GZA napísal:
Opakujem nevidel som nikoho ísť na biku 20-25km/h jazdil som zv tak 7 rokov a nikde ma to neposunulo..

Napriklad v nedelu som isiel takou podobnou rychlostou 3.5 hod samozrejme sobota bol interval
21.03.2018 - 07:25:31
01
Vojtechovsky odporuca jazdit ZDV na malej placke,tento rok to aplikujem a priemerky mam max 25.Presny opak Ivana
21.03.2018 - 07:31:03
02
Ja dnes sila v sobotu zv a v nedeľu intervaly
21.03.2018 - 08:39:36
00
Zaujímalo by ma, ako ovplyvní môj výkon na trati vysoký atm. tlak bez rannej stolice, resp. nízky atm. tlak s rannou stolicou. Na 24h pretekoch ma obšas "cvikne"

b yourself
https://www.strava.com/athletes/23881128

21.03.2018 - 08:46:46
00
Talbot napísal:
Vojtechovsky odporuca jazdit ZDV na malej placke,tento rok to aplikujem a priemerky mam max 25.Presny opak Ivana


Ale to iny sposob trenovania. Polarizovany trening je podla mna zlozitejsi ako klasicky strukturovany.alebo denny. Nemozes ist napr. 2 dni v tyzdni kazdy trening na plne gule a hotovo. Ja si myslim ze vacsina je pohltena sledovanim meracov pocas jazdy. Len si skuste predstavit ist na trening bez garminu atd. A ist podla pocitu.

http://www.bajkomktajchom.sk/

21.03.2018 - 09:58:36
00
Talbot napísal:
Vojtechovsky odporuca jazdit ZDV na malej placke,tento rok to aplikujem a priemerky mam max 25.Presny opak Ivana

podla toho kolko casu tyzdenne/mesacne sa mozes/chces venovat treningu. Ale ak napriklad jazdis 5-6 hodin tyzdenne tak takymto pristupom moc nenatrenujes

I"m just like you but better

the best predictor of performance is performance itself

There are only three things that always tell the truth: drunk people, children, and Lycra.

21.03.2018 - 12:19:38
02
Super peaks pyramid ala Pali 🤪

Prílohy:

8788E368-B435-4C48-A659-ED44650E5D68.png
8788E368-B435-4C48-A659-ED44650E5D68.png 226.93 KiB thumb_up0thumb_down

0103E941-A4D4-4773-8295-0179F33EE31E.png
0103E941-A4D4-4773-8295-0179F33EE31E.png 305.62 KiB thumb_up0thumb_down

855AA555-87C9-4670-B8B0-08339ED1EA43.png
855AA555-87C9-4670-B8B0-08339ED1EA43.png 1.51 MiB thumb_up0thumb_down

21.03.2018 - 12:43:28
03
Preco nie. Ved zdv ma kazdy inak polozenu. Dolezita je kadencia resp.kruzivy pohyb v hraniciach tepoveho rozsahu. A dost velky rozdiel je v trenovani 15r chalana a 40r muza. Co sa za mlady nenaucis...

http://www.bajkomktajchom.sk/

21.03.2018 - 12:45:35
00
tulenik napísal:
ešte raz: ak robíš závery z jedného eventu, je to ako keby si získaval svoju CP z dát z jedného dňa, kedy si v blbom počasí a chorý výjazd po 20 minútach zabalil


V tomto suhlasim s Ivanom. S nadmorskou vyskou klesa vykonnost u cloveka a uz aj v takych 1500 metroch, je to znizenie vykonu meratelne. V tych 2200mnm to moze byt kludne aj tych 5% dole z vykonu a to urcite citit. Mozno to Ivan opisal trochu viac kvetnato, ale podstatu povedal.

Este k tomu komentaru, ze preco Francesco Moser spravil rekord v hodinovke v Mexico City. Vies preco sa rozhodol to robit prave v Mexico City? Preto lebo znizenie aerodynamickeho odporu je o malinko vacsie ako znizenie na vykone kvoli nadmorskej vyske.
21.03.2018 - 13:29:49
00
tulenik napísal:
Ivanko, ešte mi povedz, môj pekný - kdeže to zložil Ferko Moser rekord v hodinovke?
Len aby som ti skomplikoval veci.
(aby ste niektorí nemuseli hľadať: v tom zlom zlom Mexico City, kde upadáte do bezvedomia)


No vidíš. A práve v tomto Ferovom prípade by sa zišlo zopár uhladených údajov - napríklad z dopingovej kontroly, technické údaje Ferovej mašinky, ... Hneď by sa nám vyjasnilo.

https://www.strava.com/athletes/20576473

21.03.2018 - 13:44:59
00
Talbot napísal:
Vojtechovsky odporuca jazdit ZDV na malej placke,tento rok to aplikujem a priemerky mam max 25.Presny opak Ivana


Ivanov tréning nie je tréning, ale pretekanie - primitívne udržiavanie určitej pretekárskej výkonnosti pre preteky do 3 hodín. Neviem aký je tréning Vojtechovského, ... ale veľmi dobre viem, aký je systematcký tréning na efektívne zlepšovanie FTP v prípravnom období - s udržiavaním istej úrovne ostatných pohybových schopností /rýchlosť, sila, Z1/. Žadne červené, ružové, ... zóny podľa pulzovej frekvencie. Len kombinácie wattov a doby - zaťažovania.a oddychu.

https://www.strava.com/athletes/20576473

21.03.2018 - 14:02:36
00
tnajner napísal:
Vies preco sa rozhodol to robit prave v Mexico City? Preto lebo znizenie aerodynamickeho odporu je o malinko vacsie ako znizenie na vykone kvoli nadmorskej vyske.


