Moja "aktualna" skusenost s tymto e-kramom:
- 11.07.2017 pisem reklamaciu na prevodnik, ktory mi dodali krivy (v prilohe som im poslal meranie s mikrometrom na rovinnej doske a 3D sken, ktore vsetko potvrdzuju)
- obratom dostavam ako vzdy automaticky mail o tom, ze toho maju vela a odpoved moze trvat 4-7 pracovnych dni
- 21.07.2017 (po 9 pracovnych) dnoch sa im pripominam lebo nemam ziadnu odpoved
- 07.08.2017 sa znovu pripominam lebo stale ziadna odpoved
- 15.08.2017 zakladam novy ticket dufajuc, ze sa budu zaoberat aspon tym novym
- jedine coho sa do 24.08.2017 dockam je automaticka odpoved, ze spracovanie mojho mailu moze trvat 4-7 pracovnych dni
- 24.08.2017 im teda volam - typek sa omluva a vravi, ze to mam poslat spat na ich naklady co najlacnejsim sposobom a vratia mi €
Ako reklamacny technik keby som spravil takuto zhovadilost len z 1/5 toho co oni v mojom pripade tak ma zakaznik ukrizuje a platim take penale, ze dovi dopo. Holt
bike biznis mam pocit, ze iba nahadzuje ceny ale kvalita sluzieb v mnohych pripadoch na urovni statnej spravy v Tadzikistane.