to Duves: bol som v sobotu pozriet yedoo trexx ta je z hliniku, pekna, no hlinik je mäkký. Jedine, ze by to bola nejaka lepsia hlinikova zliatina. To koli
zadrhnutiam. Ked pozeram svoje ,,ocelove " Mibo a tie ryhy, srdce mi trha. Trochu ma od toho trexxa odradza nosnost 130kg, co je len 10 kg nad moju vahu. Neviem chlapi ako to robite, no ja som od vtedy, co som kupil kolobrndu, pribral 4kg. ,,Zial", narastli mi z nej lytka. Prvykrat som sa nedostal do nohavic nie koli stehnam, ale koli nim. Uznavam, ze denne robim len 8km, ale je to aspon pravidelne kazdy pracovny den.
,,Ta tvoja kolobežka teda vela nevydržala": len to zadne 12"
koleso - ma len jednoduchy vyplet. Kolega Jakub ma dvojnasobny pocet spic a tam by problem nemal byt. Lenze ho neviem nikde na internete zohnat. Podarilo sa mi zohnat bitumenovy spray, tak ju budem musiet zo spodu streknut. Loziska, na mojich
kolesach su tiez nic moc, na Jakubov jeden odraz na jeho Masterke, ja musim urobit 3. Na ceste do roboty mi to moc nevadi, ale ak by som m elektrickeal absolvovat dlhsi vylet, asi by to nebolo to prave orechove.
Co ma ale vyslovene na tom Mibe stve je, ze miesto, kde
bovden vystupuje z vnutra ramu k zadnemu kolesu mi hrdzavie asi to budem musieť zase osetrit. To je zase nevyhoda ,, ocele" voci hliniku.
Ozaj, ako maju vyriesenu mikrokoroziu medzi hlinikom a inymi druhmi kovov? V automobilovom priemysle museli u audi tento problem riesit specialnou vrstvou laku, aby nevznikly el prudy na rozhrani Al a ineho kovu. Ktovie, ci na to pri trexxoch brali ohlad?
Co ma prekvapilo, ze malo z vas jazdi v zime. Teraz nemyslim v snehu po neodhrabanych uslapanych chodnikoch. Ja jazdim stale, aj v -10•C. Ale uznavam, ze je to brutal. Ale chlapi, nie je nic lepsie, ako sa smykat na poladovici s kolobezkou. Vzdy si tu jazdu po Sibirskej ul. z chuti uzijem, lebo vsetci su doma zalezeny a na ceste som panom iba ja?. A moj navod na odrazanie na lade? : robit castejsie odrazy a nedavat do nich tolko sily. Potom to ide paradne.