Ninja600 ak si hovoril o tých Mavicoch, tak prečo podľa teba nie sú použiteľné dopredu? Ja som ich mal vpredu aj vzadu, ten Quest, a perfektná guma. Jedine sa dral dosť rýchlo, ale to bolo mäkšou zmesou. Inak by som ich kľudne kupoval viac na také bežné jazdenie. Podržali aj super v klopkách. Nedá sa to porovnávať so zjazdovými plášťami ako MM alebo DHF, ale držia veľmi pekne.
03.08.2018 - 07:45:34
00
To bola viacmenej otázka na MageZ, keď spomínal že sú skôr dozadu :)
03.08.2018 - 09:44:07
00
No ta druha verzia co mam, je 55/50 guma. Tato je tvrdsia, 60a - cize malo by to byt rychlejsie na pevnom povrchu s vacsou zivotnostou za cenu o nieco horsieho gripu. Dezen je fajn, takze od stylu jazdenia a porvchu to mozno aj s takouto tvrdsou gumou bude mozno niekomu vpredu vyhovovat, ale ja pre istotu vozim radsej v predu maksiu gumu - opakujem tuto som neskual a kazdy jazdi ine tereny, na inom biku a inym stylom. Tu 55/50 mam nahodenu vzadu, vpredu mam Fat Alberta Trail Star. Predtym som mal zadny Schwalbe NN 2,25 Pace star uz musel dole, na bezduse uz nesiel niekolko mesiacov (diera) a ked som teraz s dusou dostal dalsi defekt (velmi pomaly nastastie, nejaky pichliac), nadisiel jeho cas. Pace star je sice 3zmes, ale ten hlavny behnut je zrejme 60a (netusim presne, nepodarilo sa mi najst, ale na pocit je to na asfalte "rychlejsie" a "menej lepive" ako ta Mavic 55/50 ) a tie bocne stuplne su sice maksie, len ta pneumatika ma taky dezen ze pri vacsom bocnom naklade aj tak uleti (kedze tie bocne stuple su prilis male), takze tie vyhody 3zmesi su tam limitovane. :)

Tak asi zoberiem aj tuto 60kovu a do buducna dam dozadu ked doderime tu sucasnu maksiu, kedze vacsinou jazdim miestne Karpaty za sucha. :)
03.08.2018 - 11:32:06
00
MageZ vies pls zmerat tvoju 2.4 na sirku pripadne vysku? dik
03.08.2018 - 15:01:08
00
Prosím vás mám rafiky WTB i23 https://www.wtb.com/products/st
Planujem tam nahodiť plášte schwalbe nobby nic 2.35, chcem sa len spýtať nemal by byť žiaden problém ?
05.08.2018 - 14:06:46
00
VyGoogluj si tabuľku kompatibility. (je i niekde v tejto téme)
Pri mojich Mavikoch (vnútorná šírka 19 mm) bolo písané, že sú na pneumatiky do 2,10. Mal som na nich aj 2,25 ale už to pocitovo nebolo OK. Hlavne u bezdušákoch nahustených pod 2 atm. Skrátka, trochu to plávalo v zátačkách.
05.08.2018 - 14:21:11
00
Ok diki pozrem, ale ten ráfik je v pohode na bezduše že?
05.08.2018 - 14:26:22
00
Áno, je na bezdušovú úpravu. (Treba ešte nahodiť bezdušovú pásku)
05.08.2018 - 14:38:50
00
Hej to mi je jasné 😀 diki
05.08.2018 - 15:09:47
00
Čaute. Chcem sa spýtať či viete niekto poradiť nejaký dobrý a trvácny tmel , ale nie na bezdušové systémy , ale niečo do duše čo by zalepilo malé defekty
06.08.2018 - 10:00:32
00
http://www.slime.sk/slime-produkty/duse-naplnene-tmelom
06.08.2018 - 10:05:20
00
tak som v rozpakoch... uspora hmotnosti oproti bezdusakom nieje.... hlavna vyhoda bezdusakov - vozit nizsie tlaky - tiez nieje, lebo riziko prerazit dusu o rafik je tu stale... zahojit dieru do 3mm - to predsa vedia aj bezduse.... aka ja teda vyhoda tohto produktu? /leda ze sa clovek nezapatla...
06.08.2018 - 11:40:37
00
LukasOn napísal:
Prosím vás mám rafiky WTB i23 https://www.wtb.com/products/st
Planujem tam nahodiť plášte schwalbe nobby nic 2.35, chcem sa len spýtať nemal by byť žiaden problém ?


na wtb i23 jazdim s vredestein bobcat 29x 2,35 ...a pohoda ...teda ak si sa pytal na problem šírky plášťa...
06.08.2018 - 11:43:32
00
Ano ďakujem pýtal som sa hlavne na šírku
06.08.2018 - 11:56:04
00
Zdravím, dnes na Cerovke som väčšou rýchlosťou vletel do jamy medzi dvoma vlnami. Nebolo to nič extrémne, ale v momente, keď sa váha preniesla na zadné koleso mi na kratúčko vyzulo plášť. Nejako som to ustál. Koleso viditeľne stratilo časť tlaku, ale následne držalo. Po cca 1/4 obvodu bolo rozliate mlieko. Tlak v plášti bol pred výjazdom odhadom aspoň 2,0. Tlakomeru na pumpe príliš neverím, ale tlak bol solídny. Plášť mal tendenciu skôr odskakovať ako kopírovať nerovnosti. Plášte sú Maxxis IKON 29x2.2. Ráfik WTB STi23. Ráfik po udalosti zostal s pomerne kvalitnou osminou cca 1 cm do oboch strán.
Otázka je čím to je, resp. čo je príčina a čo následok:
1. Prvotným problém je strata kontaktu plášťa s ráfikom, čo spôsobí stratu tlaku a následne je pri kontakte so zemou deformovaný ráfik. Otázne je prečo ten prvotný únik.
2. Pri silnom zaťažení kolesa s kombináciou nejakej bočnej sily sa zdeformujú ráfiky a v tom momente plášť stratí kontakt so stenou ráfika a povolí.

Moja váha je spolu s batohom cca 100 kg, čo môže byť dosť, takže by som to typol na verziu 2, ale rád by som počul iný názor. Som z toho dosť nervózny a neviem čo od toho čakať v teréne.
06.08.2018 - 13:39:57
00
keyboard_arrow_up