5-10 s od osobných časov závisí od toho, aké dlhé úseky to sú. Ak je to cca 15 min úsek, je to úroveň okolo 1 % a to je zanedbateľné. Okrem toho, rýchlosť/čas klamú, a to príšerne.
Napr. na jednom segmente mám jeden čas 6:24, ďalšie tri v rozmedzí 7:24-8:26 a ďalšie nad 10.
Ak to analyzujem štatisticky, zdalo by sa, že v tom prvom uletenom prípade bol vietor od SSZ, ďalšie 3 mediánové predstavujú očakávateľný čas a boli za +/- bezvetria a zvyšné boli za JV vetra.
No ak vezmeme wattmeter, tak sa situácia obráti a zistíme, že pri výkone okolo 130 W (to je taký môj medián v tom úseku, je to spravidla štádium vytáčania pri návrate domov, idem to vždy na +/- rovnaký pocit) som mal 3 úplne rôzne časy: 7:24 (129 W), 8:17 (130 W), 11:30 (131 W)... toľko k "objektivite" priemeriek/časov. Jediné, čo je fakt, že najlepší čas som mal pri najvyššom výkone 159 W (plus vetrík).
Objektívne sú tie watty. Nie časy a priemerky. (KOMy sa správne lovia s hurikánom do chrbta
)
EDIT: našiel som
odkaz na pôvodnú prácu rozoberajúcu tému "kterak nahradiť ZDVčko intervalmi" (a zistil som, že som išiel tvrdši protokol, ako maníci v experimente
), všimnime si všetci, že je to 12 rokov stará záležitosť, aby sme si uvedomili, ako pomaly a neochotne prenikajú vedecké poznatky do general public, čo vysvetľuje, prečo tu stále stretávame zbrojnošská moudra z rokov 80tych...