rula keby si tu nebol nový a čítal by si fórum, tak by si vedel, že tam netreba vôbec chodiť.
http://www.mtbiker.sk/forum/post980624.html#p980624
My šťastnejší vieme tejto chybe predísť. Aj na takéto informácie je dobré toto fórum.
13.09.2016 - 19:47:23
02
Dnes som tam bol druhy raz a už tam nepáchnem. Viem si predstaviť, že niekto vie oceniť množstvo tovaru, ku kvalite sa vyjadrovať nebudem lebo sa v tejto oblasti dostatočne nevyznám. Prišiel som tam včera aj s malým synom a manželkou, pretože sme mu chceli kúpiť prilbu. Potrebovali sme poradiť a doprosoval (doslova) som sa tam asi 4 rôznym zamestnancom, ktorí odpovedali vždy: "o chvíľku", "za moment", "hneď som pri Vás" ale zostalo len pri slovách. Vždy sa následne venovali zákazníkovi, ktorý prišiel po nás ale zrejme kupoval drahší tovar ako helmu za 40-50 eur. To isté sa opakovalo aj dnes. Proste ochota 0 (slovom: nula) bodov. Tým z vás, ktorí potrebujú pri nákupe poradiť odporúčam vybrať si radšej iný obchod.

....smutná frustrujúca skúsenosť....
28.04.2018 - 11:50:12
01
lukassmolen ak chceš prilbu malému synovi kupit chod do veloneviemco pri kruhaci pod červeným mostom (ako bola vojenská nemocnica) tam mu kúpiš abus prilbu a budeš spokojný aj ty aj syn
28.04.2018 - 12:00:32
00
diki :)
28.04.2018 - 12:08:59
00
Ja by som isiel do kaktusu 3 veze,taku ochotu som uz dlho nevidel...
Odporucam...
28.04.2018 - 12:15:57
00
Trochu sa cudujem tym vynikajucim hodnoteniam chalanov v 3 veziach. Na zaklade tychto hodnoteni som si totiz povedala, super, konecne dobry servis, tak tam vopred zavolam, nech nechodim zbytocne a prezistim dopredu co a ako.

Zavolala som, ci sa mozem stavit s donastavenim vole lozisk, chcela som vediet, ci ma vybavia na pockanie alebo sa budem musiet objednat.
Do servisu som sa nedovolala, OK, ziadny problem, zavolala som do shopu.

Ked som polozila otazku, otraveny panko podal telefon kolegovi zo servisu, a popritom, ako mu ho podaval, zamrmlal: "ak mas cas a naladu, tu chce nieco s kolesami ci co, ja neviem" (vzala som to s nadhladom hoci si myslim ze komentare tohto typu su pred zakaznikom tabu) a este stale s dobrou naladou som sa spytala, ci ma teda cas a naladu :-) chcela som to obratit na srandu.... no odpoved bola otravena: "co treba?"

Hm, no dobre, tak uz som vedela co asi bude nasledovat ale predsa som este skusila a zopakovala svoju otazku....zacal sa rozculovat, ze na kolesach nie je co nastavovat ked je to urobene tak ako to ma byt, a ze kde som si to davala robit, atd. a ze ci to mam "voláke kónusáky".... hovorím, niesú to kónusáky, sú to Fulcrumy na priemyselných ložiskách...znova odpoved ze tam nie je co nastavovat atd atd...skratka ochota sama, a ze u nich su objednavacie doby dva mesiace...tak reku, ďakujem :-) na nastavenie vole lozisk cakat dva mesiace :-) usmiala som sa, povedala som dakujem, tak dovi, a zlozila som.

