Ja som z eglobalcentral bral foťák, nie za dva litre ale aj tie 4 stovky by ma zamrzeli. Tu je moja skúsenosť:
Objednával som SONY RX100 II 2.6. poobede. Neviem či som bol len netrpezlivý ale 6.6. bol balík označený ako "dispatched" a dodané trackovacie číslo nefungovalo. To ale nefungovalo ani 12.6. tak som ich kontaktoval či je všetko OK. Na druhý deň som dostal odpoveď a číslo už fungovalo. Čo ma ale prekvapilo bol prístup kuriéra (samozrejme na to nemá eglobal dosah). Nedostal som žiadne upozornenie že balík v daný deň dostanem, balík som ale podľa tracking logu očakával. Nebol som doma, keď mi kuriér zavolal že o minútu je u mňa, vravím že nech mi dá 5 minút. Keď kuriér dorazil a čakal som ho už pod vchodom, len mi podal balík. Nechcel nič podpísať, nepýtal občiansky, dokonca sa ani na meno neopýtal či to dáva správnej osobe. Inak skúsenosť s
obchodom pozitívna. Balík prišiel v dvojitej bublinkovej fólii a clo som neplatil ani nemusel riešiť s obchodom.
05.06.2017 13:35 DPD datové centrum Informácie o objednávke boli prenesené do DPD.
09.06.2017 20:35 Oldbury (GB) Na ceste.
09.06.2017 20:53 Oldbury (GB) Na ceste.
12.06.2017 14:20 Raunheim (DE) Na ceste.
13.06.2017 00:41 Mörsdorf (DE) Na ceste.
13.06.2017 06:04 Kesselsdorf (DE) Na ceste.
13.06.2017 17:26 Dolny Hricov (SK) Na ceste. Balík je pripravovaný na prepravu.
14.06.2017 06:47 Prievidza (SK) V rozvozovom depe
14.06.2017 06:47 Prievidza (SK) Na rozvoze.
14.06.2017 12:51 Prievidza (SK) Doručený.