https://www.google.sk/search?q=predaj+bicyklov+splatky
30.07.2018 - 10:34:24
00
Pique93 napísal:
Sorry tato reakcia mi pride trosku moc. Nie kazdy vysedava za PC ci mobilom kazdu volnu chvilu. Nevie o tomto fore nenavstevuje ho, vie ze ja sa tomu trochu venujem a zacinam jazdit tak sa ma spytal. Ja som jeho otazku reprodukoval sem a ak sa to niekoho dotklo tak potom pardón.

Dakujem za dalsiu odpoved.


Heh, mna sa nic nedotklo a nosna myslienka mojej odpovede nebola ta, ze je zle pytat sa tu na fore. Skor ide o to, ci vie, co obnasa kupa tovaru na splatky...
30.07.2018 - 11:20:07
00
V pohode dik za odpovede.
30.07.2018 - 11:25:12
00
ahojte bratia a sestry na dvoch kolesách

po nejakom čase, keď som si kúpil pár rokov dozadu už jazdený leaderfox leadstage (aby som zistil, či je cesta niečo pre mňa), som sa odhodlal pokukovať po novšom bicykli

mám 194 cm výšku a 103 kg váhu, čiže nie som žiaden pavúk.. teda sa mi výber bicyklov zužuje :D

čo od bicykla očakávam: rád hltám kilometre, extrémne podmienky však nejazdím, t. z. keď sneží, silno prší, väčšinou zostávam doma

keďže som lokalizovaný vo východoslovenskej nížine, nejaké extrémne kopce nejazdím, avšak nevylučujem, že keď vyrastiem (dúfam, že už nie), tak by som ho možno zobral napr. na kráľovu hoľu a pod. - avšak to treba brať fakt ako výnimočný prípad, t. z. raz, max. 2x do roka

limit - chcel by som sa pohybovať do tých 1500 - 1600 €, čo ušetrím, mám na ďalšie záľuby :)

materiál - karbón je preferovaný, avšak čo som si čítal recenzie, články a podobne, tak ani kvalitný hliník nie je zlý, lebo kostitras z bicykla robia aj tak v prvom rade kolesá a čo som dnes skúšal karbón, tak o toľko (berúc do úvahy hype pri karbóne) pohodlnejší mi od toho môjho doterajšieho hliníka neprišiel (možno som sa len krátko vozil)

osadenie - minimálne by som asi išiel do 105, prípadne do porovnateľného campagnola alebo sramu
brzdy - potešili by kotúčové, avšak keďže nejazdím extrémne podmienky ani alpské zjazdy, tak by som ich asi za nutnosť považovať nemal... či?
plášte - asi už dnes minimum 25 mm, úpenlivo rozmýšľam nad 28

čo by eventuálne prichádzalo do úvahy:

https://www.merida.sk/cestne-bicykle/scultura-disc-400 - 1300 €

https://www.canyon.com/en-sk/road/endurace/endurace-cf-7-0.html

https://www.canyon.com/en-sk/road/endurace/2018/endurace-al-disc-7-0.html

https://www.canyon.com/en-sk/road/endurace/endurace-al-8-0.html

možno by som sa nebránil ani kellysu a deme, aby som podporil slovensko, ale neviem no

a zlatý klinec programu - skladačka

príbeh mňa a skladačky - chodím po obchodoch v KE, inak dosť slabota... ja viem, už idem tesne pred predstavením nových modelov a ja chcem práve niečo hoci tohtoročné alebo minuloročné, čo sa horšie predáva, lebo je to veľké - pre mňa však ako stvorené

narazím na jeden cykloobchod, v ktorom ma informujú, že na druhej predajni v KE, je nejaký full carbon pre moju veľkosť, s dobrým osadením za 1800.. samozrejme, sadám do auta

