Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
omg furt tu riesite trojhrncek ? pol roka ? Na bikoch hltate kazdu novinku kazdu ootinu ale u aut ste stale niekde roku 2003. Nikto vas nic nenuti kupovat tak nechapem preco tak tvrdo proti tomu bojujete palo1707len tak mimo reci, GTRko ma tiez cca 92kW na liter a funguje bez problemov 100 000km+ v beznom rezime aj nahanani na okruhoch, takze nejaky pidi motorcek co ma obmedzovac(na sedacke) na 2500ot asi vydrzi par km.
Zrovna 1,0 EB nie je žiadna novinka s otáznou životnosťou, už sa to predáva dlho, je dosť kusov s viac ako 200 tis. km. Čoho sa vlastne báť na takomto motore ? Kedy skončila životnosť motora ? Keď začne žrať olej ? Keď stratí kompresiu ? Nepoznám žiadne auto v okolí, ktoré by malo takýto problém a to mnohé majú vyše 300 tis. km. Auto skončí na to, že je interier v biednom stave, alebo, že sa na ňom niečo finančne náročné pokazí (nafťák v hodnote 1000 € a vstreky), alebo má majitel peniaze na novšie, prípadne staré je malé a podobne. Zrovna 1,0 EB má napr. o válec a cievku menej, čo je skvelé a majitelia 1,2 htp si to veľmi pochvalujú, pretože o 1/4 menej často sa im pokazí cievka Kamarát vozí 2 so sebou a už menil na parkovisku. Má navyše turbo, ktoré ak človek nie je hulvát vydrží dlho a ak je tak repas dnes stojí 500 €. A tie tlaky nie sú až o toľko väčšie ako pri atmosfére a omnoho nižšie ako u naftových motorov, ktoré dnes už tiež majú hliníkové hlavy.
...z konštrukčného hľadiska sa trojvalec proste nedá vyladiť, aby bol vyvážený. Kolega z Čiech ešte na VŠ v rámci diplomovky riešil tému trojvalcov, na základe čoho vznikol 1.2htp a sám povedal, že by si takéto auto nekúpil. Pri fúkaných trojhrnkoch sa naháňa ťah odspodu, vo vyšších otáčkach sú úplne mŕtvoly. Vyššie tlaky a menejkrát uložená kľukovka obmedzujú životnosť takýchto motorov, zase kto s takýmto "približovadlom" najazdí 300k km, to by musel byť iný masochista Osobne mi dáva zmysel takýto motor len v spojení s rýchlym automatom a do mesta...
Dam toto vlakno precitat kolegovi, ktory vlastnil fiestu 1.0ecoboost, ten motor klakol 2 roky + 2 tyzdne, nemal zakupenu zaruku na 5r, neviem ci to uz davaju default, bola ze to velka sranda sa dohadat s nimi, ked ziadal motor spat na expertizu (sud) tak sa stratil a podobne, nakoniec sa dohodli (pomohol pravnik). Auto z fordu na panonskej preslo po oprave rovno do AAA. Ak ma niekto konkretnu otazku mozem sa spytat...
Kamaratka kupila do firmy pre zamestnanca Focusa kombi trojhrncek pred 5 rokmi a doteraz jazdi bez najmensich problemov. Len menia naplne. A teraz babo rad.
PS: podotykam, ze vtedy to bola novinka
Kazdy nech si kupi, co mu vyhovuje, nikto nikoho nenuti. Ozval som sa len preto, ze tu niektori principialne zavrhuju trojhrnceky. Ale to tak byva, ze vsetci su zavodnici, sliapu motoru na krk, vypinaju motor ihned po zaparkovani...a potom su tu zeny, jazdiace komotne v meste, poucene od manzelov kedy radit, kedy vypinat motor a ako sa k autu spravat. Ale co uz. Asi treba vsetkym kupovat velkoobjemove atmosfery.