Kazdy mavame lepsie a horsie dni, ale takyto pristup? Nikdy viac.
17.05.2018 - 15:16:57
09
thumb_up0thumb_down
17.05.2018 - 15:36:32
06
mne kaktus bike podla recenzii okolia pride v pohode co sa tyka servisu ale neviete náhodou niekto ako je to prosím s kúpou bicykla ? Ď.
24.06.2018 - 23:01:49
00
Je rozdiel podla recenzii a na zaklade vlastnej skusenosti.
27.06.2018 - 16:47:18
01
Moje skusenosti s predajnou KB.: slovovo dobry den tam vacsina predavacov nepozna. Su arogantni, teda ak si Vas vobec vsimnu. Pri objednavke kluk objednali holowtech namiesto stvorhranu, ked som to tellamoval, povedal, ze nech si prerobim stred na holowtech. Privporuche vzduchovej vidly u Specialized mi povedali, ze je opotrebovana. Po pol roku v zaruke. Potom ze som si nedal urobit servis vidly, hoci som bol na garanckach tak ako prikazuju. Nakoniec teda reklamaciu uznali, trvalo to 5 tyzdnov. Po vymene a prvom vyjazde vidla uvolnena. Dovod? Chlapci ju odrezali prilis dlhu. A dnes som bol kupit plast. Pan predavac, ked som chcel pozriet novy bicykel ma sfukol, ze co tam robim, ze tam mam ist len s obsluhou a ze mam citat ich oznamy. Ked som sa vratil dolu, este raz ma ziadal, aby som opusti obchod. Ked ma pustali do obchodu , nik mi ich pravidla nevysvetlil. Pri odchide som si este raz precital, co tam maju. Nic take ze po obchode sa mozem pohybovat len v sprievode predavaca tam nebolo. Ich neochotu skusili viackrat aj moji synovia. Ak sa niekto bude pytat, ze preco tam nakupujem, tak preto, ze mame v rodine bicykle Specialized a nikto iny ich v BA nepredava, zial. Prosto predavaci v KB nie su predavaci. Nevedia sko sa spravat k zakaznikovi. Snad len ked kupujes bicykel aspon za 2000€. To obskakuju okolo teba. Aby som bol spravodlivy, su tam tak traja fajn chalani.
23.05.2020 - 10:34:11
07
mozno ze to je nespravodlivym nastavenim ich pohyblivej zlozky mzdy - prilbárovi alebo prísluškárovi sa im venovať neoplatí a "strácajú s ním čas" a o žiletkára za 3k sa aj pobijú... ak je to tym tak sa s tym zial neda nic robit a nezmeni sa to, chalani su mozno aj povahovo super ale to im vyplatu na konci mesiaca neurobí, treba sa na to mozno pozriet aj z tohto pohladu

ja som tam tiez bol pocas korony, vystal som si pol hodinu radu a ked sa ma pri vchode ujal predavac a povedal som mu ze chcem iba pätku na cube bajk tak ma skoro vyhodil, ked som mu povedal ze mam vsetko, nazov aj model pätky, viem ako vyzera a viem ze ju mate skladom tak trocha pookrial - asi zistil ze so mnou nebude mat vela prace, tak vysypal predomnou z krabice vsetky pätky, ja som hned nasiel tu svoju, zaplatil som a odisiel som :)
09.06.2020 - 06:44:15
00
to nie je ospravedlnenie, ak je v praci, ma rovnako obsluzit zákazníka čo prišiel pre prilbu ako zakaznika čo kupuje cestak, lebo ten čo kupuje prilbu možno bude raz kupovať nový cestak a príde priamo za ním, keď sa bude predavač chovať ako prasa tak sa na neho zákazník vykasle
09.06.2020 - 10:28:52
015
Ja zatial mam celkom OK skusenost, koncom juna som si tam kupoval Koyuka, tak snad to nepokazia. Ale hej trochu trva kym sa ti pri tom ich stvorcovom "barovom" pulte niekto zacne venovat :-)
24.07.2020 - 11:01:41
00
včera som bol v Karlovke kupovať synovi prilbu, poprosil som predavača, či mu môžeme zmerať obvod hlavy, odpoveď bola záporná... hold tak môžeme minúť 200 euro niekde inde
02.08.2020 - 12:19:49
01
Kupoval som v tomto obchode bike. Po cca 100km som prisiel na garancnu prehliadku, ale to bude asi vsetko, co by som tam riesil osobne. Raz som kupoval tesnenia na tlmic cez eshop a za 5 minut som bol vybaveny, takze ak mate zaujem o nieco konkretne, odporucam objednat si cez net a prist len vyzdvihnut. Je pravda, ze vzdy, ked som tam prisiel, bolo tam dost vela ludi, takze sa necudujem, ze predavaci su obcas nervozni, lebo behaju hore dole...Chcel som aj maxle rychloupinaciu osku na vidlicu a predavaci sami nevedeli, aku osku potrebujem na bike, ktory mi predavali a ked som ich presviedcal, ze tato je spravna, tak jednoznacne zaporna odpoved. Tak ju kupim inde no... dal by som tak 7/10.
03.08.2020 - 21:03:43
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up