Michajel, riskni to a kup ten supersix. V najhorsom ho predas s nevelkou stratou. A nezabudaj na to, ze organizmus ma o. i. aj schopnost adaptacie. Ak nemas velke odchylky od normalu, si zvyknes po par tyzdnoch 🙂.
25.08.2018 - 17:37:39
00
piste akoby siel jazdit na nejakom muciacom nastroji...ved je to len cestny bajk boa. neprezivajte to tak, ja mam jednu platnicku v prdeli, dalsie dve uz lezu von a na cestaku sa ohnem ako mi treba. boli to po dojazde, ale nie tak aby som sa vzdal bajku. zdravy clovek nemoze mat ziadne problemi jazdit na cestaku
25.08.2018 - 18:23:53
06
Z xrbtice do análu dostať platničku, to už je aká anatomická metamorfóza :D
25.08.2018 - 18:58:59
02
je to dost blizko, takze to az taky problem nebol ;)
25.08.2018 - 19:41:29
00
Este nam prezrad ako si k tomu stavu platniciek prisiel. Geometriou na hovno? :D
25.08.2018 - 19:44:15
00
Tak toto je teraz kriticka otazka :D

user_id napísal:
Este nam prezrad ako si k tomu stavu platniciek prisiel. Geometriou na hovno? :D
25.08.2018 - 22:02:00
00
Mohol by prípadne niekto kvantifikovať, koľko centimetrov znamená rozdiel medzi "race" a "endurance" geometriou? A prípadne aj prečo sa to v prípade "race" nedá doladiť výškou/dĺžkou predstavca rovnako, ako v prípade "endurance"?
26.08.2018 - 07:11:37
00
Ako hodnotiace kriterium sa udava pomer stack a reach - tusim viac ako 1,5 znamena "pohodlnejsiu" (endurance?) geometriu...
26.08.2018 - 09:00:39
00
Laborovanim s dlzkou, vyskou, uhlom predstavca, mozes urobit naozaj o poznanie pohodlnejsi posed, ale danou moze byt byt, ze bicykel sa stane o poznanie citlivejsim na riadenie. Aspon u Tarmaca to tak bolo.
26.08.2018 - 10:05:28
00
bedo Ako pisal miko02, pomer stack a reach musi byt viac ako 1,5 ak sa ma jednat o endurance geometriu. Mensiu flexibilitu v uprave posedu pri race geometrii sposobuje kratsi krk vidlice. Endurance bikey ich maju dlhsie. Barany mozes dat vyssie jedine kupou predstavca s vacsim uhlom, co moze vyzerat dost blbo. Moznost skratenia "natiahnutia" je u oboch geometrii rovnaka = kupou kratsieho predstavca.
26.08.2018 - 11:22:34
00
Jedna vec je race alebo endurance geometria bicykla a moznost jej doladenia predstavcom, kruzkami, atd. - tu mozno endurance vyznieva ako marketingovy trhak. Na druhej strane, rozdiel asi bude aj v materialovom prevedeni - znamy mal moznost jazdit karbonovy Ultimate a Endurace od Canyonu je to vraj citelny rozdiel v tuhosti/pohodlnosti. Mozno je to vsak hlavne vplyv VCLS sedlovky :-)
26.08.2018 - 13:21:17
00
Alebo inak fúknutých gúm :D
26.08.2018 - 13:35:50
03
Caute,
ozyvam sa zas.

Nakoniec by som to videl este na vstupne modely a pytam sa na vas nazor medzi tymito dvoma bicyklami.

1. https://jumpsport.sk/cestne/specialized-allez-e5-elite-2017-56 - 799, Tiagra, Lifetime warranty na ram, carbon vidlica, bowdeny su vonku
2. https://www.merida.sk/cestne-bicykle/scultura-300-3, 879, Tiagra, 2 roky warranty, carbon vidlica aj sedlovka, bowdeny inside

Dakujem pekne

Zaroven musim skritizovat Isako ze na webe maju neplatne ceny a prozakaznicky pristup typu "treba pozriet inde" bola prva veta co som pocul od predajcu :D
27.08.2018 - 19:49:42
00
Rozhodni sa podla penazenky. Podla mna cenovy rozostup zodpoveda pridanej hodnote.
27.08.2018 - 21:59:55
02
Ked mas okolo 175 cm, moze byt velkost 56 toho speslu na hrane pre teba. Inak, v kaktus-bike v BA maju allez v zlave tiez len 56, na 105 (brzdy ovsem nie..) , model 2018, s celokarbonovou vidlou, s pohodlnejsou geo (aspon tak to pisu). https://www.kaktusbike.sk/cestne-bicykle/specialized-allez-elite+45817/
28.08.2018 - 08:04:48
00
keyboard_arrow_up