http://www.chillisbike.sk

Nenarazil som tu na tému o tomto obchode.

Včera som ho navštívil, spokojne nakúpil viacero vecí (Yaban a Shimano reťaze, nejaké doplnky Author).

Celkovo bez výhrad, pre mňa všetko OK - ceny, prístup, ponuka na predajni...
03.05.2014 - 14:38:31
00
tiez mam s nimi len pozitivne skusenosti, uz viac-menej prednostne len tam chodim...
tip predajne, kde mi nevadi, ked nieco stoji viacej ako inde...
03.05.2014 - 20:41:03
00
A ako je na tom servis v tomto obchode? Ma niekto skusenosti?
01.06.2014 - 18:06:53
00
Chillis je maly obchod s velmi prijemnou a ochotnou obsluhou (myslim ze pan predavac je aj sam majitel). Predavaju bicykle Author a Merida a na velkost obchodu maju celkom dobry vyber prislusenstva.

Co sa servisu tyka tak ceny su v pohode, robota tiez OK co som ja riesil. S ohladom na velkost obchodu vsak moze byt problem s rychlostou, kedze v servise myslim robia len dvaja chalani.
01.06.2014 - 20:51:24
00
Nejde mi tak velmi o rychlost, ako skor o kvalitu odvedenej prace :)
Planujem kupu noveho biku a chcem kupit v predajni, ktora ma aj kvalitny servis, preto som sa pytal na servis...
01.06.2014 - 22:30:09
00
ja som si tam kupil bic cielene, mohol som aj inde, ale tu sa mi pacil pristup... servis je tiez ok, aj ked sa mi zda, ze ho tam robi len jeden chalan, ale zatial som bol vzdy spokojny... na jar tam toho maju asi fakt dost, aj sa dlhsie caka, ale ked si das zoservisovat bic cez zimu, ziaden problem... ked mam nejake akutne veci, da sa s nimi dohodnut a vedia to aj za den spravit... a co sa mi najviac paci, ze sa snazia veci opravit a nie bezhlavo len vymenit...
02.06.2014 - 09:27:37
00
tak podelim sa o skusenost aj ja... dnes som tam kupil bike a stravil dost dlhy cas. Musim povedat, ze lepsi pristup k zakaznikovi som v bike shope este nevidel. Maximalna ochota ako pana predavaca tak aj chalana, co robi servis. Vsetko mi pekne vysvetlili a bez nejakych posmeskov kludne odpovedali aj na moje novacikovske otazky. Trpezlivo, uctivo, zrozumitelne. Mozem vsetkym len vrele odporucat. :)
02.06.2014 - 23:51:38
00
Personal ochotny a prijemny, uz som tam kupoval nejake veci. Skusenost so servisom- mam naboje s konusom XT a nemal som tie kluce tenke este. Oska mala jemnu volu, nechal som tam koleso kedze to mam kusok od prace. Mechanik v chillis si s tym nevedel poradit, volali mi ze naboj je zly a treba ho cely rozobrat a nieco asi vymenit. S tym ze ho nerozobral (citaj - nevytiahol z neho osku) snazil sa len nastavit volu a ze je tam nieco pokazene a ze ci to maju dalej riest a snazit sa opravit. Povedal som ze nie. Bavil som sa s mechanikom a hovoril ze uz robil mnoho XT nabojov a sa s tym este nestretol. Zobral som koleso do sportservisu a za 2 minujty hotovo, stacilo vybrat osku(To by bola prva vec co by som spravil aj ja doma), je tam nejake tesnenie ktore bolo zatlacene kde nemalo byt a to brzdilo osku ked sa spravne vymedzila vola. Ale uz si kupim tie tenke vidlicove kluce a spravim to sam nabuduce.:-)
03.06.2014 - 07:36:12
00
Keby si ich to nechal dalej riesit (rozobrat = vybrat osku to je to na co sa ta pytali), tak by na to, naco prisli v sportservise, isto prisli tiez, ci? :)

Ked len nastavujes volu konusov, co bol ukon ktory si od nich chcel, tak nie je bezne ze rozoberas naboj, Podla mna bolo korektne, ze sa ta najprv opytali.
03.06.2014 - 08:50:59
00
Zastavil som sa tam minuly tyzden, nevedel som doma zhodit spodnu misku hlavka co zostala na vidlici. Pan predo mnou tiez riesil servis, a ze cakacka 7-10 dni.
Tak sa pytam predavaca, ci naozaj aj ked chcem len takuto somarinu. Jasne, neni problem, akurat v cenniku mame servis na pockanie za dvojnasobnu cenu. Pravdupovediac, tie 3 eura naviac som im tam rad nechal - lepsie ako tyzden nebikovat :)
31.07.2014 - 19:19:02
00
Tak pripajam moju najnovsiu pozitivnu skusenost s tymto obchodom, viac som sa rozpisal v tomto vlakne post974938.html#p974938

