Andrej2494 napísal:
Chcel by som sa Vás opýtať či mi neviete poradiť aký je rozdiel medzi Continental X-king 29 race sport,
Continental X-king 29 performance ?
Za odpoveď ďakujem .


Race sport su tenke pretekarske plaste, nizka hmotnost ale vela defektov. Performance je ekonomicka varianta bez specialnej ochrany bocnice a 'top zmesy' ako ma protection.
04.04.2018 - 07:55:30
00
dík, scarinko doma sa na to pozriem
04.04.2018 - 10:41:47
00
ahojte, čo by ste odporučili ako náhradu za X-Kingy RaceSport (factory nasadené od Canyonu)?
po 2 sezónach predratá bočnica na zadnom plášti, na prednom sa už taktiež ukazujú vlákna...

pokukujem po Ikonoch, jazdím ešte stále duše, páči sa mi skinwall prevedenie, no nie je to nutnosť...
prípadne https://www.bike-components.de/de/Continental/X-King-RaceSport-29-Faltreifen-p37139/ (nepoznám to BlackChilli, čo je to za zmes? možno je to aj to isté, čo som mal doteraz :D )

jazdím XC, maratóny, skôr tvrdšie povrchy, skaly...ideálne dodanie tovaru do konca budúceho týždňa...

ďakujem vopred za rady a tipy :)
05.04.2018 - 22:22:07
00
Áno, je to presne to, čo máš aj teraz, len verzia so žltými logami. Dokonca majú v ponuke aj oem verziu (strieborné logá) za tú istú cenu. Toto je aktualne bezkonkurenčne najlepšia cena. Pozri si iné e-shopy, kde majú tieto plášte v ponuke, že aká je cena (napr.sj tu). Akurát mi dnes prišli tieto plášte z tohto eshopu. Dodali mi ich do týždňa, z toho boli dva dni aj v D sviatky. Spokojnosť.
P.S.: black chilli je najvyššia a najkvalitnejšia zmes v ponuke od Continental. A hlavne sú vyrobené v Nemecku.
05.04.2018 - 22:34:44
00
Ja som vymenil X-King za Ikon. Lebo X-King je uzky plast (2.2 ma realne len 2.0), ako bezdusak nic moc, caste dofukovanie, vysoka cena a este aj sa mi plast zdemoloval a hadzal do strany pritom som za neho dal viac ako 40e, Ikon stal len 28e.
06.04.2018 - 07:52:06
00
no ja sa chystam prejst z komba NN-RaR na ikon predok zadok, som zvedavý čo to povie v predu :D
06.04.2018 - 10:07:22
00
a preco ten prechod ?
06.04.2018 - 10:09:16
00
chcem skusit nieco rychlejsie na predok...ak nebudem citit rozdiel a bude to neiste vpredu tak sa vratim k NN a ikony doderiem v zadu
a hlavne preto , lebo od kedy mám cesták sa mi zdá mtb hrozne pomalééé :D
06.04.2018 - 10:14:24
02
mne sa zda NN vpredu neisty :D no, ale asi jazdime ine
06.04.2018 - 10:45:37
00
a kombinácia Ikon 3C eXC vpredu a Ardent Race 3C EXO vzadu?
06.04.2018 - 12:48:42
00
na to, aky ma ikon nizky vzor budes prekvapeny, ako to drzi aj na mokrom, jazdil som to aj v snehu a vysiel som vsetko, co ini s podstatne "zimnejsimi" plastami, samozrejme ma svoje limity a velke blato mu nesedi, lebo sa rychlo zanesie

Laro22 napísal:
chcem skusit nieco rychlejsie na predok...ak nebudem citit rozdiel a bude to neiste vpredu tak sa vratim k NN a ikony doderiem v zadu
a hlavne preto , lebo od kedy mám cesták sa mi zdá mtb hrozne pomalééé :D


praveze by si to mal dat naopak, dozadu ikon a dopredu ardent race, ardent ma vyssi vzorok ako ikon
a kombinácia Ikon 3C eXC vpredu a Ardent Race 3C EXO vzadu?
06.04.2018 - 14:28:00
01
ardent race som skusal v zadu a arden klasicky v predu... bolo to pomalé a v zjazde v lese sa to šmýkalo...
06.04.2018 - 14:58:08
00
Tak ak si pociťoval deficit gripu na Ardent&Ardent Race...na Ikonoch budeš ako na klzisku ;)
06.04.2018 - 15:03:36
02
inak ja som este kedysi na spectrale jazdil Mountain King 2,4 vpredu/vzadu a bol som s tym celkom spokojny. U mna lepsie nez NN
06.04.2018 - 15:17:17
00
Laro22 napísal:
no ja sa chystam prejst z komba NN-RaR na ikon predok zadok, som zvedavý čo to povie v predu :D


ja tiež hľadám niečo nové do sezóny a rozmýšľam nad ikonom vpredu/vzadu, ale ešte zo mesiac doderiem staré kusy. Daj potom vedieť... Ja som rozmýšľal aj napredok dať Ardent Race a dozadu Ikon...
06.04.2018 - 18:50:05
00
keyboard_arrow_up