( PRÍSPEVOK VYMAZANÝ )

Autor sa rozhodol vymazať svoj účet spolu s obsahom, ktorým do fóra prispel.


Naposledy upravil IDVert3X dňa 24.06.2019 - 20:32:21, celkovo upravené 1 krát.

12.07.2018 - 12:09:18
00
Ja by som tu negativnu skusenost ineho uzivatela poslal znovu do obchodu s tym, ze ci su si naozaj isti tym vysokym vyrobnym standardnom u znacky Shimano.
12.07.2018 - 12:25:55
03
( PRÍSPEVOK VYMAZANÝ )

Autor sa rozhodol vymazať svoj účet spolu s obsahom, ktorým do fóra prispel.


Naposledy upravil IDVert3X dňa 24.06.2019 - 20:32:12, celkovo upravené 1 krát.

12.07.2018 - 15:00:54
00
tak im pošli crank :)

Prílohy:

crank.jpg
crank.jpg 64.51 KiB thumb_up0thumb_down

12.07.2018 - 15:04:23
01
Hmmm, to su riadni kompoti...
Ako som naznacil v minulom prispevku robim ako reklamacny technik, resp. na zakaznickej kvalite uz par rokov. Za taketo jednanie by ma zakaznik kvalitne osulozil. Ale hlavne by som sa hanbil sam pred sebou. Sice nemam vobec v laske automotive ale tychto co s Tebou komunikuju by som poslal do tohto prostredia na preskolenie. Resp. do kazdej zakaznicky orientovanej firmy.
Uprimne ma zaujima ci im je jedno aky obraz si tymto u daneho zakaznika tvoria preto, ze ide o jednotlivca a asi cakaju, ze aj v dnesnej dobe nedokaze svoju negativnu skusenost sirit dalej ako varovanie alebo ci su jednoducho ozaj tak tupi, ze im to ani nedocvakne. Aj ked z pohladu zakaznika je to jedno ale zaujima ma to tak vo vseobecnosti.
12.07.2018 - 15:33:12
00
( PRÍSPEVOK VYMAZANÝ )

Autor sa rozhodol vymazať svoj účet spolu s obsahom, ktorým do fóra prispel.


Naposledy upravil IDVert3X dňa 24.06.2019 - 20:31:57, celkovo upravené 1 krát.

12.07.2018 - 20:36:50
01
Ze takemu eshopu stoji za to sa natahovat... Keby si nepochodil mozes vyuzit v EU institut alternativneho riesenia sporov a to ich preberie:

http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov
12.07.2018 - 21:16:40
00
Hosť napísal:
Tak som to zabalil do obalky, co ma vnutri bublinkovu foliu, prilozil fakturu a vyplneny formular ( aspon som mal konecne dovod si v praci nasetupovat tlaciaren na kompe ), rukou napisal adresu a odnesiem to na postu. Najtazsie na tom celom bolo najst ich ***** adresu, kam sa posielaju veci na reklamaciu. Nikde to neuvadzaju ( resp. ja som to nenasiel a viac casu minat na hladanie tej adresy sa mi fakt nechce ), tak to posielam na adresu spolocnosti, co je v sulade so zakonom a nemozu na to nic.

Co si spominam tak reklamacia sa robila priamo v eshope, ku konkretnej objednavke.
Volakedy dokonca pri drahsich polozkach priamo generovalo aj stitok na balik. Zanieslo sa to na Slovensku postu. Tam si nalepili jednu cast z toho na balik a odoslanie bolo zadara.

https://www.mtbiker.sk/forum/post998236.html#p998236
12.07.2018 - 21:25:40
00
( PRÍSPEVOK VYMAZANÝ )

Autor sa rozhodol vymazať svoj účet spolu s obsahom, ktorým do fóra prispel.


Naposledy upravil IDVert3X dňa 24.06.2019 - 20:31:48, celkovo upravené 1 krát.

12.07.2018 - 21:37:04
00
Prišiel mi od nich iný tovar ako som chcel, neodpísali mi ani na druhý email, čo je cca týždeň.
Mám byť trpezlivý, alebo sa s nimi nesrať a otvoriť rovno na PayPal reklamáciu?
27.07.2018 - 11:33:03
00
Sice je to uz hadam aj vyse roka ale mne tiez dost neskoro reagovali na infomail o reklamacii. Najprv prisiel ich template mail, ze maju toho vela a odpoved sa moze o nejaky (nepamatam si uz aky) cas zdrzat. Ale dockal som sa. No nebolo to zo zaciatku najsviznejsie. Ked vsak uz zacali komunikovat tak to bolo promptne a fair. Drzim palce.
27.07.2018 - 12:00:37
00
Diky za tvoju skúsenosť, práve som im napísal tretí krát. Ešte im dám čas 3-4 dni, potom kontaktujem PayPal...to bude pre nich horšie, častokrát PayPal reklamačný úsek rovno vráti peniaze ak nedostane odpoveď od predajcu...je to na nich.
Inak poslali ti aj poštový štítok na balík(poštovné na nich), alebo si ho musel zaplatiť sám?
27.07.2018 - 12:08:28
00
Ja som neposielal spat - dostal som prevodnik a po jeho namontovani som si vsimol, ze je deformovany v jednej casti - nedalo sa nastavit presmyk aby nesuchal. Tak som im poslal mailom detailny popis, foto ako som meral odchylkomerom na rovinnej doske hadzavost v danom mieste + info, ze balenie ako dorazilo nebolo poskodene. Typek iba skonstatoval, ze s najvacsou pravdepodobnostou bolo na balik s prevodnikom polozene nieco tazke a to ho zdeformovalo bez poskodenia obalu. Obratom poslali spat chechtaky na ucet.
27.07.2018 - 12:22:51
01
Tak omyl - teraz som si pozrel celu historiu komunikacie s nimi a bolo to uplne inak - splietol som si to s inou reklamackou co som mal. Tychto tu som musel 4 krat nahanat mailom nez mi dali odpoved. Trvalo to vyse mesiaca. Prevodnik som im posielal spat a postovne mi preplatili. Stitok s return adresou som od nich tusim nemal. Ale nemali problem preplatit mi postovne aj ked som im poslal iba sken blocku z posty - ktory bol navyse iba v SK jazyku. Tak som im to vysvetlil a boli teda ustretovi a preplatili.
27.07.2018 - 12:50:31
01
Neva, diky, uvidime ako sa to celé vyvinie. Ale je sezóna, mesiac sa s nimi naťahovať nemienim, ak do utorka neodpíšu ani na tretí email, otváram claim a nech si to s nimi rieši PayPal.
27.07.2018 - 13:01:30
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up