Ako narocna je ta vymena ? Mam Lyrik 160mm, predpokladam, ze ten sa da upgradnut tiez.

Som zvedavy na feedback.
10.07.2018 - 19:56:50
00
Jednoduchá. :)
10.07.2018 - 19:59:58
00
Matvej15 tiež som menil aj cartridge tube. Mal som nejaký 3rd party sealhead ale zavzdušňovalo sa to aj tak. Tak som kúpil komplet sadu, cartridge tube, debon air a vymenil komplet naraz. Vidla ako nová, teda aspoň vnútro. Všetky tie škrabance zvonku to neodstráni. Ale bike už skoro komplet nachystaný na dovolenku. Vymenené komplet ložiská v ráme, v kolesách nedávno, komplet presypaná vidla, nová reťaz a vymenený olej v brzdách. Tlmič len rozobratý a premazaný, robil som ho v polovici minulej sezóny ale potom som si zlomil prst tak moc nejazdený. Už len vymeniť plášte a snáď hotovo :D. Hádam bude teraz nejakú dobu pokoj a budem len jazdiť.
10.07.2018 - 20:10:18
01
Nad tym debonairom som tiez rozmyslal zo zaciatku ale po case som si uvedomil ze radsej obetujem tu pociatocnu citlivost v prospech vacsej jazdnej vysky resp. mensieho sagu (pouzivam 20% cca 31-33mm). Pri debonaire to bude progresivnejsie a bude treba pouzit vyssi sag odhadom aspon o 5% na dosiahnutie celych 160mm.
Kazdopadne popiste postrehy, skusenosti. som dost zvedavy.
11.07.2018 - 12:01:37
01
Aj ja som zvedavy na feedback Vlado!
14.07.2018 - 09:23:03
00
Takže zatiaľ po troch dňoch v Aoste veľká spokojnosť a príjemne prekvapenie. 2 dni traily (dosť strmé, veľa switchbackov, skalných schodov a koreňov) a jeden deň bikepark (vyjazdené rolety, dropy a skaly) hodnotím veľmi pozitívne.

Začiatok je citlivejší a vidla počas jazdy o dosť lepšie drží v strede zdvihu. Predtým som ju jazdil dosť podfúknutú, na sag približne 30-32% nech čosi žehlí + 2 tokeny. Teraz 25-27% + 1 token a funguje parádne. Do strmých rozbitých úsekov stačí pritiahnuť LS kompresiu.

Využitie zdvihu fajn, po nie úplne čistých dopadoch z pár väčších dropov (1-1,5 m) ostáva ešte asi 1 cm rezerva.
17.07.2018 - 21:40:47
09
Tak to sa teším potom, dnes to prišlo na môjho lyrika a očakávam presne to čo všade píšu + ešte aj 50h servis pridá na citlivosti takže očakávam novú vidlicu ?
17.07.2018 - 22:31:30
00
Nasiel som dalsi zaujimavy graf z dyna. Spring rate/pruzina PIKE standard bez DebonAir vs Fox 34(2013-2014)

Prílohy:

Air%20Chart-PIKE-34.jpg
Air%20Chart-PIKE-34.jpg 145.38 KiB thumb_up0thumb_down

25.07.2018 - 12:43:46
01
Čo je vrchná a spodná krivka? Stláčanie-roztahovanie? Inak celkom slušný rozdiel.
25.07.2018 - 13:00:51
00
Po asi 8 rokoch, co zrusili dual-air si teraz mozme zaplatit a sami instalovat , namiesto dofukania negativky. To je pokrok :lol: .. podobne ako Amici nezvladali fukat 3 komory (alebo 4 u MZ), tak teraz maju zase jednu naviac a sice autosag :lol:
25.07.2018 - 13:07:32
01
Ano myslim ze stlacanie a roztahovanie. Rozdielu by som nevenoval velku pozornost nakolko nevieme akymi podmienkami sa to testovalo. Nevieme frikciu pritlacneho pristroja ktory vidlica zacala odsuvat v roztahovacej faze ked bol motor meracieho pristroja vypnuty (a tym zobral cast energie z vidlice).

Vzdy som chcel dual air, urcite super vec (okrem servisu) ale ludia to nevedeli pouzivat a tympadom asi ani nekupovali, vyrobcovia bikov neosadzali atd.
25.07.2018 - 13:32:36
00
Rozdiel myslím medzi vidlicami a nie stláčanie-rozťahovanie.
Zaujímalo by ma, nakoľko sa na tom rozdiele podieľa väčšia trecia plocha pri Pke (34 vs 35 mm nohy) a na koľko to je rozdielmi v konštrukcií tlmiča, prípadne koľko a či vôbec niečo z toho spraví Kashima.
25.07.2018 - 13:57:44
00
Ja som v roku 2013 prave zhanal Rebu a jednoznacne som chcel 2012 dualair, proste ten co ten system neokusil nepochopi, proste ta vidla sa da nastavit podla zelania cisto tlakom vzduchu, nie ako soloair teraz, pre zmenu charakteristiky treba tokeny popripade tuningove piesty a co sa tyka servisu, tak ten je uplne rovnaky ako u soloair (mam doma oba systemy, takze viem)
25.07.2018 - 14:01:18
01
davam tomu 2-3 roky a zas s tym pridu :)
25.07.2018 - 14:33:15
04
volodaj neni ten rozdiel proporcny tomu celkovemu tlaku? Fox34 proste "tlaci" menej pri rovnakom tlaku, lebo ma inu geometriu komory. V klzakoch to podla mna nebude, to je minimalna frikcia, skusal som na svojej pike, na jednej nohe sa to zasuva skoro same.

Dual air je paradicka, vpodstate si tym clovek vie upravit krivku pruziny ako len chce spolu s tokenami. Resp. tokeny ani netreba.
25.07.2018 - 15:02:50
00
keyboard_arrow_up