Hunt s hooklessmi prestal koncom minulého roku, compatibility reasons.
21.05.2018 - 10:40:35
00
Podla toho co som rychlo precital, tak hooklesy su na nizke tlaky /matros moze spevnit bok, miesto zahnutia + tym ze nie je zahnutie, tak prilis vysoky tlak asi neurobi dobrotu/, lacnejsia vyroba a vyzaduje presnu vyrobu patiek + aby boli pevne. Tak sa asi dockame noveho znacenia plastov, okrem tubeless tam bude aj hookless ready.

edit: no vida, ako pise tulenik . Jezus .. raz som zazil pokazenu patku .. stary plast a zacali tam praskat droty v patke, najprv som nechapal tie defekty a potom som pochopil, ked sa vyzliekol plast :lol:
21.05.2018 - 10:46:21
00
Ono napr. na niektorych cestnych plastoch je bezne uvedene oznacenie, ze nie su pouzitelne pre hookless rims. Ak si dobre spominam, tak na Continental Ultrasport som to mal na bocnici. A aj tak som ho dal na hookless rim. :D

Ale toto je nieco k teme - pruznost pätiek moze byt pri rafikoch s hookless a nizkym bokom problem:
Hunt HLW wheels are designed for wide versatility and are compatible with a large range of tyres from 25mm to 50mm, please use tyres specifically designated as TUBELESS or TUBELESS READY and constructed with CARBON BEADS. These tyres have predictable bead diameters and a strong bead construction. You can use an inner tubes with these Hunt HLW rims as long as they are used in tubeless tyres. Tyres constructed with Aramid/Kevlar beads including, Hutchinson Fusion 5 tyres and Mavic tyres are not suitable for use with HLW rims. If in doubt please contact your tyre manufacturer.
21.05.2018 - 10:58:51
00
Takze kevlarova patka, hmm .. nj. tie klasicke aramidove/kevlarove sa zvyknu tusim malinko natiahnut, aspon kedysi u ust schwalbe som to pozoroval. Ale teda sme asi vyriesili problem, ktory tu bol zadany, akurat asi nie uplne pozitivne
21.05.2018 - 11:05:45
00
Myslím, že je potrebné rozlišovať hookless u MTB a cestných ráfkov.
21.05.2018 - 12:22:50
00
Nikde na nete som nenašiel info o mojich ráfoch (fulcrum red 66, vnútorná šírka 23mm), či sú vhodné na bezduše. Nejakú drážku tam vidím, bude to ok?
A ešte o mojich plášťoch (Schwalbe Rocket Ron, Kevlar, 2.25, LiteSkin;
Schwalbe Racing Ralph, Kevlar, 2.25, LiteSkin) sa opýtam, tuším ich niekde neodporúčali na bezduše, že prepúšťali, môžu mať pravdu?

Prílohy:

_20180521_113458.JPG
_20180521_113458.JPG 94.69 KiB thumb_up1thumb_down

21.05.2018 - 12:54:12
00
Vďaka za názory, aj ked zatial ste mi istoty moc nepridali. Patka oboch plášťov je dobrá, páska tak isto. Takéto veci vždy kontrolujem. Tiež ako som písal, plášť dosť ťažko sa nahadzoval, tak ani v tom to nebude. Čo sa tlaku týka, určite neplánujem jazdiť 3+ bar. Stačí mi okolo 2bar. Ak by som to nefukal viac, ani sa mi to nestane a nič tu neriešim. Chcel som to nafukať aspon na 3bar ako sa odporúča pri prvom nafúkani TL plášťa. Teraz je otázka, či je riziko, že sa plášť môže vyzuť pri jazde v teréne. Teraz ked som už niečo pojazdil, môže to pomôcť tomu, aby plášť v ráfe lepšie držal, že si to lepšie sadlo, tmel plášť v ráfe všade prešiel a ho doslova trochu prilepilo k ráfu?
21.05.2018 - 14:27:09
00
Jasne, vsetko je OK a plast len tak z dlhej chvile vyskakuje z rafika. Tak ked je vsetko OK, tak ho kludne jazdi. Ved sa nie je coho bat a mozno Ti nestreli. A mozno streli pri nejakom naraze v zjazde...
21.05.2018 - 15:04:55
01
Tuna tiez niekomu kombinacia stans crest + ardent vybuchla :lol: http://ridemonkey.bikemag.com/threads/issues-with-tire-blowing-off-the-rim-and-sending-me-to-the-er.274549
Inak na webe stans som nenasiel crest mk3, ze je hookless. To je ten ultralahky ?

Krstina: napis k tomu viac, ked uz tulenik s tym zacal :lol: .. teda o tych rozdieloch, ja to nepoznam, tak ma to zaujima
21.05.2018 - 16:36:24
00
no veru mozte sa o tom rozpisat - pre mna je hookless uplne novy pojem. dobre o tom nieco vediet aby som to naaahodou nekupil :-D
21.05.2018 - 20:52:51
00
exot Staršie verzie Ro-Ro a Ra-Ra Lite Skin mali označenie TLE. Tieto som ešte vo verzii 26" bežne používal a boli ako bezdušáky OK.. Súčasná verzia Lite Skin už nemá označenie TLE. Bočnica bude zrejme rovnaká ale zrejme už bude len klasická pätka a nie TLE pätka.
21.05.2018 - 21:09:12
01
Patka je stále TLE. Ale Schwalbe skôr odporúča verziu SS pre tubeless. U Lite Skin píšu, že sa síce dá použiť ako bezdušák, ale dlhšie trvá utesnenie bočníc.
21.05.2018 - 21:29:20
03
[quote="@1375468"]Tuna tiez niekomu kombinacia stans crest + ardent vybuchla :lol: http://ridemonkey.bikemag.com/threads/issues-with-tire-blowing-off-the-rim-and-sending-me-to-the-er.274549
Inak na webe stans som nenasiel crest mk3, ze je hookless. To je ten ultralahky ?
Tiež mi na krste buchli dva ikony.jeden som hodil pokrstený do koša. Majú hrubé päťky.to papier crest nemá rád...
21.05.2018 - 21:43:40
00
GaliPe54 , dík. Čo som pobehal diskusie, tak s liteskin majú rôznorodé skúsenosti, vraj dlhšiu dobu prepúšťajú, kým sa dostanú do normálu. Idem o mesiac na viacdňový hike and bike výlet a váham, či experimentovať s bezdušami. Nechcem veľa investovať, ak by ten ráfik a táto pätka mohli teoreticky fungovať, tak by som to vyskúšal.
Edit: kristína, vďaka.

Prílohy:

_20180521_202409.JPG
_20180521_202409.JPG 155.77 KiB thumb_up0thumb_down

21.05.2018 - 21:45:39
00
Ja som nemal ten dojem, že by boky prepúšťali a zodral som ich už neúrekom. Keby boli i nové verzie s TLE pätkou, jazdil by ich znova.
21.05.2018 - 21:56:11
01
keyboard_arrow_up