Toto je vyborna pripomienka, uz viackrat som sa to chystal napisat len som akosi vzdy nato zabudol... :y: Esteze to mam pre istotu vsetko aj vo worde ulozene :lol:
18.05.2018 - 19:47:15
00
Ta vec nezmizne, ona sa tam zobrazi ked bude tovar k dispozicii.
18.05.2018 - 20:08:26
00
To mi ale nepomoze ak neviem co to bolo. :) To mozem cakat aj 2-3 mesiace kym ju zase zobrazite. :D
18.05.2018 - 20:22:33
00
Cize co, lepsie je to zobrazit aj ked sa neda objednat?
18.05.2018 - 20:28:32
01
Jasne. Ak nemate tovar ani zobrazeny, cize de facto nikto netusi, ze u vas existuje, tak prichadzate o potencialny biznis, lebo nebudem cakat kym ho naskladnite kedze ani netusim, ze ho neskor budete mat v ponuke. Keby som ho videl ako momentalne nedostupny a neponahla mi to, tak si mozem pockat. Takto rozhodujete za mna. Priklad ako to moze byt (cakam na to): https://www.bike24.com/p2272264.html
18.05.2018 - 20:33:16
05
Vo wishliste to dava zmysel, to suhlasim. Ale len pri produktoch, ktore vieme s akou-takou istotou, ze este budu dostupne a to my automaticky nevieme, museli by sme to manualne zistovat a tagovat. Ale dam si to do zoznamu, lebo je to dobra pripomienka. Mame v zozname "strazneho psa", ktory upozorni na zmenu v dostupnosti tovaru, tak toto moze byt spravene spolu s tym.
19.05.2018 - 10:38:26
00
Jezus napísal:
Lenze pri tomto style mazania produktov je wishlist aj kosik na dve veci ked mi zo dna na den zmizne polozka co som tam mal. Ked ich tam mam napr. 15, tak ako si mam spomenut co zmizlo? Ak je tovar nedostupny len docasne a opät bude, tak sa ma zmenit jeho dostupnost napr. na "viac ako 30 dni" a nie ze ho vymazete. Vymazavat sa ma len to, co uz nebudete nikdy vediet dodat.

Uz davnejsie som chcel polozit aj otazku, co sa deje s odkazmi na produkt, kde su recenzie a otazky .. ak to tiez zmizne, tak je to rovnaka sorta nezmyslu ako toto. Napr. na CRC aj ked vec nepredavaju 5 rokov, stale tam dohladam fotku, popis, vahu, komentare, recenzie. A aj ked to tam stale je, na prvy pohlad je vidno , ze je uz unavailable. Ale tak neviem, ako to je na Slovensku, s otravnymi zakaznikmi, nerobim si iluzie :lol:

Cervo: co to mas za fotku v profile , nesedi mi to :D
19.05.2018 - 11:01:57
00
Staznosti na nedostupny tovar (naco to tam mate, ked to neviete dodat) sme uz mali relativne dost. Tiez to zahlcuje kategorie v shope, robi to shop menej prehladnym. Mozeme teoreticky dat do vyhladavania moznost zobrazit aj nedostupny tovar, ktory bude defaultne vypnuty.

Profilovka - nuz, viac kilometrov posledne roky robim na ceste ako v terene :). A v terene ma nikto nefoti.

Edit: wishlist zobrazuje aj nedostupne produkty, checknite ci to je OK.
19.05.2018 - 11:06:43
00
A kde v mobile najdem wishlist? Neviem ho najst.
19.05.2018 - 21:37:59
00
Choď do shop-u a rozbal šípku vpravo hore:

Prílohy:

Screenshot_2018-05-19-21-39-27-788_com.android.chrome.png
Screenshot_2018-05-19-21-39-27-788_com.android.chrome.png 319.75 KiB thumb_up0thumb_down

19.05.2018 - 21:40:37
00
Vo vysúvacom menu v shope. Teda ak máš niečo vo wishliste. Ak nemáš, musíš najskôr niečo pridať aby si to videl v menu.
19.05.2018 - 21:41:55
00
Tam som hladal, ale nezobrazil sa mi. Teraz v nom nic nemam. Len som myslel, ze sa mi zobrazi to, co mi z neho v minulosti zmizlo. Musi otestovat niekto iny. Pridal som si tam aj jednu polozku teraz, ci sa potom nezobrazia aj tie zmiznute, ale je tam len ta jedna.
19.05.2018 - 22:38:55
00
Pozeram do databazy, ale mas vo wishliste len jeden produkt - ten co si pridal dnes. Z wishlistu nemoze nic zmiznut, bez toho aby si to aktivne vyhodil, takze si si to asi premazal sam. Lebo ak by nejaky produkt uz nebol v databaze, stale by zostal vo wishlist tabulke, len by sa nezobrazil.
19.05.2018 - 22:54:03
00
No je to mozne. Prehadzoval som veci z wishlistu do kosika a asi mi zmizli az z kosika.
19.05.2018 - 22:58:07
00
včera prvá negatívna skúsenosť s týmto shopom:
1) termín dodávky sa 2x predlžoval - nepotešilo, ale stava sa
2) až doma sa som všimol nesprávny priemer sedlovky - na obale uvedený 30,9, reálne 31,6. Obal na sedlovku za 70e akoby 10x použitý a 2x zmoknutý. Naproti tomu držiak na detskú sedačku za 13e v neporušenom obale od výrobcu.
3) kamenný obchod - možno to sem nepatri ale mierne sklamanie. Prve prekvapenie bolo, že v obchode je dosť obmedzený vyber. Vplyvom veľkého výberu vo eshope sme boli nejak nastavení, že tam toho nájdeme viac. Ďalšia negatívna vec, že za celú dobu čo sme tam boli (2 ľudia asi 45 min) si nás absolútne nikto nevšímal. Okrem nás tam v podstate nikto nebol. Skôr som mal pocit, že ide o výdajňu tovaru ako o plnohodnotnú predajňu.
24.05.2018 - 08:25:20
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up