sonick naklady znasame my aj tam aj spat. Rychlejsie by bolo keby si nam to doniesol do Hradku (kedze objednavka bola na osobny odber), ale mozeme to zariadit aj cez kurierov. Napis mi prosim spravu ked spravis vratku a ja ju rovno objednam a priradim k vratke, nech sa necaka na vratenie.
Hadat sa nechcem ani ja, len dodavam fakty ako ich vidim. Zislo by sa nam viac predajcov, hladame ich dlhodobo, ale ako asi dnes hovori snad kazdy obchod, nie je lahke ich najst. V podvecernych hodinach urcite nemame kapacitu na proaktivne a okamzite venovanie sa vsetkym zakaznikom, o tom nie je pochyb.
Este k tym notebookom, lebo to tu uz raz zaznelo ako kritika - vsetci u nas pracuju na NB alebo tabletoch, lebo tam mame pokladnicny system, objednavkovy system,
servisny system, e-shop a admin. Obsluha na pokladni casto na NB zistuje dostupnost, kompatibilitu, ceny, riesi zmeny v objednavkach atp. pre zakaznikov v predajni a na telefone (kedze nam volaju aj do predajne ked sa nedozvonia na zakaznicku linku). Ked je ich vidiet za notebookmi, nie je to preto ze si bruzdaju po internete alebo chatuju s kamosmi (aspon som si to nikdy nevsimol
ale ich pracovna cinnost je do znacnej miery viazana na tie zariadenia.
Edit: K tej kontrole, lebo si to napisal po tom co som ja odpisal. Vizualna kontrola prebehne vzdy, ale so sublerou priemer
sedlovky nemeriame. Rozdiel medzi 30.9 mm a 31.6 mm okom nepostrehnes. Koniec-koncov preberal si si ju osobne, ak by to bolo vidiet, vsimnes si to aj Ty.