Tak vravíš, že po pichnutí lepšie je mať mlieko na chrbte ako dušu v umývadle. :lol:
06.03.2018 - 15:01:51
03
Pri takom mikrodefekte by som o nicom ani len netusil.
06.03.2018 - 15:03:12
00
ak si nevybral trn z plasta tak si to zopakujes :-) pri poslednych defektoch som mal na to stastie - najhorsie a aj nadlhsie trvalo vybrat z plasta trn alebo sklo - a sklo bolo fakt zakerne - ked som myslel ze je vsetko vonku o par dni som zistil ze nebolo.
06.03.2018 - 15:34:01
00
Zabudol som to pozret. Som zvedavy.
06.03.2018 - 15:53:32
00
V lete som si vo Finale Ligure tiež utvrdil, že duše už nechcem ani vidieť. Ešte vo Francúzsku som zlikvidoval predný plášť, tak mi kamoš dal jazdený, do ktorého mi bolo ľúto liať mlieko. Potom sme sa presunuli do Talianska, kde to boli traily dosť skalnaté a po asi 3-4 vymenenej duši som šiel kúpiť nový plášť a mlieko :D.
06.03.2018 - 15:54:03
02
Bedzuse = kludny zivot. Teda pokym sa to niekto nepokusa vyrobit z Barumky a 17 rocneho rafika :D
06.03.2018 - 15:56:25
08
marinada - ja som na to hladanie dierky vzdy pouzival lavor s vodou doplna, to ju potom najdes behom par sekund. Ale v poslednom case uz ani nelepim, radsej tam vzdy hodim novu dusu.
07.03.2018 - 11:02:07
00
Ja mám ešte občas duše na najstaršom biku, lebo tie Machy s nemgaluskába dierou by boli kontraproduktívne. Ale mám na nich len "cestné" obutie. Alternatívne DT Swiss kolečká sú pradávno bezduše a dokonca si ani nespomínam na defekt, o ktorom by som vedel, a to už je možno aj 10 rokov. Raz som menil pásku, keď prestala po x rokoch tesniť.
Na Zestym - tam idem striktne bezdušáky a tam si teda nejaký defekt pamätám, ale za tie tisíce km to bolo úplné minimum. Dva také že musela ísť na dojazd duša. Čiže fakt bezduše sú koniec väčšiny problémov.
Teraz silne zvažujem, že sa vyondiem na galusky na cesťáku a rovno bachnem bezdušáky, ale mám pudenie si ešte pořídiť alternatívne gramárske kolečká a tam to zatiaľ galuska o asi 70 g vyhráva (o bočnice clincherového ráfu, priemerná galda je dokonca ťažšia ako bezdušový Schwalbe Pro One Tubeless rovnakého priemeru vrátane tmelu).
07.03.2018 - 12:44:59
00
GaliPet napísal:
Tuším tu viacerí používajú "bulharský meter". :lol:


A mne sa zda, ze asi aj ty. Rozsekat rafik pri 1,6BAR a tvojej hmotnosti...
07.03.2018 - 13:42:39
00
No bol to zadný galuskový XC ráfik (carbonový). Tam som mal nahustené na cca. 1,8 atm. Pri mojich 72 kg a neagresívnej jazde na Košickom MTB. :hug:
Ja som preto uviedol, že niektorí používajú "bulharský meter" lebo na väčšine dielenských hustiliek ukazuje manometer "hausnumerá" pri nízkom tlaku. Ja mám Topeak a prijateľne začína ukazovať až od cca. 1,3 atm. Presne až od 1,5 atm.
Ak niekto uvádza, že hustí na 0,8 atm, buď má na pumpe bulharský meter alebo hustí héliom a nad terénom si preto len poletuje. :lol:
07.03.2018 - 13:59:54
01
erikmir napísal:
Skúsim zohnať nejaký manometer pre porovnanie. Dám potom vedieť ako to dopadlo :)


Úplne som zabudol že máme doma manometer ku kompresoru. Plášte som nafúkal podľa zvyku do piesčitých podmienok. Podľa spomínaného manometra som nameral 1,0/1,5 bar. Následne som skúsil overiť presnosť pumpy z decathlonu. Pri prednom kolese sa ručička ani neodlepila z nuly (možno sa k tomu pričinilo aj zalepené jadro ventilka) no a na zadnom som nameral 0,5 bar. Takže beriem späť čo som predtým napísal. Samozrejme na traily kde sa skáče, sú tam korene a podobne fúkam vyššie tlaky.
09.03.2018 - 14:26:51
01
Ja som porovnal Topeak Smart Gauge D2 s pumpou SKS Airkompresor 12.0 a udaj v psi je uplne presny.
09.03.2018 - 14:33:02
00
vyzera ze zima pomaly konci tak prehadzujem na Ardenty 2.4ky...v NN stale mlieko ako po nahodeni v decembri...paska 25mm v 35mm rafku uplne v pohodke...Ardent siel nahodit zatial najlahsie zo vsetkych plastov co som mal...:)

Prílohy:

20180310_095540.jpg
20180310_095540.jpg 252.92 KiB thumb_up0thumb_down

20180310_094002.jpg
20180310_094002.jpg 650.91 KiB thumb_up0thumb_down

20180310_101104.jpg
20180310_101104.jpg 565.21 KiB thumb_up0thumb_down

10.03.2018 - 10:14:37
02
S tou paskou si to dobre vyriesil :)
10.03.2018 - 10:36:04
00
Ľahký ráfik s asymetrickým profilom. Výhodou ráfiku s asymetrickým profilom sú takmer rovnaké dĺžky drôtov a taktiež veľmi podobné napnutie drôtov na obidvoch stranách.
Nevedel som o tomo rafiku 35mm, prečo ma taky profil...(prečo je taky šmruncnuty)
11.03.2018 - 19:05:39
00
keyboard_arrow_up