Dobre ranko,
1.) Ano, sedlovka nam meskala 2 dni od dodavatela, ospravedlnujeme sa.
2.) Ta odpruzena sedlovka od Suntouru v takom igelite chodi vzdy, nema to nejaky pekny obal. My to neprebalujeme, ako to vyrobca a dodavatel zabali, tak to je. Ak je tam iny priemer ako na obale, vymenime, len prosim sprav vratku cez https://www.mtbiker.sk/shop/objednavky aby sme to spracovali.
3.) Co sa tyka vyberu, mame v Hradku cca 3000 produktov (nie kusov, roznych produktov) naskladnenych, nie vsetky vystavene. Mame 400 m^2 plochy (co nie je na plnohodnotnu bicyklovu predajnu malo), neda sa tam dat vsetko, urcite nie cely sortiment e-shopu. Koniec-koncov, v e-shope sa da presne pozriet co v predajni mame (tovar oznaceny "v predajni"). Trocha ale musim oponovat s tym "Okrem nás tam v podstate nikto nebol" - pocas 25 minut pred Tvojim prevzatim objednavky bolo na kase 9 predajov/odberov (necucam z prsta, vidim to v systeme) a po Tebe predaj drahsieho bicykla, ktory si zakaznik nevybera par minut a bolo s nim treba travit cas (mozno aj za predajnou na pump-tracku a nebolo ich vidiet). Naozaj ma mrzi ak sa vam nikto adekvatne nevenoval, ale z toho co vidim to bolo preto, ze bol personal zaneprazdneny s inymi zakaznikmi. Ak k nam este pridete a opat by k vam hore na poschodie nikto neprisiel, prosim len niekoho oslovte a urcite sa vam bude venovat hned ako je to mozne.
24.05.2018 - 09:15:13
00
2) kto znáša v takomto prípade náklady poštu - vratenie zlej ako aj poslanie spravneho rozmeru? Predpokladam, ze opat cakanie 6 dni, realne 8 :-(
3) nechcem sa hadat, ale ked sme prisli cca okolo 17 hod. zákazníkov som nevidel. Hore sa obcas niekto pohyboval a skusal nejake oblecko, rovnako ako my bez asistencie. Za pultom sedeli 3 ludia a riesil nieco na NB. Ale kaslat na to, ak by som nutne niekeho potreboval tak sa ozvem, na druhu stranu by potesila rada pri vybere oblecenia a aktivny zaujem predajcu...

EDIT: "My to neprebalujeme, ako to vyrobca a dodavatel zabali, tak to je." Čiže vy nekontrolujete čo pride od dodavatela, ci sedi to co so zakaznik objednal?


Naposledy upravil sonick dňa 24.05.2018 - 10:04:28, celkovo upravené 1 krát.

24.05.2018 - 09:42:01
00
sonick naklady znasame my aj tam aj spat. Rychlejsie by bolo keby si nam to doniesol do Hradku (kedze objednavka bola na osobny odber), ale mozeme to zariadit aj cez kurierov. Napis mi prosim spravu ked spravis vratku a ja ju rovno objednam a priradim k vratke, nech sa necaka na vratenie.

Hadat sa nechcem ani ja, len dodavam fakty ako ich vidim. Zislo by sa nam viac predajcov, hladame ich dlhodobo, ale ako asi dnes hovori snad kazdy obchod, nie je lahke ich najst. V podvecernych hodinach urcite nemame kapacitu na proaktivne a okamzite venovanie sa vsetkym zakaznikom, o tom nie je pochyb.

Este k tym notebookom, lebo to tu uz raz zaznelo ako kritika - vsetci u nas pracuju na NB alebo tabletoch, lebo tam mame pokladnicny system, objednavkovy system, servisny system, e-shop a admin. Obsluha na pokladni casto na NB zistuje dostupnost, kompatibilitu, ceny, riesi zmeny v objednavkach atp. pre zakaznikov v predajni a na telefone (kedze nam volaju aj do predajne ked sa nedozvonia na zakaznicku linku). Ked je ich vidiet za notebookmi, nie je to preto ze si bruzdaju po internete alebo chatuju s kamosmi (aspon som si to nikdy nevsimol ;) ale ich pracovna cinnost je do znacnej miery viazana na tie zariadenia.

