Tie piezo vstreky (v 2.2 D4D tusim Denso) su na kvalitu nafty veru velmi citlive.
12.04.2018 - 11:45:58
00
Jasne, nie je nic lepsie nez mat auto s ktorym Ta o rok-dva nepustia mozno uz ani do Viedne a otocit to na vyhodu "radsej odstavim na periferii, aspon sa prejdem". :D Ved sa prechadzaj, ini na benzine sa dovezu kam potrebuju a nemusia vobec riesit ktora samosprava zacne diesle obmedzovat a ktora nie. Auto je o slobode pohybu a prave o minimalizacii obmedzeni. Ak niekomu nevadi, ze sa z nejakeho bodu musi presuvat inou dopravou, tak to rovno moze cestovat vlakom a nemusi si auto vobec kupovat, ze? ;) Btw. najlepsie je toto navrhnut rodinke s batozinou na dva tyzdne a kocikom a tak. Ti budu naozaj vdacni za moznost sa presunut zo zachytneho parkoviska na verejnu dopravu / taxik s komplet obsahom auta ak sa budu chciet napr. ubytovat v nizkoemisnej zone...

A problemy s DPF az po 200-250 tisic? LOL Ludia co neziju na lazoch, tzn. jazdia 90% casu po meste a len par kilometrove trasy, jazdia len so studenym motorom a DPF sa ani nema kedy vypalit. Takze nie, diesel s DPF naozaj nie je vhodny pre kazdeho a nie, problemy s DPF nenastavaju az po 200k.

A preco by niekto mal menit auto po 8 rokoch s najazdom 80 tisic? Ano, opät to suvisi s tym, ze nedochadza z lazov, cize nemusi denne stravit v aute desiatky km. Nie vsetci su otrokmi imidzu a potreby vlastnit vzdy najnovsi model, takze su aj ludia, co pouzivaju jedno auto aj dvojnasobok casu.

Zaver: Kazdy si moze kupit co chce a kazdy pouziva auto inak / ma inu motivaciu. Ale motivacia na kupu noveho diesla je len setrenie na palive, nic ine. A ak si niekto dnes kupi dieslovu jazdenku s DPF a dvojhmotou, tzn. chce setrit na palive a ma aj rozum, tak urcite sa jej zbavi skor, nez nastane potreba drahych servisnych zasahov. A vzdy sa najde na SK niekto, kto si tu dieslovu kopku problemov od neho kupi, lebo ved nizsia spotreba a to je to podstatne. :D
12.04.2018 - 11:46:23
01
Ramon1 preto som sa pytal, lebo co pozeram ludi okolo seba, tak ked si kupili naftak na nejaky maly lacny mestsky osobak, tak ze z dovodu spotreby...ale malokto z nich ma taky rocny najazd, aby mu to vyssiu obstaravajucu cenu a servisne naklady prebilo.. viem ze boli akcie ze dizel za cenu benzinu a podobne, chapem ze ked predajca da cenu a je sikovny, tak nejaky nemotorista po tom skoci... len sa cudujem ludom, pre ktorych je ta uspora dolezita, ze si to neprepocitaju poriadne a len pozru vyrobcom udavanu spotrebu na 100km :) a doba vecnych komorkovych dizlov, ktore mohli jazdit aj na druzstevnu naftu je uz prec dost dlho
12.04.2018 - 12:04:19
00
JezusAle prosim ta netrep ! Ako vieš čím som bol ja motivovaný pri kúpe môjho autá ... kupoval som auto s Euro 6 s emisiami Co2 176 a vieš koľko by mal ten tvoj ospevovany benzín TSI približneho výkonu 204HP ? 212 !!! Spotreba vyššia o 3-5 litrov a krútiacim momentom nižším o 100nm . Na dusík tam mám močovinu , takze som viac čistejší ako Ježíš ...IMHOooooó

MageZ áno Avensis som kupoval ako auto na dovolenku a pre ženu ... Tucson mal v meste 12,5-13,5 litrovú spotrebu ... na diaľnici 12 a avensis s 4 bikami 7,8


Naposledy upravil Ramon1 dňa 12.04.2018 - 12:11:22, celkovo upravené 1 krát.

12.04.2018 - 12:06:45
00
Jazdenku diesla kupis casto lacnejsie ako benzin. Pri niektorych modeloch mas plnu prdel lacnych naftakov a benzinov je malo a drahe. Cim starsi, tym je ten rozdiel vacsi. A tam sa lacne jazdenie moze zo dna na den zmenit na velku investiciu.
12.04.2018 - 12:07:42
03
Ramon, mne je Tvoja motivacia na kupu diesla uprimne ukradnuta, ale neser si do huby aspon v ramci dvoch prispevkov po sebe. ;)

MageZ napísal:
nekupuju ludia dizel prave z dovodu aby usetrili na palive? :)

Ramon1 napísal:
Áno poväčšine , ja nie ...

