Kde sa pri servise PIKE používa 15W-50?
21.05.2018 - 13:25:19
00
je to na RS Monarch RT, v tejto teme sa to rozoberalo, preto som to hodil sem
21.05.2018 - 23:40:42
00
Zdravím, potreboval by som pomoc a radu pri riešení problému s Pike. Menil som včera zdvih na 160mm, už som to robil aj pred tým a všetko bolo v poriadku. No teraz zakaždým keď všetko dám dokopy a vidlu dofúkam, tak zdvih sedí na 10-15 % sagu, bez akéhokoľek zaťaženia. Skúšal som nabombiť na 140 psi, skúšal som jej apsoň dole schodmi schodoch naložiť že či sa nemusia len vyrovnať komory. Ani tá vyrovnávacia dierka nieje zaplnená vazelinou, vnútro som čistil. Jedna vec čo som si všimol bola, že keď som ju rozobral prvý krát, a vyberal 150mm piestnicu tak som ju vedel myknutím vybrať rukou. Trochu to luplo ako korok z fľaše ale inak ok. Avšak teraz, keď som chcel vybrať piestnicu von, bola zasunutá dnu aj napriek tomu, že som odšruboval vrch na dofukovanie vzduchu. Rukou sa nedala vytiahnuť musel som hu drevenou paličkou vytlačiť a to už bola väčšia rana, až mi trochu zaľahlo v ušiach. Tento proces sa opakoval už 3x, tak neviem či je niečo poškodené alebo ja som v niečom pochybil, prosím o radu. ďakujem.

našiel som aj video s týmto problémom, akurát že to isté sa dialo aj pri 140psi, takže nedostatkom tlaku to nieje:
https://www.youtube.com/watch?v=nIFddbXtLCk
10.06.2018 - 11:42:39
00
Máš podtlak v negatívnej komore. Skúšal si ju silou roztiahnuť na plnú dĺžku? Mal by sa vyrovnať tlak medzi komorami a zdvih ostať ako má byť. Zasyčí a všetko bude OK. Aspoň mne to vždy pomôže.
10.06.2018 - 12:56:26
00
Toto sa mi stalo keď som príliš veľa oleja do pozitívnej komory (viem návod to neuvádza ale niekde som sa tu dočítal že to zmenšuje odtrh vidlice) . Olej pretiekol do negativity a pravdepodobne aj vyrovnavaci port bol zanesený. Pri vyťahovaní vzduchového piesta to bola tiež dobra rana. Po poskladaní a nanesení len vazelíny na vzduchový piest všetko fičalo ok. Takže asi by som ešte raz skúsil skontrolovať tu vyrovnávaciu dierku a všetko prečistil a vidlu by som skladal tak, že najprv založiť vzduchový piest potom nafukovať vidlu a tak nasadiť spodne nohy.
10.06.2018 - 13:01:46
00
Roztiahnuť silou keď je dnu vzduch alebo keď je vypustená? Lebo rozťahovať som skúšal keď som tam mal vzduch, nohou som šľapol na osku a ťahal som za korunku, trochu zasyčalo. Nebolo to síce dokonalé, ostalo stále nejakých 5% ponorených. Avšak keď som ju skúsil už na bajku zapumpovať tak znova ostával v tých 10-15%
10.06.2018 - 13:01:48
00
Nafúkať na tlak aký jazdíš, roztiahni, skontroluj tlak a pripadne roztiahni ešte raz.
10.06.2018 - 13:03:36
00
Skúsil som vymeniť naspäť 150mm piestnicu, že či náhodou nieje problémová tá 160tka.

Nafúkal som, roztiahol ako som najsilnejšie vedel, a toto je výsledok.

Prílohy:

IMG_6828.JPG
IMG_6828.JPG 627.52 KiB thumb_up1thumb_down

10.06.2018 - 13:25:52
00
Máš natlakovanú vzuchovú komoru už pred skladaním vonkajších a vnútorných nôh alebo skladáš vidlicu so zasunutým piestom vzduchovej komory?
Aby sa tento problém minimalizoval, je nutné mať pri skladaní vzduchovú komoru úplne vysunutú.
10.06.2018 - 22:28:13
00
Zdravím, som zatim pomerne začiatočnik so servisom.. Opravujem vidlicu Rockshox XC32 zdvih 100mm. Chcem sa opýtať či možem použiť tuto patronu do vidlice. V prilohe su dve patrony, original som tam mal patronu 100mm ale kupil som novú od MTBIKER.sk ale je 80mm, kupoval som ju podla čísla z katalogu Sram výrobkov - presne na moju vidlicu. Chcem sa opýtať či možem použiť 80mm patronu do 100mm tlmiča - 100mm s priemerom 32mm patronu nemožem najsť. Ak áno, tak potom tam dať aj viac oleja alebo hladinu zachovať ako povodne?
Ďakujem za odpoveď.
19.06.2018 - 19:28:47
00
Zabudol som tu dať tu fotku.. v prílohe je. Ak viete tak prosím poradte, neviem či to tam možem dať

Prílohy:

74045_5b27c22874d72.jpg
74045_5b27c22874d72.jpg 217.34 KiB thumb_up0thumb_down

21.06.2018 - 18:59:52
00
Tu 80mm "patronu" mozes pouzit vpohode, len aby ti idealne fungoval lockout (na tychto TurnKey "tlmicoch" funguje lock uplne paradne) musis mat spravnu hladinu oleja, tzn ze otvor na tej patrone by mal byt zaliaty olejom ked je nasrobovana vo vidlici ale nemalo to prilis presahovat lebo potom si mozes sposobit hydrolock co sa mi raz stalo a nebolo to prijemne.
Takze zober nieco co budes mat ako mierku, nalej olej do vidlici a odmeraj pokial je hladina. Potom odmeraj dlzku patrony.
Ono to je aj citit ked ju tam vlozis a este nieje zakrutena, mal by si jemne narazit na hladinu oleja. Potom dokrutit.
24.06.2018 - 14:14:21
01
Rozoberam piku a dostal som sa v navode na bod vid. obrazok. Otazka pre ludi ktorí už servisovali piku. Bez toho 5/8" bit socket sa nepohnem dalej? Niečo take doma nemám, čím by sa to dalo nahradiť? 16mm imbus bude pasovat?

Prílohy:

pike.png
pike.png 136.83 KiB thumb_up0thumb_down

10.07.2018 - 19:42:55
00
Tiež mi to nešlo, tak som zhrnul ten gumenný mech Charger-u dolu, pod tým je kovová trubka z drážkami. Cez drážky som prestrčil imbusák a povolil ;). Len dávaj pozor aby si tu gumu neroztrhol. Ak máš ale komplet set tesnení, tak ho kľudne rozrež a potom dáš nový. Nakoniec som ho menil pre istotu tiež a hotovo.

Už mám DebonAir aj nahodený, zajtra sa ide testovať :)
10.07.2018 - 19:45:47
00
No pri montaži dobon air som si povedal že už ked to mam rozobrate tak odvzdušnim aj charger damper a ako tak pozeram ta svina tiekla cez seal head :D. :@ Mám tam ešte ten starý povodný, klop klop, vydržal dost dlho . Tak som ešte dnes musl objednat komplet sadu s tým novým seal headom a aj cartridge tube. ach :tmi: A tak som sa tešil že ešte dnes stihnem otestovat debon air :D
10.07.2018 - 19:56:18
00
keyboard_arrow_up