IMO viac sa skrúcajú galusky klasickej konštrukcie, viete niekto potvrdiť/vyvrátiť toto pozorovanie?
14.03.2018 - 13:51:42
00
Poraďte, lowcost neprerazitelný plášť 23-25mm (≤20e) Ďakujem.
16.03.2018 - 14:05:51
00
Nepreraziteľný asi nezoženieš , ale s Conti Ultra Sport 2 by si mohol byť spokojný .
16.03.2018 - 14:32:34
01
s tým Conti Ultra Sport 2 má dobrú skúsenosť, 2 sezóny bez defektu
16.03.2018 - 14:50:25
01
Ja som jazdil celu minulu sezonu Vittoria Zaffiro Pro Slick, ani jeden defekt, za tu cenu velka spokojnost.
16.03.2018 - 23:07:01
01
corsair napísal:
Zdar aký najširší plášť tabuľkovo použiť na 13mm rafik viem (25mm) otázka je či sa nedá 28mm, čo to urobí...

corsair, ja som (nie cielene a nie športovo, skôr rekreačne) jazdil 700-32C na 13 ráfiku https://www.mtbiker.sk/forum/post1293024.html#p1293024 , plášť bol dáky schwalbe, presne si už nepamätám typ. Nevyzul sa, bez defektov, a to som určitú dobu vozil aj krpca v sedačke + ďalšia potrebná výbava v batohu. A nie som žiadny 60 kg chrt.
Za všetky kombinácie ráfik - plášť sa však nedá dať ruka do ohňa.
17.03.2018 - 01:09:20
00
corsair za mňa rovnako UltraSport 2
17.03.2018 - 09:47:47
00
kimlo napísal:
... aj pre vyssie uvedene dovody si stacanim do strany v zjazdoch vravim, treba prejst na kotuce :D

kimlo, moja rec, len ked uvedieme argumetny zacne sa protiargumentovat.."jazdim 20 tisic rocne a bez problemov, aj profici jazdia karbon-spalik, najlepsi jazdci nebrzdia" ...a podobne ********viny. Kazdopadne akonahle raz povolia v UCI kotuce, prejdu na ne vsetci do jedneho, pretoze hlavne pretekar potrebuje co najlepsi ucinok, preciznu modulaciu a neprehrievanie rafikov... Nemam nic proti hipsterskemu udrziavaniu starych technologii v beznom jazdeni, ale kto che naozaj ist dalej uz ma davno kotuce... :) (pozn: "uvedene stanovisko je sukromny postoj pouzivatela a v ziadnom pripade z neho nevyplyva nic pre ktorehokolvek ucastnika fora")...
17.03.2018 - 11:01:18
02
No som zvedavy na tie galusky aj ja. Galuska lepena paskou na kolesa s kotucom by sa mi nemusela stacat nie? :D
17.03.2018 - 12:20:36
00
Pri kotúčoch, podla mňa, nemajú galusky moc zmysel. Teda okrem pohodlia.
Však tam nie je problém s tepelnou deštrukciou karbonového ráfika.
17.03.2018 - 12:28:43
00
a preco potom bora one disc su tubular?
17.03.2018 - 12:30:49
00
toto nerozdycha :D
ddemo SB bolo toho ukazkou,ze? :lol:
17.03.2018 - 12:43:44
00
Keď už je taká debata, aké mali niekedy , alebo ešte aj teraz galúsky opodstatnenie na hliníkových ráfikoch ? :-)
17.03.2018 - 12:49:51
00
dellax napísal:
a preco potom bora one disc su tubular?



Zjavne preto lebo napriek tomu čo som písal, v high end kategórii existuje dopyt aj po galuskových diskových kolesách. Napr. aj kvoli hmtnosti. Otázka je, či to pre hobíkov stojí za réžiu spojenú s galuskami (a to jazdím na galuskových Borách).

A nie, nemyslím si že hliníkové galuskové kokesá majú nejaký zmysel.
17.03.2018 - 14:43:16
00
ddemo napísal:
kimlo, moja rec, len ked uvedieme argumetny zacne sa protiargumentovat.."jazdim 20 tisic rocne a bez problemov, aj profici jazdia karbon-spalik, najlepsi jazdci nebrzdia" ...a podobne *******viny. Kazdopadne akonahle raz povolia v UCI kotuce, prejdu na ne vsetci do jedneho, pretoze hlavne pretekar potrebuje co najlepsi ucinok, preciznu modulaciu a neprehrievanie rafikov... Nemam nic proti hipsterskemu udrziavaniu starych technologii v beznom jazdeni, ale kto che naozaj ist dalej uz ma davno kotuce... :) (pozn: "uvedene stanovisko je sukromny postoj pouzivatela a v ziadnom pripade z neho nevyplyva nic pre ktorehokolvek ucastnika fora")...


mozeme sa o tom porozpravat niekedy na bajkoch alebo na motorkach ;-)
tu by nasa debata mohla niekomu dvihnut zbytocne tlak :-D
17.03.2018 - 16:02:24
00
keyboard_arrow_up