Ramon1 napísal:
Ako vieš čím som bol ja motivovaný pri kúpe môjho autá ... kupoval som auto s Euro 6 s emisiami Co2 176 a vieš koľko by mal ten tvoj ospevovany benzín TSI približneho výkonu 204HP ? 212 !!! Spotreba vyššia o 3-5 litrov a krútiacim momentom nižším o 100nm
Tucson mal v meste 12,5-13,5 litrovú spotrebu ... na diaľnici 12 a avensis s 4 bikami 7,8


Takze aka bola ta Tvoja motivacia ak nie spotreba Ty setrilek? :rofl:
12.04.2018 - 12:15:02
00
viete co, ja koncim.
12.04.2018 - 12:26:20
00
Plyn, to je ten správny pohon!
12.04.2018 - 12:45:05
06
edelweiss neblbni kde ini koncia diesle zacinaju :lol:
https://www.autorevue.cz/daimler-promluvil-o-zakazu-dieselu-je-razne-proti-uvedl-i-duvody
12.04.2018 - 12:46:35
00
edelweiss napísal:
, ze hlavne ked chce teda znova subaru, tak nech skusi aspon benzinik, ze by sa patrilo, ked je to subaru. kazde 4 roky nove auto do naklado

takže kedy to bude to ďalšie "lehce zajeté" benzínové subárko na predaj? 2021? :lol: forester?
my máme tiež v robote Forestra SGčko v turbíne, vetrané len zriedka.. dostali sme od agentúry ako havarijné vozidlo, normálne je s tým zákaz jazdiť lebo to žere aj trávu pri ceste :lol: škoda že sa ho nechcú a nechcú zbaviť :headbang:
12.04.2018 - 12:57:49
00
tu je vcelku zaujmavy clanok o roznych druhoch casticovych filtrov ako pracuju, ich odhadovana zivotnost, ceny a ine...
http://www.auto.cz/regenerace-filtru-pevnych-castic-jak-jezdit-abychom-nenicili-drahy-filtr-113369
12.04.2018 - 13:04:22
00
Ježiš vplyv erupcii na slnku ? Ak ta to zaujíma : tak predovšetkým najvýkonnejší agregát daného modelu , pohon 4x4 , automat , Euro 6 aby som ak sa rozhodnem pozrel aj na 4 kolesách tie tvoje “veľké mesta “ , dojazd a samozrejme aj spotreba nakoľko kazdy rok cestujem po Eu ...

A ešte toto keby som kupoval niečo take ako tvoj Big Foot či Yeti alebo niečo malé a podobne možno by som zvolil atmosféru ... no nakoľko mám auto pre tvoju predstavu za cenu tvojich 4 , náklady sa už akosi v tejto triede nepatria riešiť . Ajked nízka spotreba poteší ... nesnaž sa prosim ťa na mna tou tvoju pseudointeligenciou zapôsobiť . Viem čo píšem ...

A úsmevne je taktiež , že nejak z tých vašich hejtov pohonných jednotiek neviem čo je vlastne dobre .
Diesel nie lebo bude zákaz . Teda aspoň podľa Jezisa . Nízkoobjemové “ chrtitka “ s turbom nie kvoli životnosti , slabému výkonu a poruchovosť . Baterkove hybridy kvoli ekológii výroby a vysokej cene . Plne elektriky nie pre nedostatok nabíjaciek. Plyn vraj vybuchuje a atmosferické veľkoobjemové agregáty sú buď “ mŕtve “ alebo spotrebou v ***** ... ostáva 2-2,5/3 litrová atmosféra ktorú už ale nikto okrem zopár automobiliek nerobí alebo kúpiť jazdenku z vrakoviska . Takze sa môžme vlastne voziť v súčastnosti len na biku podľa Ježiša aby sme boli IN ....
12.04.2018 - 13:10:24
00
Ten “zákaz dieslov do centier miest” sa nikde nepripravuje plošný, ale na motory, ktoré nespĺňajú novšie Euro-normy. Apoň ja tak viem. Však by to bol nezmysel.
12.04.2018 - 13:11:35
00
Vysvetli to Jezisovi , prečo tu dezinformuje a stresuje veriacich ...
12.04.2018 - 13:21:32
00
Ramon1 napísal:
JezusAle prosim ta netrep ! Ako vieš čím som bol ja motivovaný pri kúpe môjho autá ... kupoval som auto s Euro 6 s emisiami Co2 176 a vieš koľko by mal ten tvoj ospevovany benzín TSI približneho výkonu 204HP ? 212 !!! Spotreba vyššia o 3-5 litrov a krútiacim momentom nižším o 100nm . Na dusík tam mám močovinu , takze som viac čistejší ako Ježíš ...IMHOooooó

MageZ áno Avensis som kupoval ako auto na dovolenku a pre ženu ... Tucson mal v meste 12,5-13,5 litrovú spotrebu ... na diaľnici 12 a avensis s 4 bikami 7,8
to je kolko rokov dozadu co si kupoval auto? pozeram pozeram a tie EURO6 Tsicka maju cca 100-140 Co2 a 204 konove Tsi? to je ake?
12.04.2018 - 13:28:30
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up