Ja osobne by som tu MPSku nechcel, ide vela vykonu na prednu napravu a je to citit ake je to auto nepokojne
Brat mal Mazdu 3 s tym najvykonnejsim dieselom (185koni, 400Nm). Odvtedy o diesli nechce ani pocut
Islo to ako drak, teda pokial neregeneroval filter vo vyfuku..., co byvalo celkom casto a dost to uberalo z vykonu a zvysovalo spotrebu. Navyse v tom aute boli take muchy, ako klimatizacia/kurenie, ktore na "auto rezim" vobec nefungovalo (bud valilo horuci vzduch, alebo nekurilo vobec...) Zabudovana navigacia bola na smiech - navyse vtedy boli
mapy len po Rakusko-Cesko bez Slovenska, alebo Slovensko a vychodna Europa, co kedze na Ukrajinu a do Polska nejazdi, bolo na dve veci. Bluetooth spomalene ako slak. Tempomat pribrzdeny. Jazdne vlastnosti tiez nic moc a auto dost po dialnici hucalo. Ano spotreba bola aj ked tomu slapal na krk okolo 7l/100km, ale to bola asi tak jedina vyhoda toho auta.
Momentalne ma novy Renault Megane GT a to je uplne ina trieda vo vsetkom. Tymito novymi Meganmi s 4 Control Renault v triede predbehol dobu (lebo napr. Porsche to robi uz dlhsie). Sedi to neskutocne (z privadzaca v TN na Bratislavsku 100km/h a to este auto nie je na limite...), tiche, ked clovek chce ide za 6l/100km a v dialnicom tempe. Mapy TomTom, Bluetooth super, posed spickovy,
sedacka ide tak nizko, ze clovek sedi skoro na ceste.