Karbón v smere zaťaženia na ktorý je navrhnutý je pevnejší ako dural ale ak naň buchnes kladivom z iného smeru tak je slabší ako hliník a roztrieska sa ako sklo. A práve to sa stáva pri pádoch. A aby som povedal pravdu, keď mám pod zadkom kov, citim sa oveľa istejšie ako keď mám pod zadkom rám komplet uhlíkových vlákien.
01.02.2018 - 21:42:09
00
Ja som narazil do auta ktoré stalo asi 20 km rýchlosťou a bicykel sa rozpadol, ako lego... A kolesá hliníkové úplne v pohodke vydržali
01.02.2018 - 21:44:40
00
To som lepsi, ja som isiel cca 25kmh, supa do auta, predny hlinikovy rafik zlomeny aj s polovicou spic, karbonova vidla to celkom prezila len v mieste uchytu kolesa bol maly kusocek odstiepeny ale podla mna jej to na funkcnosti neubralo, hlinikovy ram na zadnej stavbe ohnutu az teda prasknuty takze podla mna je karbon pevnejsi. Videl si to, kladivom kolko buchal po karbone kym to prdlo? A hlinik jedna supa a uz bola jama.
01.02.2018 - 21:52:20
00
Ja si myslím že hliník karbón alebo oceľ - všetky sú navrhnuté tak aby vydržali bežné používanie s veľkou rezervou. Ja osobne som ešte žiadny rám nerozbil a to som teda pár krát poriadne spadol. Prípady keď ťa zrazí auto alebo narazis do stromu a pod netreba rozoberať lebo to by nevydržal žiadny materiál. Takže tie testy sú úplne zbytočne že čo je pevnejšie.
01.02.2018 - 21:59:03
00
Ocel je best
01.02.2018 - 22:04:07
00
Asi
01.02.2018 - 22:06:32
00
netreba zabúdať na Nokiu 3310...rám vyrobený z nej...hmmmm
01.02.2018 - 22:08:12
02
https://www.youtube.com/watch?v=vnidcY75KGE Pre mna je ocel najlepsi material ,vaha je trosku vyssia ale zas da sa s kvalitnymi trubkami. Ale na jazdne vlastnosti ocele sa karbon,hlina nechyta. Nehovoriac o tom ,jazdit na takejto fajnotke akou je Master musi byt paradicka.
01.02.2018 - 22:14:42
01
Keď oceľ tak trubky reynolds alebo colombus. To je paráda overená pár desaťročiami v tdf. Lenže taký kvalitný rám z ocele stojí toľko čo karbón.
01.02.2018 - 22:18:57
00
Ledavi Preco potom jazdis na karbone ?
01.02.2018 - 22:19:40
00
Zistil som to ked som si kupil ram atd. Investoval som peniaze do biku a potom som uz nemal chut vrazat do ramu 1000e. Ale keby mi nechybali tak vymenim hned. A ked uz kvalitny ram tak aj kolesa a to uz sme okolo 3000 a vyssie.
01.02.2018 - 22:34:07
00
Author Ronin z oceľových trubiek colombus stojí 1400 eur +- je to síce gravel ale o to vyuzitelnejsi ako čistý cestak.
01.02.2018 - 22:55:12
00
Nesprávne sme sa pochopili. Mne osobne nevadí, že si niekto kúpi noname rám z Ázie. Veď každý máme iný rozpočet. Mne vadí, keď si niekto vedome kúpi obrandovaný fejk. ja to beriem ako krádež osobného vlastníctva. Alebo ako v tomto prípade si kópiu oblepí nálepkami S-Works. Keď nemám na originál tak je predsa veľa iných možností. Ja nespochybňujem, že v Ázii sú kvalitní výrobcovia. Osobne mám teraz postavený cesťák na jazdenie doma na valcoch na ráme od Hong-Fu. Nie je síce skompletovaný. Iba radenie je nastavené a wattmeter. Brzdy nie sú zapojené. Na valce mi to teraz stačí. Keď bude doma všetko potrebné na nový "dream road Ti bike" tak sa komponenty premontujú. Ale vôbec by som sa nehanbila na tom Hong-Fu jazdiť vonku. Tvarovo sa mi ten rám veľmi páči. Výrobca má veľmi dobré recenzie. Ale v živote by ma nenapadlo, aby som ho polepila nálepkami Colnago, S-Works, Trek, a pod.
01.02.2018 - 22:56:08
019
Ledavi Podla mna si dobre spravil aj pri sucasnej volbe. Nemas coho lutovat ;).

desertfremen Author Ronin SL 2018 ma trubky od Reynolds a stoji necelych 1500. Viac by sa mi pozdavalo, keby vzadu bola kazeta 11-32/34 a vpredu klasicka compact dvojplacka.

Kristina Ktory model si od nich kupovala a kde? Dakujem
01.02.2018 - 23:20:03
00
GZA napísal:
Je niečo co si nerobil?


za to že ty máš monotónny a nudný život ja vážne nemôžem...

mali sme na predajni rozdrbaný karbonový rám po zrážke s autom ktorý putoval do koša tak sme na jednej z dlhších kusov celej trubky vyskúšali ako velmi sa treba snažiť aby to ruplo..a veru treba sa naozaj velmi snažiť... :)
01.02.2018 - 23:21:28
01
keyboard_arrow_up