Ako ja mam slx a su super ale chcem 4 piesty, skúšal som saj sram len ten chod tých páčok sa mi nepáčil.
Ešte by som chcel vedieť ten rozdiel medzi saint a zee či sa olapatí priplatiť tých 100€
19.01.2018 - 18:42:05
00
na Enduro sa hodia aj Sram Guide RE,je to skutočne silná brzda za dobrú cenu,som rád že som ich zobral-nejaká recenzia napr tu:
http://www.bikeradar.com/mtb/gear/category/components/disc-brake-systems/product/sram-guide-re-review-51218/
19.01.2018 - 18:42:08
00
Dodis601 napísal:
Ako ja mam slx a su super ale chcem 4 piesty, skúšal som saj sram len ten chod tých páčok sa mi nepáčil.
Ešte by som chcel vedieť ten rozdiel medzi saint a zee či sa olapatí priplatiť tých 100€


Je tam trochu krajšia páka, ktorá ma navyše nastavenie vzdialenosti páčky takým točítkom ako napr. SLX alebo XT (Zee nastavuješ imbusom) a nastavenie kontaktného bodu (Zee nemá). Tá páka je vraj trochu viac poruchová ako Zee, ale čo presne sa kazí si už nepamätám. Asi 2 sezóny jazdím Zee a som spokojný. Oveľa silnejšia ako SLX a pritom stále veľmi dobre dávkovateľná brzda.

Zee je v podstate Deore páka + Saint strmeň.
19.01.2018 - 23:08:50
00
mal som sainty su to dobre brzdy a žiaden problem som nemal
20.01.2018 - 19:58:26
00
... na SAINT je blby servis, asi preto ze ziadny nepotrebujes. Jazdim ich intenzivne 4 roky bez jedinej poruchy a tie iste pojdu aj na novy ram.
20.01.2018 - 22:30:40
00
Tak idem do SAINT 😉
20.01.2018 - 22:59:02
00
Ja som ich nemal, no viem, že niektorí tu písali, že tam mali nejaký problém pri tých nových s nejakou membránou a že sa to nedalo opraviť, len kúpiť nové páky. Vraj tiekli. Neviem či to bola len určitá séria a majú to už odstránené, no spomínalo sa to tu :)
20.01.2018 - 23:06:36
00
To sa stalo ked sa roztahovali piesty bez otvorenia expanzky.
20.01.2018 - 23:14:05
00
No detaily neviem, len sa tu o tom kedysi písalo a vtedy niektorí tvrdili, že Zee sú na tom lepšie-teda, že týmto netrpia :) inak Sainty vyzerajú podstatne lepšie, komu záleží na dizajne a nemá hlboko do vrecka, tak zoberie radšej tie-teda ak chce Shimano :) lebo sa dajú nájsť aj iné skvosty...
20.01.2018 - 23:37:04
00
zaregistroval som ze sa tu riesili aj plavajuce kotuce a mal by som k nim dotaz,
po nejakych 300-350km som zacal registrovat od zadnej brzdy vzdy pri zabrzdeni nejaky zvuk a pri stani na mieste pri zabrzdeni malo koleso tendenciu sa trochu pohnut, prekontroloval som vsetko a zistil ze je to pri nitoch, brzdna cast o ktoru sa dotykaju dosky ma vůli zhruba 0.5mm oproti stredu ktory je na náboji viz foto
ma s tym niekto skusenosti ci to nemam riesit ? nerad by som bol ak by to niekde pri zjazde prdlo

Prílohy:

IMG_20180201_204005.jpg
IMG_20180201_204005.jpg 465.8 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20180201_203947.jpg
IMG_20180201_203947.jpg 460.61 KiB thumb_up0thumb_down

01.02.2018 - 21:10:58
00
Marinada napísal:
To sa stalo ked sa roztahovali piesty bez otvorenia expanzky.


Takže piesty skôr nerozťahovať vôbec, či keď už tak, tak otvorit expanzku dat lievik a roztiahnuť...?
Či??
01.02.2018 - 21:20:51
00
Ked davas nove platne tak musis roztiahnut a teda plati ta druha moznost.
01.02.2018 - 23:17:59
00
JuRose napísal:
Takže piesty skôr nerozťahovať vôbec, či keď už tak, tak otvorit expanzku dat lievik a roztiahnuť...?
Či??

Ked sa meni v brzdach olej alebo sa odvzdusnuje tak miesto brzdovych platni tam musi byt ten zlty spacer nato urceny, ma presnu hrubku koli naplneniu systemu aby sa naplnilo presne mnozstvo kvapaliny, cize ak to clovek takto urobi tak pri vymene platniciek moze bez obav piestiky roztiahnut bez akehokolvek otvarania expanzky. Neviem kto kedy videl otvarat expanzku koli vymene opotrebovanych dosticiek.
Niekto tu pisal ze zvykne po nahodeni dosticiek este striekackou dotlacit kvapalinu aby sa mu vysunuli piestiky a potom mal kratky chod packy tak ten doticny musi pri roztlacani piestikov otvorit expanzku kedze ma preplneny system, lebo si koleduje o problem svojou chybou.
02.02.2018 - 00:11:01
00
schejta napísal:
zaregistroval som ze sa tu riesili aj plavajuce kotuce a mal by som k nim dotaz,
po nejakych 300-350km som zacal registrovat od zadnej brzdy vzdy pri zabrzdeni nejaky zvuk a pri stani na mieste pri zabrzdeni malo koleso tendenciu sa trochu pohnut, prekontroloval som vsetko a zistil ze je to pri nitoch, brzdna cast o ktoru sa dotykaju dosky ma vůli zhruba 0.5mm oproti stredu ktory je na náboji viz foto
ma s tym niekto skusenosti ci to nemam riesit ? nerad by som bol ak by to niekde pri zjazde prdlo

Toto neries, mozes si vsimnut ze v tych nitoch je kotuc rieseny tak ze pri brzdeni sa zapiera o unasac, a zas opacne kebyze ides dozadu a silno zabrzdis tak sa ti posunie o volu v nitoch, su proste konstruovane pre brzdenie do jedneho smeru, cize normalne dopredu, nie ked ides dozadu :) a kedze kotuc nieje pevne upevneny k unasacu, cize je plavajuci tak tie zvuky tam musia byt. Proste preto je to plavajuci, lebo plava. Inac mam tie iste kotuce a uz prezily pol sezony cca 3200km a podla opotrebenia este dlho preziju.
02.02.2018 - 00:41:15
00
To nie je tým že je to plávajúci kotúč, ale tým že je to lacný kotúč z aliexpressu...
02.02.2018 - 06:01:25
02
keyboard_arrow_up