Nie o málinko, ale vcelku o dosť. (Mňa fyziku naozaj učiť netreba.) Zhruba 15 % gain aj za prdpokladu, že by sa mu W prepadli o tých 5 %.
Problém je, že predpokladaných na základe v podstate špekulatívy 5 % (pri ignorovaní aklimatizácie, podotýkam, čo je bota č. 1) straty je prd oproti obyčajnému nevyspatiu alebo nesadnutiu počasia... nimričkanie sa v číslach pod 10 W je pomerne smiešne, ak zasratá reťaz vie urobiť 30. To sa síce netýka Ferka Moserovie na dráhe, zato je to vcelku relevantné na "voľných" pretekoch v danej, a vlastne akejkoľvek výške.
No a potom sú tu ľudia, ktorým takéto stredné výšky sadnú lepšie (napr. ja).

Lapierre Zesty 514 (http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-6367.html)
Pell's Razzer Pro + RockShox Reba Race + some modifications

Všichni jsou zákeřná hladová klíšťata
jsou na svých prdelích vzájemně přisátá
a když se poslední na první zavěsí
pak z jeho prdele vlastní krev saje si

21.03.2018 - 15:23:17
00
Nehovorime tu o znizeni vykonu pod 10w, to urcite nie. To znizenie o 10w mas uz pri vyske 900mnm ak mas ANP na 300w. Pre Mexico City to je niekde od 10 do 15% straty vykonu, zalezi od aklimatizacie. To uz nie su male straty. https://www.trainingpeaks.com/blog/the-effect-of-racing-at-altitude/
21.03.2018 - 15:33:30
01
Ledavi napísal:
Preco nie. Ved zdv ma kazdy inak polozenu. Dolezita je kadencia resp.kruzivy pohyb v hraniciach tepoveho rozsahu. A dost velky rozdiel je v trenovani 15r chalana a 40r muza. Co sa za mlady nenaucis...

Je to na dlhsiu debatu a je jasne ze treningova minulost, vek a pod. hraju velku ulohu ale tieto rady ohladom objemov su prevzate z minulosti a vychazdaju z treningovych planov profesionalov ktory natocia veeeelmi vela km v ZV no pre smrtelnikov ako som ja je treningovy impulz jazdy v ZV dva krat tyzdenne po 1 1/2 hod uplne ze ziadny a pre nas vymysleli tie krasne intervalove treningy ktore uz aky taky impulz davaju. Ak tomu dakto dava adekvatne mnozstvo casu co je podla mna min. 10h tyzdenne tak to je zas na inu debatu.

I"m just like you but better

the best predictor of performance is performance itself

There are only three things that always tell the truth: drunk people, children, and Lycra.

21.03.2018 - 15:36:57
01
tulenik napísal:
Nie o málinko, ale vcelku o dosť. (Mňa fyziku naozaj učiť netreba.) Zhruba 15 % gain aj za prdpokladu, že by sa mu W prepadli o tých 5 %.
Problém je, že predpokladaných na základe v podstate špekulatívy 5 % (pri ignorovaní aklimatizácie, podotýkam, čo je bota č. 1) straty je prd oproti obyčajnému nevyspatiu alebo nesadnutiu počasia... nimričkanie sa v číslach pod 10 W je pomerne smiešne, ak zasratá reťaz vie urobiť 30. To sa síce netýka Ferka Moserovie na dráhe, zato je to vcelku relevantné na "voľných" pretekoch v danej, a vlastne akejkoľvek výške.
No a potom sú tu ľudia, ktorým takéto stredné výšky sadnú lepšie (napr. ja).


S Moserovým Mexikom to mohlo byť aj takto.

1. Zisk x - percent vzdialenosti za diskové koleso + ďalšie aero zisky, vhodné parametre v konštrukcii bicykla /od roku 1997 už UCI zakázané/
2. Zisk x - percent za systematcký tréning na efektívne zlepšovanie FTP /Dr. F. Conconi/ s využitím prípravy vo väčšej nadmorskej výške
3. Zisk x - percent za nedovolené podporné prostriedky
4. Strata 5 % za nevhodnú lokalitu - Mexiko - 2200 m.n.m.

Suma sumárum nový svetový rekord.

Za to, že urobili chybu vo výbere lokality ich odsudzovať nemôžme. Nikto nie je dokonalý.

Respektíve ako hovorí tnajner - pri väčšej rýchlosti pohybu je strata za nízky parciálny tlak O2 menšia ako aero zisk za redší vzduch - možno. Rekordy v hodinovke sa robia v bežnej nadmorskej výške - okrem Moserovho /za súčasných podmienok neregulérneho - dopingová kontrola, technické pravidlá UCI/.

https://www.strava.com/athletes/20576473

21.03.2018 - 15:45:41
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
cron
keyboard_arrow_up