ak by mal niekto záujem...
https://www.mtbiker.sk/bazar/komponenty-plaste/331230/notubes-race-sealant-1l.html
14.04.2018 - 07:53:20
00
Nakoľko som tu nenašiel rovnakú kombináciu, chcem sa spýtať, či má niekto skúsenosti s kombináciou DT Swiss M Spline 1900 (vnútorná šírka 19 mm) a Maxxis High Roller II Exo Protection TR plášť kevlar 29x2.30".
Prípadne aj akú šírku pásky použiť do tohoto ráfku.
16.04.2018 - 08:50:01
00
Tip na fakt dobry digitalny tlakomer?
16.04.2018 - 14:00:12
00
Teraz mi dosiel Schwalbe Airmax Pro. Manipulacia bez problemu. No a hned som zistil, ze fukam odost vyssie tlaky ako som si doteraz myslel. Servisna pumpa force ma odchylku ale nic necakane.
16.04.2018 - 14:02:25
00
Ja mam tento: https://www.topeak.com/global/en/products/gauges/351-smartgauge-d2
Na autoventil super, na galuskovy treba cvik. Navyse som zistil, ze moja SKS pumpa meria presne, takze ho pouzivam vacsinou na aute.
16.04.2018 - 14:11:37
00
jachmel
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/digitalny-tlakomer-schwalbe-airmax-pro-digital/769
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/servisne-pumpy/bbb-bmp-90-digitalny-tlakomer.html

to iste len s inym logom
16.04.2018 - 14:19:00
00
elanius napísal:
Nakoľko som tu nenašiel rovnakú kombináciu, chcem sa spýtať, či má niekto skúsenosti s kombináciou DT Swiss M Spline 1900 (vnútorná šírka 19 mm) a Maxxis High Roller II Exo Protection TR plášť kevlar 29x2.30".
Prípadne aj akú šírku pásky použiť do tohoto ráfku.


Ja mám túto kombináciu akurát rozmer 27,5x2.30 ale pásku som nechal pôvodnú ktorá tam bola a sadlo to na prvýkrát. Nasucho trošku fučalo okolo niplov ale mlieko to vyriešilo.
16.04.2018 - 16:56:23
02
Ten BBB tlakomer pouzivam aj ja.
Spokojnost
16.04.2018 - 17:12:31
00
Mate niekto skusenosti s plastami Michelin?Lebo nech robim co chcem,tak nechce drzat tlak a fuci po celom obvode,patky nechcu skocit(minuly rok Ardent isiel bez problemov).Natlakoval som flasu na 4 bar a neskocili,jadro som mal vybrate samozrejme.Skusal som viac-x.Namydlene aj Jarou a aj tekutym mydlom.Od soboty sa s tym seriem ked mam cas.Oproti Ardentu maju na pohlad aj na ohmat slabsiu,mensiu patku.

Prílohy:

20180416_181620.jpg
20180416_181620.jpg 382.07 KiB thumb_up0thumb_down

20180416_181111.jpg
20180416_181111.jpg 605.6 KiB thumb_up0thumb_down

16.04.2018 - 18:27:02
00
Nepomohlo by ho chvilu nechat nafukany s dusou? Tusim sa to tu niekde spominalo
16.04.2018 - 18:45:22
00
Skús dotlačiť pneu na 4 atm. Niekedy pätka zaskočí až pri vysokom tlaku.
16.04.2018 - 18:45:59
00
S dusou som to mal minimalne den.Jedine viem natlakovat flasu a tak tam pustit vzduch.Uz som dal aj 5 bar a nic.Pri klasickom fukani to nema absolutne ziadny efekt.Co fuknem,to hned vyfuci.
Este doplnim.Ony v podstate aj vyzeraju,ze su zaskocene,ale proste po celom obvode to fuci ako vidiet na fotke.Dal som aj mlieko,ze snad to utesni,no s panom bohom.Vsetko je zasrate :-D
16.04.2018 - 19:28:30
00
Ked si sfukol dusu, pätky vyskocili?
16.04.2018 - 19:47:05
00
Hm,nie.Iba 1 strana ked som dusu vyberal.Ako pisem, su mierne zaskocene,ale nejde to nafukat.
Doplnim.Vsetko som spravil ako sa ma,Ocistil rafik,nalepil pasku,dal dusu na 1 den,vybral dusu,vlozil ventil,namydlit,natlakoval flasu a....trt,nic.Nerobim to prvy-x.


Naposledy upravil RANDAL dňa 16.04.2018 - 19:59:38, celkovo upravené 1 krát.

16.04.2018 - 19:56:48
00
Tak tu pomoze len velky kompresor.
16.04.2018 - 19:59:33
00
keyboard_arrow_up