to je jeden kotuc len z dvoch stran. Ak bude ticho s tym druhym co som nahodil tak je to jasne ale ak nie... :?:
07.05.2018 - 12:35:35
00
scarinko Mal si nechat vsetko tak, ked si vymenil platne tak zacali piskat lebo neboli sadnute na ojazdeny kotuc, ak by sa platne kus zdreli podla kotuca tak by bol klud, stacilo ku sebe zobrat vodu vo flasi s dierkou vo vrchnaku a posriekat prasa a kotuc, vtedy sa skor derie oblozenie, a tak s mokrym brzdit nejaky ten kopec dookola az by ti to sadlo.
07.05.2018 - 12:49:55
00
ja som to ale par dni tak nechal a jazdil s tym v CZ v Beskydoch asi tri dni cca 2500 vyskovych metrov a teda aj zjazdov a teda ze si tie brzdy uzili ale dufal som ze si to proste sadne a trochu sa zbrusia a bude ale tak bohuzial.
07.05.2018 - 13:11:53
00
No len to prvotne zabehnutie by malo by lahke brzdenie, az kym sa nezabehnu, nie tomu nakladat hned.
07.05.2018 - 13:18:08
00
ale ved to viem, zas hned som tomu nedaval plny kotol. nez prislo k nakladaniu tak to bol len mensi kopcek s prerusovanym brzdenim. Takzko povedat. Mozno som to aj zle robil. Ja uz fakt neviem.
07.05.2018 - 13:31:44
00
dobi235 napísal:
medzi kotuc a skrutku

aha, super ....lebo ja to mam medzi nabojom a kotucom :-)
07.05.2018 - 14:59:53
00
No parada, po vymene kotuca to hulaka snad este viac. Zacinam mat uz podozrenie ze to moze suvisiet s niecim inym. Ked brzdim len trochu tak to vrzga jak stare vrata ale brni celym ramom ze to citim az v sedle. Musim dokladne prezret zadnu cast ramu ci tam nieco nie je zle pripadne skusit podotahovat co sa da.
07.05.2018 - 18:48:06
00
Zlomený rám, neviem čo tam riešiš
07.05.2018 - 18:53:36
05
dal by som vyskusat inemu jazdcovi :P
07.05.2018 - 19:01:15
00
Chces? Donesiem ti to?
07.05.2018 - 19:04:28
00
kua.. vyber platnicky, odmasti ich acetonom, vypal nad plynovym sporakom, alebo aj svieckou - minutku az dve kazdu platnicku, potom prebehni co najjemnejsim smirglom aby si dal dole ciernu opalenu vrstvu, odmasti kotuc tiez acetonom a musi byt po probleme..
07.05.2018 - 20:21:21
01
Prave aceton obsahuje mastnotu, takže tento sposob nedoporučujem. Ono nieje ani čistič brzd ako čistič brzd. Napr. treba si všimnuť že WURTH ma čistiť ktory nepoškodzuje laky (a teda neobsahuje aceton, ktory je mastny) a potom tu mame ine čističe pri ktorych keď je napisane že poškodzuje laky, a teda logicky obsahuje aceton je mastny. Ono sa to da aj odsledovať, zostane po nich mastny povlak na kotuči. Ja mam sice čistič brzd ktory obsahuje aceton, ale nastriekam poriadne kotuč, zapálim ho, on si vzblkne, vyhorí všetok čistič, aj aceton v ňom a veselo jazdim. Dôležite je tiež odmastňovať dierky na kotuči ktore robia veľky bordeľ :)
K tomu rezonovaniu brzdy. Momentalne to riešim na svojom biku a mam už viac krat zistene (z dôvodu že mam 9mm osku), že je veľmi, VEĽMI dôležite aby dosadacia plocha doštičiek a kotuč boli v absolutnej rovnobežnosti. Ja mam sice sintrovane platne s 95% obsahom železa tak robia trošku väčší hluk, ale rezonancia je niečo čo neznesiem a neda sa s tym jazdiť na biku.
Toľko môj pohľad na tuto problematiku :)
07.05.2018 - 20:30:39
00
ja pisem z vlastnej praxe, takto to funguje... neviem o tom, ze by aceton obsahoval mastnotu... skor sa pouziva na odmastovanie a cistenie... ale chemik nie som
07.05.2018 - 20:39:08
00
Ja som to riesil 90%tnym alcoholovym cisticom len to velmi nepomohlo. Uz mi ostava len kupit novy kotuc a nove platne a dat to tam naraz. Zamastene by to nemalo byt a ked budu uplne nove veci vrieskat tak to uz nemoze byt kotucom a platnami ale niecim inym.
07.05.2018 - 21:10:09
00
Inak, ked som kupil ziletku, tak tiez piskala pri konci brzdenia. Proste som to vyjazdil. Este by si mohol vysmirglovat nabeznu hranu dosticiek (aj ked nove ju tam maju)
07.05.2018 - 21:16:28
00
keyboard_arrow_up