...

Otázka je, či servisovať? Podotýkam že pocitovo vôbec nieje treba.
Alebo sa držať starého inštalatérskeho porekadla: "Neopravuj čo nieje pokazené?"
??
11.01.2018 - 14:12:11
00
JuRose mozes poslat foto biku? Celkom ma to zaujima.
11.01.2018 - 14:37:35
00
raketak1
Detail tlmic a vidla, či cely bajk?
11.01.2018 - 14:44:09
00
Cely bajk, na margo tvojej otazky servis je vzdy fajn minimalne vnutro vycistit.
11.01.2018 - 14:46:56
00
Ved ho ma v profile
11.01.2018 - 14:53:44
00
Jj, foto celeho bajku je v profile ... neviem co vypozeráš z fotky ..
11.01.2018 - 16:18:02
00
JuRose napísal:
Potrebujem poradiť.
Mám vidlu aj tlmič na strune(coil) takže žiadne dofukovanie ani púšťanie tesnení a pod. Staral som sa zodpovedne = po kazdej jazde umyté + streknuté silikón sprejom.
Mám vidlu RS Lyrik R Coil 160cm - rok cca 2010/2011 (podla bajku) - žiadne nastavenie iba rebound na spodnej nohe vidly.
Tlmič Fox Van R 200x57 - takisto ziadne nastavenie iba Rebound. Tu som pred rokom vymenil iba opotrebene ulozenie tlmica.

Oboje nebolo nikdy servisované = nikdy nebolo treba. Vzdy iba umyté a streknuté silikónom. Tesnenia su ako nové - žiadne vôle, nepopraskané v 100% kondícii. Všetko funguje, nič netečie, neslzí...

Otázka je, či servisovať? Podotýkam že pocitovo vôbec nieje treba.
Alebo sa držať starého inštalatérskeho porekadla: "Neopravuj čo nieje pokazené?"
??

no ja by som určite vidlicu rozobral, tie mazacie kružky a olej budu ako blato :)
tlmenie s olejom nerozoberaj... len zhod vonkajšie nohy a očisti bordel pod guferami.
11.01.2018 - 16:45:47
00
Určite servis, povedzme, že preventívny... záleží od podmienok pri používaní, no aspoň raz za sezónu, resp. 200h, malý servis, raz za min. 2 roky veľký servis, t.j. kontrola opotrebenia vnútorností a hlavne výmena náplní. Tie totiž podliehajú skaze dosť rýchlo, nakoľko taký tlmičový olej je silno hydrofilný. Veľa záleží aj od konštrukcie daného odpruženia
11.01.2018 - 16:54:50
00
keyboard_arrow_up