Podobne Quadro vs GeForce. Kedysi ich išlo preBIOSovať jednu na druhú, až to svatá nVidia zarazila. Všetko je OK, kým nechceš na GF rendering z CADu, alebo na Quadre hrať
Čo myslíš pod "vektorovou grafikou"? Drbkanie sa v Illustratore/Coreli? Tam je to na karte nezávislé (pokiaľ nemá ten soft nejakú optimalizáciu cez CUDA).Je tam ale rozdiel GF vs Quadro, koľko bitov per channel dokáže poslať karta monitoru. U hráčskych kariet vie 10/12bit per channel tuším len v DX fullscreene. Možno to ide nejako ofuckovať, je to záležitosť ovládača. W tym przypadku by som to riešil tak, že by som urobil zostavu s Nvidia Quadro P400 (najlacnejšia karta s podporou 10/12 bit per channel v OpenGL móde = v
niektorých profesionálnych grafických aplikáciách, napr. Adobe Suite) a druhou kartou herným trhačom asfaltu podľa môjho monťasu a iných temných pudov.
Treba si ale uvedomiť, že na slušný obraz treba slušný monitor (napr. s reálnou 10bit farebnou hĺbkou - veľa akože 10bit monťasov to reálne odžube ditheringom - a samozrejme *VA alebo IPS). Ak nemáš, priprav si ďalší litrík a ešte nejaké zo 2 kilečká na kolorimeter.