Môže to byť v pohode a niekomu to môže vyhovovať, no ja by som si kombíka s 1l motorom nekúpil. Príde mi to trochu divné, ale pokiaľ to ľudia kupujú a sú s tým spokojní, tak prečo nie. Každý výrobok si napokon svojich záujemcov nájde
Z mojho pohladu, rozlisovacia hodnota ked sa da bavit o motore je 1,5. Tiez som na tom musel skoncit kvoli emisiam, zbil by som toho kto to vymysla ako parameter v ramci firmy. 1,5 tdci 88kW/120 slavne to nebude
...u nás vo firme sú benevolentnejší ... Olympiáda 3.0TDI 220kW/300HP 660Nm 100.000 km v sérii...230.000 km v chipe a stále pôvodná spojka, pôvodné turbo
omg furt tu riesite trojhrncek ? pol roka ? Na bikoch hltate kazdu novinku kazdu ootinu ale u aut ste stale niekde roku 2003. Nikto vas nic nenuti kupovat tak nechapem preco tak tvrdo proti tomu bojujete palo1707len tak mimo reci, GTRko ma tiez cca 92kW na liter a funguje bez problemov 100 000km+ v beznom rezime aj nahanani na okruhoch, takze nejaky pidi motorcek co ma obmedzovac(na sedacke) na 2500ot asi vydrzi par km.
porovnavat motor GTR s 1.0eb? Si ten motor niekedy videl? Hruby liatinovy blok, kovane piesty. Tomu mozes turbom nalozit taky tlak aky len chces a vydrzi to. A aj ked ma rovnaky litrovy vykon, musia sa po kazdej ostrejsej jazde menit sviecky a olej
Ludia, mate nejake skusenosti s 1,8TSI v octavii? Mame ponuku na 2009 v slusnej vybave za velmi fajnovu cenu, ale o tom motore som na nete precital len zle veci. Jazdil ho dakto?
Ludia, mate nejake skusenosti s 1,8TSI v octavii? Mame ponuku na
2009 v slusnej vybave za velmi fajnovu cenu, ale o tom motore som na nete precital len zle veci. Jazdil ho dakto?
Tento motor nie a už vobec nie 2009 ak tak 1.8tsi Octavia 3 tie su da sa povedať bez problemu.Aspon 2015 hore😉
Tie 1.8tsi vedia potrapit ked sa meni olej na longlife interval. Pokial mu doprajes kazdych 10tisic novy olej tak ani obavana rozvodova retaz nie je ziadny strasiak. Tusim ze canopus ho mal a mozno aj ma (neviem)..
Stare vw 1.8 turbo co sa davali aj do prvej ochcavky (1.8 20V turbo) su neskutocne motory.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
palo1707len tak mimo reci, GTRko ma tiez cca 92kW na liter a funguje bez problemov 100 000km+ v beznom rezime aj nahanani na okruhoch, takze nejaky pidi motorcek co ma obmedzovac(na sedacke) na 2500ot asi vydrzi par km.
PS: podotykam, ze vtedy to bola novinka
Kazdy nech si kupi, co mu vyhovuje, nikto nikoho nenuti. Ozval som sa len preto, ze tu niektori principialne zavrhuju trojhrnceky. Ale to tak byva, ze vsetci su zavodnici, sliapu motoru na krk, vypinaju motor ihned po zaparkovani...a potom su tu zeny, jazdiace komotne v meste, poucene od manzelov kedy radit, kedy vypinat motor a ako sa k autu spravat. Ale co uz. Asi treba vsetkym kupovat velkoobjemove atmosfery.
( tu niekto hovori o vyladenosti trojhrnku a pritom bezne jazdite na dizlovych trasakoch a to vam nevadi )
palo1707len tak mimo reci, GTRko ma tiez cca 92kW na liter a funguje bez problemov 100 000km+ v beznom rezime aj nahanani na okruhoch, takze nejaky pidi motorcek co ma obmedzovac(na sedacke) na 2500ot asi vydrzi par km.
2009 v slusnej vybave za velmi fajnovu cenu, ale o tom motore som na nete precital len zle veci. Jazdil ho dakto?
Tento motor nie a už vobec nie 2009 ak tak 1.8tsi Octavia 3 tie su da sa povedať bez problemu.Aspon 2015 hore😉
Stare vw 1.8 turbo co sa davali aj do prvej ochcavky (1.8 20V turbo) su neskutocne motory.