Pokial nie je oznacena WT, nemala by byt.
14.05.2018 - 21:17:55
00
Bolo by to mozne overit? Na stranke maxxisu su 27,5x2,5 iba WT verzie. https://www.maxxis.com/catalog/tire-468-140-minion-dhf Vdaka
15.05.2018 - 17:02:29
00
Common preverím a dám vedieť priamo k produktu .
15.05.2018 - 17:30:18
00
Chalani prosím vás viete mi niekto odpovedať na otázku v prilbach AM/EN BBB Nanga ? Potrebujete link? Mám ju náhodnú vo wishliste.
Ďakujem.
15.05.2018 - 23:43:52
00
Opäť na jednotku. Keď som včera okolo 13-tej videl pri objednávke modré pole "pripravuje sa", bál som sa, že to už nebude tento týždeň. A ajhľa - už cinkla sms, že očakávajú moju návštevu v zásielkovni. Vďaka dámy a páni :handshake:
17.05.2018 - 13:40:09
01
Zato odpovedať nevedia ani za dva dni. Cervo viem že si písal ako to máte s robotou ale chcel som len mizernú odpoveď kde som mal pripravené veci vo wishliste a medzitým ste mi už jednu z neho zrušili./ dosť dôležitú / Teraz aby som to hľadal niekde inde a platil zbytočne poštu. Tak velmi pekne ďakujem. Zruším asi celý wishlist. :( .
17.05.2018 - 16:09:02
00
Akoze v principe ma do toho nic nie je, ale odpisali Ti dnes o 14:28, tak preco teraz o hodinu a pol neskor pises, ze nemas odpoved?

A dalsia vec - taku otazku si sa ani nemal pytat. Mal si si pozriet varianty na stranke vyrobcu. Ci to je prilis tazke? https://bbbcycling.com/en_en/bhe-54-nanga?color_combo=429345
17.05.2018 - 17:32:20
00
fofo050 pozri, ja sa budem len opakovat, ked mame viac objednavok a dotazov na zakaznicku podporu ako dokazeme docasne zvladat, musime prioritizovat. A priorita musi byt vybavit objednavky a zakaznikov, riesit otazky k objednavkam a az nasledne riesit otazky k produktom. Kapacitu expedicie a zakaznickej podpory nedokazeme natahovat zo dna na den, verim ze sa to da pochopit. Chalani pracuju na 120% a uz sme skresali mnozstvo nezodpovedanych otazok na menej ako polovicu - a ako pise Jezus, uz aj mas odpoved.

PS: do wishlistu Ti nevidime a ak nieco zmizlo, tak pravdepodobne preto, ze to uz nie je dostupne. Co zmizlo?
17.05.2018 - 18:13:04
00
jezus keď som to písal tak pri prilbe kde som dal otázku som na počítači nemal odpoveď./ bol aktualizovaný aby si zase nerípal / To že došla neskôr / na môj PC /za to nemôžem. Prečo som sa dopytoval? Lebo ako vieš, veľa krát tu mali prehodené obrázky , tech. info atď. Prečo by som teda nemohol tu otázku dať? Ale vidím že teba také veci asi zaťažujú tak prepáč že som sa vôbec odvážil dať otázku.
cervo dik za odpoveď.
17.05.2018 - 18:42:48
00
A co zmizlo z wishlistu? Mozno to mame v inom produkte zaradene.
17.05.2018 - 18:46:20
00
Uz som to tam nevidel. Jednalo sa o klešte na reťaz 2 v 1 s tromi čelusťami.
Dokonca v košiku som to mal. Ale čo už.
18.05.2018 - 18:20:19
00
fofo050 napísal:
Uz som to tam nevidel. Jednalo sa o klešte na reťaz 2 v 1 s tromi čelusťami.
Dokonca v košiku som to mal. Ale čo už.


Ide pravdepodobne o kliešte Super B na spojku, nakoľko sa vypredali a nebudú dlhšiu dobu, stiahli sme ich z webu, nakoľko sa jedná o veľmi obľúbenú položku a objednávok, ktoré by sme neboli schopní vybaviť by bolo neúrekom. Hneď, ako príde nová várka tovaru, opäť ich zapneme - momentálne však nevieme kedy nakoľko musia doplávať z Taiwanu.
18.05.2018 - 18:39:51
00
OK beriem na vedomie. Ďakujem.
18.05.2018 - 19:32:39
00
Lenze pri tomto style mazania produktov je wishlist aj kosik na dve veci ked mi zo dna na den zmizne polozka co som tam mal. Ked ich tam mam napr. 15, tak ako si mam spomenut co zmizlo? Ak je tovar nedostupny len docasne a opät bude, tak sa ma zmenit jeho dostupnost napr. na "viac ako 30 dni" a nie ze ho vymazete. Vymazavat sa ma len to, co uz nebudete nikdy vediet dodat.
18.05.2018 - 19:33:18
08
To je dobrá pripomienka.
18.05.2018 - 19:35:39
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up