V skratke, kupoval som tu bicykel 4 roky dozadu a asi mesiac dozadu sa mi zlomil ram. Napriek tomu, ze bicykel je 2 roky po zaruke, Chilli's Bike to ochotne zacalo riesit cez vyrobcu s tym, ze aj ked by to nedopadlo pozitivne, poskytne mi svoju zlavu na novy ram. Nakoniec sa podarilo vyreklamovat ram a dokonca mi bic v chilli's zadarmo preskladali, aj ked bic ako taky vobec nemuseli riesit, kedze ako som spominal, bol 2 roky po zaruke... tomu sa hovori pozarucny servis :-)
Vzdy som mal s nimi pozitivne skusenosti a rad som sa tam vracal s mensimi i vacsimi problemami, ale tymto pristupom ma uplne dostali... Samozrejme velka vdaka patri aj Meride, ze sa k tomu postavili podobne...
08.07.2015 - 21:55:57
04
Tak po prvotnom nadseni prislo (asi) vytriezvenie. Ako som uz davnejsie (v r. 2014) pisal, kupil som tam bike prave kvoli tomu, ze tam mal byt aj kvalitny servis, na ktorom mi zalezalo viac ako na mieste, kde bike kupim. Garancka po cca 100 km v pohode (snad...)
Presla sezona a na zaciatku sezony 2015 som doniesol bike na servisnu prehliadku pred sezonou s tym, ze pri preberani som jasne povedal "urobte vsetko, co je potrebne urobit". Ocakaval som teda pristup "skontrolujeme a ak bude nieco, co nezapada do schemy servisnej prehliadky ale bolo by dobre do urobit/vymenit/opravit, tak to bud rovno urobime, alebo sa poistime a zavolame, ci mozeme urobit a po odsuhlaseni urobime". Nuz, asi len ja som tak pochopil instrukciu "urobte vsetko, co je potrebne". Bike isiel celu sezonu ako mal, bez nejakych problemov.
Presla sezona 2015 a na zaciatku sezony 2016 som opat doniesol bike do Chillisu opat s jasnym pokynom "urobte vsetko co treba alebo by bolo dobre urobit". Po cakacke cca 3 tyzdne (ano, seriozne, 3 tyzdne, ale OK, bol zaciatok sezony a naozaj mohli mat viac servisovania) mi volali, ze bike je hotovy. Pri preberani som sa pytal, ci robili nieco navyse - odpoved: "nie, nebolo potrebne". Pytal som sa aj na retaz, ci nie je natiahnuta a ci sa pozreli aj na brzdy - mam hydraulicke kotucovky. Vraj ano, vsetko skontrolovali ale nebolo potrebne nic menit/opravovat/servisovat.
Presla sezona 2016, bez vaznejsich problemov. Teraz na zaciatku sezony 2017 som sadol prvy krat na bike a zadna brzda sa dala "pumpovat" - zjavne zavzdusnena. Zaniesol som bike do ineho (blizsieho servisu) a chlapik potvrdil podozrenie - zavzdusnena brzda + som ho poprosil, aby sa pozrel na bike a povedal, co by bolo treba robit a kolko by to asi stalo. Zobral bike, trochu sa previezol a hned prisla studena sprcha - retaz po smrti (potvrdene aj podla meraca natiahnutia), kazeta tiez zrela na vymenu, predna odpruzena vidla si pyta tiez servis, no najviac ma dorazila otazka, ci uz bola menena brzdova kvapalina. Na moje nesmele "nie" len ostal prekvapeny a povedal, ze brzdova kvapalina sa meni raz za rok (cca vzdy po sezone) a ze preco mi v Chillise nikdy neservisovali aj ostatne veci, ktore bolo potrebne urobit (kazeta, retaz, vidla...).
Chcem sa preto opytat aj vas, ako casto menite brzdovu kvapalinu v hydraulickych brzdach (Promax 160) a servisujete dpruzenu vidlu (SR Suntour XCM HL100). Plus je podla vas mozne, aby na zaciatku sezony bola retaz "uplne v poriadku" (podla tvrdenia Chillisu) a po odjazdeni max 800 km po rovine-asfaltka (ziadne horske vyslapy, namahanie retaze a pod) bola "po smrti".
Bike ma najazdenych cca 4000 km a teraz ma caka "generalka" - servis (nie Chillis) si za nu pyta 100 EUR (musim este zistit, ci je v tom zahrnute uz aj odvzdusnenie + vymena brzdovej kvapaliny) + kazeta + retaz, co je dalsich 30 eur

Nechcem nadavat na Chillis, no popravde som teraz zmateny... Mali sa veci, ktore som pisal kontrolovat, pripadne servisovat vzdy na zaciatku sezony? Ak ano, je pre mna nepochopitelne, preco to Chillis neurobil a je to jednoznacne ich nezodpovednost a odflaknuta robota. Bike mi vzdy po prehliadke odovzdavali s tym, ze je v 100% stave. Nikdy pritom nedostali limit, do akeho sa maju zmestit, pokial by bolo potrebne nieco servisovat/menit, vzdy by to mali odsuhlasene - no nikdy nic nebolo potrebne...

