ten dizajn je hlavne vec funkcie, tie vzpery majú tvar luku a naozaj to má dobrý tlmiaci účinok... ale mne sa to tiež nepáči, i keď u môjho menšieho rámu je aj ten trojuholník oveľa menší... pri tomto v galerke vyzerá, že sa tam bude aj duša dať
05.02.2018 - 20:30:52
00
Ešte nechápem cenovú politiku pri cyklokrosovych bicykloch prečo 2200€?


Naposledy upravil GZA dňa 05.02.2018 - 20:43:18, celkovo upravené 1 krát.

05.02.2018 - 20:36:35
00
hm, vonkajsie vedenie bowdenov. dufam, ze majitel to nekupoval na jazdenie po asfalte a naozaj pojde aj na gravel vyuzitie, v rakusku je to same pole a luka. ak to ma len jedinu zadnu vzperu tak mi to pripada ako celkom hardcore varianta. k zvysku biku je ta kriklava vidlica ako pest na oko.
05.02.2018 - 20:40:17
00
má to normálne dve.. ten bicykel vyslovene sám zatáča mimo asfalt, aspoň ja s tým mám problém, keď som s ním vonku, že ťažko odolávam terénu, aj keď tam kvôli blatu nechcem ísť.
05.02.2018 - 20:45:27
00
Čínsky fejkár a že Carbon T1100 ?! Ťažké drogy ... 1100-kovy karbón používajú len najrenomovanejšie firmy , ktorých rámová sada stoji 4500-6000 € ! Dogma F10 je postavená napr. takomto karbone . Už vidím ako šikmoočko vypaľuje rovnaku kvalitu ako Pinarello z T1100 . Maximálne tam máš T600 a aj to som pridal .

Osobne s Kristina -ou obchodujem podľa môjho skromného úsudku ako nikto z Vás a zatiaľ len samé “pozitíva a sociálne istoty “ / Básnici / .
05.02.2018 - 21:04:20
00
Zase nebuďme rasisti. Aziat je taký istý človek ako my. Akorat sto krát pracovitejsi a skromnejší ako naduty biely muz čo si myslí že mu patrí zemeguľa.
05.02.2018 - 22:26:51
04
GZA Nestal ma 2200 ale necelych 1600. Nenasiel som nic pre mna vyhovujucejsie za lepsiu cenu. S mojimi 110kilami som chcel pohodlny bicykel s kotucovymi hydraulikami. Tento to splna. Vyuzitie na zaciatok naozaj len cesta, ak pojdu dole kila, urcite pojde aj do terenu. Ale rozbit ho hned na zaciatku nepotrebujem. Zelena krasne svieti, s farebnymi doplnkami na rame to ide. Nazivo sa mi paci kus viac ako na fotkach.
edit: GaliPe54 Ano, tanier pojde dole. Bajk som dostal v stredu, poskladal vo stvrtok, v sobotu prva jazda. Detaily doladim casom.
05.02.2018 - 22:53:16
00
Akú máš šírku pneumatík? Neuvažoval si, že dáš sadu iba s jednou pílou vpredu?
06.02.2018 - 01:37:22
00
Za 1600 sa už oplatí
06.02.2018 - 04:52:40
00
JOLI Co by tou jednou pilou oproti dvom ziskal ? (Pytam sa na nazor)
06.02.2018 - 07:23:03
02
JOLI na jednopilu by som zatial nesiel. Skor som sa zamyslel nad vymenou aktualneho 52/36 na 50/34. Taha ma to totiz do kopcov a napriklad ten Braunsberg, z ktoreho je aj foto na predoslej stranke, som vyslapal fakt ze s vypatim vsetkych sil. Lahsi prevod by sa hodil. Ale skusim najprv trochu pojazdit a potom sa uvidi.
06.02.2018 - 08:37:36
00
36 pocitam ze mas vzadu 27 minimalne - to by si mal potrenovat
06.02.2018 - 09:24:20
00
originál to má 52/36 a vzadu 11-32 a áno nestačí to, napriek tomu že na žiletke jazdím 53/39 tak sem som si dal 50/34 a kazetu 11-34...hlavne teda kvôli terénu, ale aj na cestných stojkách to boli dosť ťažké prevody, keďže ten bike je docela ťažký, myslím si že v mojom setupe s blatníkmi mu moc do 10kg nechýba.. + 32 mm kolesá nie s úplne hladkým dezénom a hustené tak na 4 bar sa rozhodne neodvalujú rovnako ako galusky
06.02.2018 - 09:35:42
00
myslel som bubbica na brausbergu.kopec co ma 2 km a 10 perc s 36 27 neni problem
06.02.2018 - 10:03:02
00
user_id napísal:
JOLI Co by tou jednou pilou oproti dvom ziskal ? (Pytam sa na nazor)

Pokial by som mal gravel iba na ľahký kopcovitý terén, tak okrem stránky údržby by som si ľahší prevod vykompenzoval so zadnou kazetou. Vpredu by mi stačila 40 zubová. Ale ak s tým plánuje jazdiť aj rovinaté cesty, tak v tom prípade asi pre neho lepšie mať kompakt vpredu.
06.02.2018 - 10:04:32
00
keyboard_arrow_up