dôjdem do predajne a tam mi rozpovedali, že tú skladačku majú už nejaký čas u seba, lebo pôvodný majiteľ začal mať vážne problémy s platničkami a teda sa musel s týmto bicyklom rozlúčiť, vraj bol málo jazdený a asi to bude pravda, lebo nie sú na ňom viditeľné v podstate žiadne známky používania... jedine čo mi trochu vadilo bola trochu odlepujúca sa omotávka zo stredu... ako ten bicykel vyzerá -
rám - karbónový focus cayo, ročník asi 2015, vnútorné vedenie lanka
vidlica originál s rámom
kolesá - karbónové, myslím, že dt swiss s hrubším ráfikom, galúskové 25 mm, podľa majiteľa sa dajú dať aj na 28
brzdy - sram red, ráfikové prehadzovačka - zdá sa mi, že to bola ultegra a asi Di2, nikdy som nemal elektrickú prehadzovačku, ale táto tak vyzerala - jeden klik a prehodené, možno bola mechanická a perfektne nastavená - neviem, veľa sme nevykecávali, lebo som potreboval ešte niečo vybavovať kľuky - sram red
vpredu 50/34
vzadu - to som si nevšimol, ale myslím, že tam bola 11 rýchlostná sada
predstavec, riadidlá, sedlovka, držiaky na fľašu - všetko karbón

v obchode mi povedali, že bicykel im tam už nejaký čas stojí, že majiteľ je ich kamarát, ktorý na ten bicykel všetky súčiastky bral u nich, že poznajú genézu bicykla, majiteľ do neho vrazil dokopy okolo 4 000, predtým ho núkali za 2500, teraz idú s cenou nižšie, len ho majú problém predať, lebo každému doteraz bol veľký.. trošku prachu na ňom aj bolo vidno, ale vraveli, že keby som ho zobral, tak ho vyblískajú a nachystajú, aby vyzeral ako nový.. dali sa mi previezť po ulici, len som im musel nechať peňaženku na predajni :D vyzeralo to fakt v pohode až došlo na cenu... hovoria, že to spustili už na 1800... ja hovorím, že počujem 1700.. oni, že 1800, ale že keď presvedčím majiteľa, tak ho dajú za toľko... vytočili ho, lebo mi nechceli dať jeho číslo bez jeho povolenia a dali mi ho na pokec... pýtal som sa, že prečo nejazdí a on, že má problémy s platničkami a teraz aj dával dokopy chalupu, takže peniaze sa zídu... hovorím, že dúfam, že nemal problém s platničkami vďaka tomu bicyklu a on sa zasmial, že nie, len že rýchlo vyrástol keď bol mladší a nejako sa mu zle naukladali platničky a prejavilo sa to až po čase... dal mi na seba číslo a povedali sme si, že keď nad ním nebudem mesiac rozmýšľať, tak mi ho dá za 1600 a to mi vážení dalo chrobáka do hlavy

teda vás pekne prosím o radu, lebo ten focus mi spravil chaos v mojich myšlienkových pochodoch a preto som sa rozhodol poradiť so skúsenejšími


+ bonusová offtopic otázka pre širokú cestnocyklistickú verejnosť

všade všetci cyklisti sú odfotení a nakamerovaní iba s bicyklom, dvomi pollitrovými bidonmi a to je všetko... to len ja pijem ako kôň, že mi liter vody na 80 km výjazd nestačí, alebo všetci majú aj ruksak, ktorý však odhodia, keď sa idú fotiť (a teda celý aerodynamický superšportový posed pokazia hebedom na chrbte)? :D

vďaka!
31.07.2018 - 21:42:17
00
k poslednému bodu: niekde v priebehu staroveku, v horšom prípade raného stredoveku vynašli tzv. krčmy, a bidon má 650, ba aj 750 (môj 620, ale ten je zas aspoň poriadne izolovaný - Camelbak Podium Ice)
31.07.2018 - 22:11:46
00
Mam doma aj litrovy bidon na dlhe trasy.
Zalezi od pocasia a casu stravenom na biku pripadne intenzite atd. V tomto teple mi na 60km boli dve 550tky ltt rep skor malo.
31.07.2018 - 22:26:20
00
mmartinn Tazko hodnotit bicykel, ked je popis plny otaznikov :) . (to na margo casteho pouzivania "asi")

