Inac na CX majstrakoch ho vozil Mathieu Van Der Poel a Canyon propagoval to vybratie ako miesto pre plece ked ho bajker nesie a on ho tak neniesol ani raz :-D vzdy mal plece cca v strede vrchnej ramovky :-)
13.06.2018 - 08:37:29
01
Prečo na tie nové canyony hovoríte že je to hnusný design? Mne sa to páči, že je to také "moderné", sme predsa v 21. storočí. A navyše každé zakrivenie a tvar trubky podla mna má svoje opodstatnenie z pohladu funkčnosti (pohlcovanie vibráciíí, pruženie ale aj potrebná tuhosť).

V canyone to majú všetko 100x prerátané a otestované kým niečo ide do výroby, , nič nerobia podľa mna "len tak" , ako taký prvoplánový design.

Určite si kúpim jeden canyon v budúcnosti do mojej "zbierky".
13.06.2018 - 09:45:49
02
Jednoducho preto, že sa mi to vôbec nepáči. To čo sa nám páči a nepáči je predsa individuálne.

Osobne by som si nikdy nekúpil vec čo sa mi nepáči aj keby bola funkčné 100%-ná. To že máš iný vkus a páči sa ti je normálne.
13.06.2018 - 09:54:01
03
Mne osobne sa najmenej "páči" dizajn tých nových dvojplošníkových riaditiek Canyon.
Súhlas s Volodajom. Nepáči sa mi napr. oválny prevodník. Môže byť funkčný, ale na svoj bajk si ho nedám lebo som sa zatiaľ nestotožnila s dizajnom :)
13.06.2018 - 10:13:28
00
A ešte taká otázka mimo tému: Keď nahadzujem 10 stupňovú kazetu na orech na ktorý môže ísť aj 11tka, treba tam dať nejakú "podložku"?

A k téme: čas ukáže či tie "dvojplošníky" boli "slepá ulička" alebo naopak, bude to budúci trend gravel riaditok. A oválny prevodník? Viem že mne by to nesadlo, pretože keď konštantne rýchlo točíš nohami, tak reťaz nejde konštantne rýchlo tak som o tom nikdy ani neuvažoval. a nepáčia sa mi.
13.06.2018 - 10:37:22
00
Pod 10spd kazetu ide 1.85 mm spacer. Ak sa bavíme o cestnom náboji. Ak si tie kolesá kupoval zvlášť, mal by byť priložený, inak sa dá dokúpiť.
Musíš potom doladiť prehadzovač a možno aj brzdy.
13.06.2018 - 11:29:16
00
Aha dikes, chcel by som to urobiť tak, že nič dolaďovať nebude treba, iba prehodíš druhý pár kolies a ideš.

Náboje sú tam NOVATEC disc, cestné.
Výbava na bicykli je komplet Tiagra 4700
13.06.2018 - 11:45:33
00
Tak keď máš kotúče, jediné prestavenie môže byť prehadzovač. (Ďalšia výhoda kotúčov :P)
13.06.2018 - 11:52:12
00
Môže a nemusí, ale dá sa vypodložkovať, aby bolo :)
13.06.2018 - 14:03:53
00
Caute,

Viete mi poradiut, ci pri tomto bajku treba menit orech pri prechode z 10sp na 11sp ?
http://www.kaktusbike.sk/cestne-bicykle/specialized-diverge-e5-elite/
Rozmyslam v buducnosti prehodit z Tiagri na 105.

Dakujem!
13.06.2018 - 14:11:16
00
Ani podložkovať nemusí byť treba, stačí roztlačiť piesty a po pár zabrzdeniach by sa mali samovycentrovať. (Jo, "by sa mali" nemusí vždy fungovať, u mňa po výmene kotúča to trvalo pár km.)
13.06.2018 - 14:44:46
00
No, ja som mal rozdiel na dvoch kolesách 0.3mm vpredu (vzadu to sedelo presne) a to dosť šúchalo. Takže som vypodložkoval a nemusím riešiť.
13.06.2018 - 15:22:45
00
Rozumiem správne že dávate podložky medzi brzdový kotúč a uchytenie na náboji? A nemalo by to sedieť aj bez podložiek, nemal by to byť jeden štandard?
13.06.2018 - 15:25:39
00
Mal.
13.06.2018 - 16:33:35
00
opytam sa to tu lebo dost gravelov ich ma - mechanicke kotucovky od TRP
nemate problem ze po dlhom brzdeni sa vam zasunu tie srobiky ktorymi sa nastavuje vzd. platnicky od kotuca a musite stale dotahovat lanko bud srobom na pake alebo na strmeni? mam sice spyke ale je to ta ista brzda a po kazdom vacsom zjazde ich musim nastavovat. nepomohol ani loctite na zavit.
13.06.2018 - 18:45:33
00
keyboard_arrow_up