jooj to nie ale chcem skusit ci to naozaj bude citlivejsie na zaciatku zdvihu :) vsak obleceny mam tak 90 kg tak sa uvidi co to urobi pri rovnakom tlaku :)
08.02.2018 - 17:48:05
00
Pri rovnakom tlaku nebudeš na začiatku zdvihu cítiť vôbec nič akurát bude vidlica chodiť menej do zdvihu. Teoreticky môžeš znížiť tlak a tak sa stane úvod zdvihu citlivejší a progresia vďaka tokenom zabezpečí aby si nedával doraz. Podľa toho čo pozerám máš 34 so 130mm zdvihu - teoreticky môžeš dať ešte jeden ale podľa mňa Ti 5 resp. 6 tokenov nič neprinesie, ak si nemal problém s tým, že by si dával dorazy.

Osobne uprednostňujem minimum spacerov a lineárnejší priebeh zdvihu ako extra progresiu na konci zdvihu. Ideálna je asi nová patróna s väčším objemom negatívnej komory (2018+) ktorú volajú Evol (F) a DebonAir (RS) - to určite citlivosti na úvode zdvihu pomôže.
08.02.2018 - 18:07:45
03
jasne uvidim ako sa to bude spravat...:) je to jednoduche cize menit to mozem hocikedy :)
08.02.2018 - 18:33:28
00
Ale ako placebo by to možno pomohlo ... pekné zelené. :D

Viac by Ti podľa mňa pomohlo toto:
820-02-433-KIT Air Shaft Assy, 2018, 34, 130mm, FLOAT LC NA 2, 1.214 Bore
https://www.foxracingshox.de/3418/2018-air-shaft-assy-34-130mm-float-lc-na-2-1.214-bore

Žiaľ dno/ neg plate nie je zrejme súčasťou a treba dokúpiť aj to:
820-02-413-KIT Neg Plate Subassembly, 2018 FLOAT LC NA 2, 34, Long Travel, 1.214 Bore
https://www.foxracingshox.de/6717/2018-service-set-neg-plate-subassembly-float-lc-na-2-34-long-travel-1.214-bore

Po výmene by sa mala úvodná citlivosť citeľne zlepšiť. ;)
08.02.2018 - 18:48:38
00
Co toto?

https://vorsprungsuspension.com/collections/all/products/vorsprung-luftkappe-fox-34-36
08.02.2018 - 18:59:18
00
Aj to je možnosť, no ceny sú podľa mňa dosť prestrelené. :)
08.02.2018 - 19:06:14
00
Samalama napísal:
Robia v susp clinic aj CC tlmice? Konkretne DBInline? Kedysi som ho poslal do KrabCycles ale dlho nevydrzal tak by som skusil iny servis


Potom ak si spomenieš a nájdeš nejaký servis tak mi napíš. Ja som akurát dnes svoj poslal do Canyonu (a odtiaľ to asi poputuje do Krab).
Inak ja rozmýšľam že ak sa nájde nejaký Monarch za dobrú cenu tak ho vymením.
08.02.2018 - 19:23:52
00
Žiaľ Inline sa im veľmi nevydaril - našťastie sa mi nepodarilo zohnať kľúč na komoru, a tak som si zrejme ušetril veľa nervov s týmto tlmičom. :)
08.02.2018 - 20:27:18
02
Lapierre napísal:
Žiaľ Inline sa im veľmi nevydaril - našťastie sa mi nepodarilo zohnať kľúč na komoru, a tak som si zrejme ušetril veľa nervov s týmto tlmičom. :)


http://shop.cosmicsports.de/de/cane-creek-double-barrel-inline-glandnut-wrench
08.02.2018 - 21:45:05
00
Caute, blba otazka
..ak teleskopka po zatazeni klesne o 7mm, je to ok alebo treba riesit? Obdobna otazka aj k tlmicu, ten vo "firm" mode po nasadnuti klesne do 30% zdvihu a pri pohupani ide az do 60%. Dik za rady
08.02.2018 - 22:08:05
00
Este dodam ze teleskopka je RS reverb a tlmic Fox Float X evol
08.02.2018 - 22:09:47
00
Staci ak je v nohach vidlice olej miesto vazeliny??
09.02.2018 - 13:39:31
00
V nohach ma byt primarne olej ako tlmiaca tekutina. Vazelina sa pouziva len na mazanie urcitych casti (napriklad tesnenia). A na to je dovod. Urcite by som nepouzil ten isty olej ako ide do noh, ten bude prilis riedky. Skor nieco hustejsie (Fox odporuca Fox Fluid na molitany) ale osobne by som kupil suspension vazelinu a pouzil ju. Teda ak to odporuca vyrobca.
09.02.2018 - 14:22:45
00
Olej v nohách nemá nič s tlmenim, tlmiaci je uzavretý v patrone, ten ktorý je v nohách je na mazanie
09.02.2018 - 14:49:09
00
Henri robil tutorial a on vazelinu vycistil a nahradil 15ml oleja do kazdej nohy. Olej je na to urceny, rock shock
09.02.2018 - 14:53:06
00
keyboard_arrow_up