Mal by to byť tzv. pedelec, ktorý je v súlade s európskymi zákonmi a predpismi považovaný za bicykel, nie za motorové vozidlo. T. j. pomoc motora do rýchlosti 25 km/hod. pri súčasnom pedálovaní, max.
výkon motorčeka 250 W. Takže, ak budeš dupať na pokraji infarktu 30 km/hod., tak aj majiteľ Nytra bude tiež musieť tlačiť do pedálov, pokiaľ nebude mať upravenú riadiacu jednotku. Na druhú stranu s 250 Wh batériou sa ďaleko na maximálny výkon nedá zájsť - z mesta tak na Oprátku, tam dobiť a domov. Avšak tým, ktorí potrebuju pridať 100 W do stúpania, pretože v kopcoch nevládzu, majú zdravotné problémy, vyšší vek a pod. určite pomôže. A na rovine s vypnutou elektrickou pomocou, pridanou hodnotou na zvyšovanie kondície je skoro 5 kíl váhy bicykla navyše.
Je otázka, koľko ľudí bude chcieť privádzať cyklistov na na hrádzi na pokraj infarktu za plus-minus 6 tis. Eur (podľa sady a použitých kolies). A samozrejme aj za cenu servisu, pretože je tam namontovaných veľa potencionálnych kurvítiek.
Pohon je riešený zaujímavo -
https://fazua.com/en/Zachytil som, že ten istý motor používa aj CUBE, Focus a Bianchi - niektorí na MTB, niektorí na cesťákoch.