Co si o tom vsetkom myslite vy?
18.05.2017 - 22:41:05
00
Myslim, ze si musis davat bacha na to kedy davas servisovat bike. Otec takto daval do ineho petrzalskeho servisu a bol relativne spokojny, az kym som ja na "prudkom" zjazde z Kacina po asfalte nezrusil dosticky. Pocas prvej jazdy po servise.

Tento rok daval bike servisovat vo Februari a hovoril, ze uz na pocit bol cely pristup iny - servisaci mali vela casu aby sa s tym vyhrali a nikam sa neponahlali a aj on ako clovek co bicyklom moc nerozumie pocitil rozdiel.

Ci to je chyba Chillis posudit neviem, ale viem si predstavit, ze vela takychto veci sa stava ked je naval a servisaci nestihaju ani dychat, lebo zakaznik chce jazdit najlepsie hned.
18.05.2017 - 22:48:00
00
Menit olej v brzdach kazdy rok pri rekreacnom najazde do 1000 km, pricom sa na tom bajku poriadne ani nezjazduje a teda ani nebrzdi, cize sa olej neprehrieva, je uplne zbytocne. Ja jazdim s povodnym olejom v Shimano brzdach uz peknych par sezon a peknych par tisic km (urcite 10+) a bez problemu. Zavzdusnit brzda sa mohla vdaka zvetranemu tesneniu v pake alebo stlacenim brzdy ked bol bajk dole hlavou a pod. Taktiez vidlice by som sa nechytal pri takomto style pouzivania (max. 1000 km rocne) skor ako po troch sezonach. 3000 km pri jazdeni v peknom a suchom pocasi zvlada kazda vidlica bez servisu, staci cistit klzaky. A hlavne tie zakladne Suntour vidlice su este odolnejsie / menej citlive na servis. Retaz treba merat vzdy, ale vydrzat by mala pri takomto rekreacnom pouzivani bezne 1500-2000 km ked sa nejazdia kopce, mozno aj 3000+ km. Cize moze byt, ze na zaciatku tretej sezony na jar 2016 este bola retaz OK a teraz na jar 2017 uz bola za zenitom. Takze velmi tazko hodnotit ci nieco mechanik zanedbal, alebo naopak z Teba len nechcel zbytocne tahat peniaze za nieco, co nebolo potrebne. Ja by som sa priklanal k tej druhej moznosti. Ale vzdy bude problem, ked si len uzivatel a vobec nerozumies ani zakladnej udrzbe a len sa spoliehas na druhych. Bud sa o to zacnes zaujimat a naucis sa zakladne veci riesit sam, alebo ak nechces, tak sa musis spolahnut na slovo mechanika.
19.05.2017 - 13:35:01
02
Ahojte,

tiež musím napísať moju skúsenosť so servisom v danom obchode Chilis Bike.
Potreboval som odvzdušniť hydraulické brzdy shimano. (prednú + zadnú). Tak som sa spýtal na cenu. Cena za jednu brzdu bola 15 € za odvzdušnenie + 1,5 € za minerálny olej, čiže jedna brzda mala stáť 16,5 €.

No keď som prišiel zobrať bike, tak milý pánko mi hovorí, že skontrolovali stav platničiek + nastavovali polohu prasiatka.
Som mu na to povedal v poriadku... normálka.

Šok nastal, keď mi povedal, že za nastavenie jednej brzdy 5 €. Výsledná suma, čo som mal zaplatiť za odvzdušnenie prednej + zadnej brzdy 43 €.
S týmto som sa ešte nestretol, aby bol niekto tak drzý, aby si pýtal 10 € za dotiahnutie 4 šróbikov.

Daný pán videl, že som nebol spokojný a spýtal sa ma, či majú povoliť tie 4 šrobiky. Povedal som mu, že hej.
Normálne servisák prišiel k biku a povolil 4 šróbiky a zaplatil som o 10 € menej.

Absolútne nechápem ich prístupu k zákazníkovi a ešte mi tvrdil, že všetky 4 šróby som mal povolené. Neviem, či sú toto pre nich normálne praktiky, ktoré skúšajú na ľuďoch, ktorí sa nie úplne vyznajú.

Moje odporúčanie je ak nemusíte, tak nechoďte do tohto servisu.
22.06.2018 - 09:06:03
00
keyboard_arrow_up