Edit: K tej kontrole, lebo si to napisal po tom co som ja odpisal. Vizualna kontrola prebehne vzdy, ale so sublerou priemer sedlovky nemeriame. Rozdiel medzi 30.9 mm a 31.6 mm okom nepostrehnes. Koniec-koncov preberal si si ju osobne, ak by to bolo vidiet, vsimnes si to aj Ty.
24.05.2018 - 10:03:15
00
idem spraviť vratku, zaškrtnem: Pošta na moje náklady alebo v MTB Hradku. K Vam sa tak skoro nedostanem.

k predajcom: chapem, rešpektujem, akceptujem...hawk
24.05.2018 - 10:08:56
00
Zaskrtni Hradok, ja to upravim.
24.05.2018 - 10:10:28
00
odpruženú sedlovku od suntour som objednal aj ja, síce nie z tohoto shopu a môžem potvrdiť bola zabalená len v igelite a v kartónovej "rúrke"
24.05.2018 - 18:16:10
00
Dochádza pri presune tovaru z wishlistu do košíka k nejakej aktualizácii ceny tovaru?
Dnes ráno som z wishlistu cez mobil (normálne prihlásený na MTBikeri) dal do košíka plášť NN 2,35", cena na FA bola 21,90.
Večer som cez notebook zisti, že aktuálna cena na e-shope je 19,70. Rozdiel dosť podstatný - 10% (napríklad = cena poštovného zásielkovňou). Pri otázke k objednávke mi rozdiel zdôvodnili, že cena 19,70 je pre VIP. Toto však neberiem, v kategórii VIP som však prakticky už od zavedenia kategorizácie.
Pokiaľ nedošlo k zmene ceny v priebehu dneška, tak je tam zrejme nejaký bug... Do wishlistu som ten plášť dával s takou cenou asi, už si nepamätám presne tú cenu, ale isto to bolo viac ako 20€. Vďaka za info.
24.05.2018 - 19:37:47
00
Ahoj, cena vo wishliste je rovnaka ako vsade inde, to nie je problem. Problem je, ze si kupil posledny kus co boli skladom a ten tovar uz nie je dostupny. Ty ho mas asi vo wishlite a vdaka zmene co bola vyziadana nedavno, zobrazujeme vo wishliste aj nedostupne produkty. Ale s tym sa povodne neratalo a tak je tam nespravny vypocet vernostnej zlavy. Cize ta cena v case ked si objednaval bola 21.90 aj pre VIP a je teda spravne fakturovana. To co tam zobrazuje teraz je nespravne, lebo je nedostupny. Ak sa naskladni znova, podla ceny za aku to kupime sa ta cena vrati na 21.90 alebo tam bude nejaka zlava (ak na nu bude priestor).
24.05.2018 - 19:57:01
00
Aha, tak toto uz je lepsie vysvetlenie, i ked postup ze cena na nedostupny tovar je 19,70 a po naskladneni skoci na 21,90 je mätúca. Dik.
24.05.2018 - 20:20:54
00
Vsak to musim nejak osetrit, ono tie nedostupne veci vobec nemali byt viditelne, tak to musim nejak vyriesit ked to teraz viditelne moze byt.
24.05.2018 - 20:41:18
00
Podstatné je aby ostali vo wishliste 😁.
24.05.2018 - 20:57:42
01
Pri tychto okuliaroch nieco nesedi, typ skiel alebo cena, resp. oboje.
https://www.mtbiker.sk/shop/oblecenie-a-tretry/okuliare/cesta-a-mtb/alpina-okuliare-s-way-vl-cierne-matne.html
25.05.2018 - 08:18:54
00
Hmm, sedi to s tym ako to ma dovozca. Otazka je ci ide o cierne ramy a cire skla ako na obrazku, alebo (aj) cierne skla. Cena je ale OK - nejde o fotochromaticke skla, tie su nedostupne momentalne. Robo87 zisti.
25.05.2018 - 09:49:17
00
Tak potom nesedi nazov, lebo VL+ by mali byt jedine fotochromaticke. Neviem no, ani o ciernych sklach som doteraz tiez nevedel.

Prílohy:

alpina_s-way-modely.jpg
alpina_s-way-modely.jpg 112.1 KiB thumb_up0thumb_down

25.05.2018 - 09:58:55
00
Jaiub už som kontaktoval dodávateľa, požiadal som ho o preverenie a vysvetlenie . Akonáhle dostanem odpoveď, tak dám vedieť ;)
25.05.2018 - 10:51:38
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up