Caute,

rad by som sa pustil do cestaku, jazdim na 29tke cesty a nie je to uplne ono, oddychovo fajn ale na vyjazdy 60,80 km napr. KE - PO -KE uz citim ze by nebolo odveci zobrat cestak.

vidim to na rozpocet 1000, je nieco taketo ok?
Alebo by ste to uz tlacili na karbon za kazdu cenu, ked mam bajk na ktorom sa pocitovo netrapim,takze to nie je za kazdu cenu.

https://www.merida.sk/cestne-bicykle/reacto-400-3 - 1100 , 105, hlinik, brzdy klasika, 9.35 kg
https://www.merida.sk/cestne-bicykle/scultura-300-3 - 879, tiagra, hlinik, brdz klasika. 9.09 kg
https://www.kellysbike.com/sk/racing-c602/arc-50-p53542 - 999, 105, hlinik, mechanicke
https://jumpsport.sk/cestne/ghost-nivolet-2-8-2018-xs-145-160cm - 929, Tiagra, hlinik, klasika, 9.1 kg
https://www.canyon.com/road/endurace/2018/endurace-al-6-0.html, 900 + 50 doprava + 50 zoskladanie, tiagra, hlinik no 8.6 kg. Ale bez vyskusania atd to by som zrejme vylucil hned.


alebo prosim Vas poradte co vidite ako cestu pre mna :)

vysku mam okolo 175

Diki pekne

22.08.2018 - 15:44:20
00
Ahoj keď chceš už niečo fajne karbónové a za super cenu tak ti určite odporúčam canyon...https://www.canyon.com/en-sk/road/endurace/endurace-cf-7-0.htm priamo od výrobcu cena balného a dopravy je 50€ ale určite by si nelutoval.
25.08.2018 - 10:11:00
00
za 1400 novy bike carbon na 105-ke nie je o com. a urcite dolozit a kupit to ako hlinik na tiagre za 1000...
25.08.2018 - 10:26:11
00
Diki pekne za reakcie,este Vas poprosim o jednu :)
a to je teda medzi tymito "finalistalmi"

1. toto ostalo ako ekonomicka voľba : https://www.merida.sk/cestne-bicykle/scultura-300-3 - 879, tiagra, hlinik, brdz klasika. 9.09 kg
2. toto pribudlo, je to cannondale na carbone s tiagrou za 1200 : https://isako.sk/product/1145/cyklistika-bicykle-cestne-cannondale-super-six-evo-carbon-tiagra

To co radite vy je super rozhodne kupit endurance cf ale ten uz ma shipping na začiatok novembra kedze vsetci nakupuju :D
25.08.2018 - 12:50:12
00
Ten SuperSix máš pomaly za cenu samotného rámu, asi by som dlho neváhal, ak sedí veľkosť (a nevadí farebná kombinácia). Keď stačil Peťovi Saganovi, mohol by aj Tebe. ;)
25.08.2018 - 12:58:51
02
Cena SuperSix je super. Len taka poznamka k vyberu, pozeraj aj na to, aku maju geometriu. Race geometria pre zaciatocnika moze byt galeje :).
25.08.2018 - 13:03:37
01
Ako 4 roky jazdim 80% cestu na 29" a nevidim v tomto cestu nadalej :D
take 60-80tky najradsej. Verim ze moj chrbat to prezije bez tazkosti.
Ci mam ajtak zvazovat pohodlnejsiu geometriu?
25.08.2018 - 13:41:43
00
:D https://www.kickstarter.com/projects/1989795590/the-cyclotron-bike-revolutionary-spokeless-smart-c
25.08.2018 - 14:02:05
00
Posed na MTB a na cestaku je dost odlisny, a je lepsie, ak nebudes menit skokovo :) . Cestaky s pohodlnejsou geometriou su v tomto flexibilnejsie. Umoznia ti sediet menej zhrbene a na druhej strane, ked sa rozhodnes, ze chces ist do viac aero pozicie, uberies distancne kruzky zpod predstavca a tak dosiahnes pozicie ako na race geometrii.

Nenechaj sa zlakat do nejakeho cestaku len pre to,ze cena je po velkej zlave, a ma karbonovy ram a take ci onake komponenty. Zameraj sa primarne na to, aby ti sadol. Ostatne je druhorade


Naposledy upravil user_id dňa 25.08.2018 - 14:04:49, celkovo upravené 1 krát.

25.08.2018 - 14:03:47
01
A nie je cesťák HLAVNE o aero pozícii?
25.08.2018 - 14:04:48
00
Cestak je hlavne o cestach (a preto ma aj plaste s mensim valivym odporom). Pozicia jazdca je o preferovanom style jazdy. :)
25.08.2018 - 14:09:09
00
nie, 80+ % času v preteku stráviš draftujúc a na pákach :D
prečo si tu niektoré jedince mýlia cestnú cyklistiku s časovkou jednotlivcov?
25.08.2018 - 14:10:09
02
Plášte s menším valivým odporom vieš namontovať aj na MTB, napriek tomu si (z vlastnej skúsenosti) dovolím tvrdiť, že s jazdou na skutočnom cesťáku to nebude porovnateľné. Od istej rýchlosti (podstatne) viac brzdí odpor vzduchu, ako pneumatík.
25.08.2018 - 14:11:49
00
No rafiky a vidlica na cestaku su uzsie, takze samozrejme aj mensi odpor vzduchu tam je. Gro odporu vzduchu robi hlavne ludske telo. Stale to vsak nie je to hlavne, o com je cestak. Cestak je hlavne cestakom pre jeho primarne urcenie na cesty. :)


Naposledy upravil user_id dňa 25.08.2018 - 15:37:32, celkovo upravené 1 krát.

25.08.2018 - 14:25:00
00
Čo ja viem? Nejakých 30 rokov som jazdil po cestách aj bez cesťáka. Odkedy mám cesťák, tak ako najväčšiu zmenu vnímam vyššiu rýchlosť, ktorú pripisujem hlavne aero pozícii na bicykli. Osobne vnímam aj delenie podľa geometrie na "race" a "endurance" ako umelé a zbytočné, v oblasti komfortu by som skôr veril technológiám typu Trek IsoSpeed alebo Cannondale SAVE, keď už...
25.08.2018 - 14:45:16
00
keyboard_arrow_up