K poslednej otazke, jazdim na cestaku a ked viem, ze pojdem trasou, kde si nebudem moct doplnit vodu, alebo nemam istotu, ze si ju po ceste mozem doplnit, beriem radsej ruksak. V sporiacom rezime stiahnem 750ml na 30km, v hicoch aj skor :) .
31.07.2018 - 22:29:32
00
čiže trošku viac ku konfigurácii:

rám focus cayo, 5-ročný, full carbon
kolesá, karbónové DCR, s TUFO galúskami a DT nábojmi - 1,5 ročné
predstavec a sedlovka: Ritchey karbón
okrem bŕzd a kľúk komplet ultegra - mechanická
brzdy Sram - rada, ktorá je pod RED
kľuky - FSA karbón
riadidlá - karbon FSA
+ karbónové pedály
+ sedadlo fyzik
01.08.2018 - 09:04:21
00
Zdravím, tak som tiež začal uvažovať nad cesťákom ako doplnkom k MTB. Prelúskal som toto fórum, všeličo sa dozvedel a tak len pár dodatočných otázok, ktoré by som chcel ešte doplniť. Na začiatok len toľko, že by som chcel nový bicykel okolo 1000,- eur, skôr na 105 ako Tiagra. Z tohto mi je jasné, že to bude hliník.

Bicykel by som chcel predovšetkým tréningový, ale ako sa poznám, tak možno nejaké 2-3 lokálne preteky ročne by som chcel určite vyskúšať. Z toho mi vychádza otázka, ako by sa na pretekoch a naháňaní segmentov zo Stravy chovala endurance geometria oproti race? Jedná sa mi hlavne o endurance radu od Canyonu.

Pri brázdení netu som narazil na tento bicykel, o ktorom som však nikde nevedel nájsť bližšie info, resp nejaké skúsenosti používateľov. Priznám sa, že ma vcelku zaujal, tak ak by sa niekto vedel vyjadriť, bol by som rád. Inak, pozeral som, že má aj trochu zvláštnu kazetu 12-25, nebude to pomalšie na rovine a ťažšie do kopca? V čom je výhoda/nevýhoda oproti 11-28, resp. na čo je taká kazeta dobrá oproti tej viac štandardnej?

http://www.kenzel.sk/bicykle/cestne-bicykle/attract/

A posledná otázka. Dajú sa očakávať nejaké väčšie zľavy bicyklo na 105 5800, keď teraz vyšla 105 7000?
01.08.2018 - 10:46:57
00
Pozri moj na predaj budes spokojny 😀
01.08.2018 - 10:58:23
00
Preco si pri skladani kombinoval 105 a Ultegru?
01.08.2018 - 11:01:40
00
Chcel som ultegru ale ked som nahodil celuste tak sa mi ta seda hnusna nehodila k biku preti 105...funkcnost rovnaka
01.08.2018 - 11:11:07
00
[quote="@1398485"] má aj trochu zvláštnu kazetu 12-25, nebude to pomalšie na rovine a ťažšie do kopca? V čom je výhoda/nevýhoda oproti 11-28, resp. na čo je taká kazeta dobrá oproti tej viac štandardnej?

12-25 má jemnejšie odstupňovanie, prvých 8 po jednom zube
kombinácia 50x12 je pomalá pre Sagana, pri kadencii 90ot/min. ideš 49,8 km/h, to by ti mohlo stačiť ;-)
01.08.2018 - 11:17:37
02
martinnn napísal:
tak by som ho možno zobral napr. na kráľovu hoľu a pod. - avšak to treba brať fakt ako výnimočný prípad, t. z. raz, max. 2x do roka


na Kráľovú hoľu vedie rozbitá asfaltka len v druhej polovici, prvých 6km je štrková cesta
01.08.2018 - 11:21:22
00
lukjur napísal:
má aj trochu zvláštnu kazetu 12-25, nebude to pomalšie na rovine a ťažšie do kopca? V čom je výhoda/nevýhoda oproti 11-28, resp. na čo je taká kazeta dobrá oproti tej viac štandardnej?

12-25 má jemnejšie odstupňovanie, prvých 8 po jednom zube
kombinácia 50x12 je pomalá pre Sagana, pri kadencii 90ot/min. ideš 49,8 km/h, to by ti mohlo stačiť ;-)


ja mam najtazsi prevod 48/12 a pohoda :) kazetu mam 12-30. je to hodne individualne, ale 50/12 isto nie je pomale
01.08.2018 - 11:53:21
00
keyboard_arrow_up