666biker napísal:
ake mate skúsenosti s rafikom pre auto ventil s použitím ventilov kde je to gumové tesnenie/vložka v prípade diery pre auto ventil? funguje to spoľahlivo?


Asi zalezi na aky rafik.
Ja som napriklad spokojni nebol, mal som nahodeni auto ventil a musel som ho dat prec, lebo mi dobre netesnil.
Dal som redukciu a galuskac s oblznikovou tesniacou plochou a vetko sadlo na jednotku.
Mal som 23 vnutorny priemer a dost hlboky stredovi profil zlabu a nesadlo to.
Ale utesnit sa to musi dat nech tam bude hociaka diera.
30.01.2018 - 14:57:21
00
Body mal si original bezdusovy autoventil? alebo nejak inak si to mal riesene s autoventilom? lepsie bude teda pouzit nieco taketo? https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse/ventily/effetto-mariposa-caffe-tubeless-ventily-40-mm.html kde je ta vymedzovacia gumena vlozka z autoventilu pre galuskovy ventil?
30.01.2018 - 15:20:40
00
Galuskových ventilov je väčší výber podľa gumových pätiek. Niektoré ráfiky si vyžadujú špecifický profil pätky. Najme tie s úzkym stredovým žľabom. Napr. Mavic. Myslím však, že vhodnou gumenou podložkou pod ventil by sa dal aj takýto problém vyriešiť. Ja som si ju vyrobil.
30.01.2018 - 15:24:57
00
Ano mal som original bezdusovy auto ventil, ale ten zlab ho nepustil az tak hlboko aby to dobre tesnilo.
Ja som z praktickeho dovodu chcel auto ventil, ale ked to do rafiku nevojde, no keby som mal moznost pouzit auto tak si dam radsej ten.
Galuskovy tam das urcite, ale mozno ja auto ked ho preferujes.
Vravim ze zalezi aky mas rafik, od toho sa da odpichnut.
30.01.2018 - 15:42:48
00
Ten profil musim pozriet este. Jeden znamy ma poziadal, aby som mu prerobil jeho kolesa na bezduse, a len tak zbezne som pozrel, ze ma klasicky autoventil a Schwalbe Performance line plaste, takze musim pozriet aky profil ma ten raf a ci to s tymi klasickymi plášťami pojde aj prerobit
30.01.2018 - 16:07:03
00
01.02.2018 - 15:24:40
04
Milo prekvapený keďže to jemne stracalo tlak a sem tam bolo treba dofuknut som čakal najhoršie tak som to skontroloval po cca 8 mes bez akéhokoľvek dolievania tmelu a výsledok super... plášť maxxis ikon 2,2 EXO TR, tmel a páska Stans no tubes, raf DT swiss M442

Prílohy:

IMG_20180202_115831.jpg
IMG_20180202_115831.jpg 419.88 KiB thumb_up0thumb_down

02.02.2018 - 12:10:49
02
chalani ako sa vam dari fukat bezduse servisnou pumpou? ja som to skusal x krat podla roznych videi na YT a nikdy sa mi ani len nepodarilo priblizit sa tomu aby sa dostal a udrzal nejaky vzduch v plasti, rafky su DT swiss XR331 a plaste conti x-king Tubeless Ready. Veltil Mitas s obdlznikovou gumou, a paska tesa 25mm (ta ista co objednava od nich napriklad notubes)
02.02.2018 - 12:20:35
00
Ja som Continentaly musel nahodiť kompresorom, s pumpou mi nešli. Čo som mal zatiaľ Maxxisy, tak tie išli vždy v pohode veľkou pumpou. Neviem či je to značkou, alebo som mal iba smolu na konkrétne dva plášte.
02.02.2018 - 12:23:09
00
Mne velmi pomohlo to, ze som rukami po celom obvode akoby natiahol patky plasta ku krajom rafika. Potom to slo hned.


Naposledy upravil Marinada dňa 02.02.2018 - 12:29:18, celkovo upravené 1 krát.

02.02.2018 - 12:23:12
01
ja keď to nejde používam dušu, nahodím pätky a potom už to s jednou stranou väčšinou ide...no a keď nie, tak už fakt len kompresor...ale zatiaľ som nemal kombináciu, ktorá by nefungovala vôbec....
02.02.2018 - 12:27:49
00
katko mozem skusit tvoju verziu, snad sa mi to raz podari :), ku kompresoru nemam pristup
02.02.2018 - 12:35:18
00
no ja mám to šťastie, že mám benzínku pri baráku, čiže len nahodím adaptér na galuskový ventil a vybavené...
02.02.2018 - 12:37:52
00
misko_hrasko
Dielenskou pumpu spravidla nenahodíš ak nemáš ten správny TLR ráfik. (s hlbokým žliabkom) Problém môžu robiť aj pätky u nových pneumatík. (sú dokrkvané) . Niektoré gumy, napr. Contiky so spevnenými bočnicami, sú ako z plechu a ich pätka je slabo poddajná.
Fúkaj s vybratým jadrom ventilu.
Skús gumy nahodiť s dušami, dobre ich natlakuj a nechaj postáť. (pätka sa spravidla vyrovná)
Nahoď gumy s dušou, natlakuj a následne uvoľni len jednu pätku a vyber dušu.
Vybodni sa na to, choď na benzínku a použi kompresor.
TLR používam 6 rokov a niekedy je to pri nahadzovaní pumpou lotéria.
02.02.2018 - 12:38:02
00
Mne pomohlo ked som koleso zavesil za rafik aby nestlacalo plast dole. Potom sli pumpou vsetky bez problemov.
02.02.2018 - 12:39:00
01
keyboard_arrow_up