Kalibrácia ide s novou batériou Philips ok. Keby našla, wattmeter by nič nenameral. Predvčerom pri kalibrácii nabehla hodnota 854. Stále sa to pohybuje v rozmedzí od 840 do 890 - zrejme v závislosti od teploty vzduchu. A tých predvčerajších 282 W nakoniec odpovedá aj predpokladanému výkonu na strave pri váhe 71 kg a takejto jazde - kopec 5,3%, AVG 18,3 km/h, mokrá cesta. Wattmeter ide ako švajčiarske hodinky.
Príloha:
4,1 W na kg.PNG
4,1 W na kg.PNG 216.38 KiB thumb_up0thumb_down

https://www.strava.com/athletes/20576473

28.08.2018 - 04:32:45
00
Prečo tu nik nespomína variability index. Podľa mňa dosť podstatný údaj.

http://www.bajkomktajchom.sk/

30.08.2018 - 19:53:31
00
lebo kuknem na normalizovaný vs priemerný výkon a vidím :D samotný VI bez aspoň priemerného výkonu veľa nepovie

Lapierre Zesty 514 (http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-6367.html)
Pell's Razzer Pro + RockShox Reba Race + some modifications

Všichni jsou zákeřná hladová klíšťata
jsou na svých prdelích vzájemně přisátá
a když se poslední na první zavěsí
pak z jeho prdele vlastní krev saje si

30.08.2018 - 23:06:40
01
Práveže napovie. Vypovedá o intenzite tréningu. Nedá sa oklamať ani vôľou ani tepmi.tie casto klamú v závislosti na výkone . Napr ak sa ide ZDV mal by byť vyšší ako 1;10 . Vypovedá o Tom že pokiaľ w výkon kolisa výrazne v priebehu 15s má sval veľkú rezervu a dosť kyslíka. Údaje pod 1;05 a nižšie vravia o časovke alebo povedzme úniku. Teda vypovedá aj o kvalite tréningu v rámci ZDV. Ak niekto trénuje v ZDV je tento údaj dôležitý.

Preto tam má Ivan 1;01 pretoze ide ako na časovke

http://www.bajkomktajchom.sk/

31.08.2018 - 06:56:50
00
To ,,vypovedá to o intenzite tréningu,, je také povedzme relatívne. U mňa je síce jeho hodnota nízka, ale tréning nie je v ZDV ale o 3 až 4 pásma vyššie. Teda index 1,01 odpovedá v týchto pásmach oveľa väčšej intenzite ako napr. index 1,20 pri ZDV. Všetko je to o zameraní tréningu. Či chceš rozvíjať maximálnu silu, zlepšovať FTP, základnú vytrvalosť,...

https://www.strava.com/athletes/20576473

31.08.2018 - 08:28:28
00
Ledavi napísal:
Práveže napovie. Vypovedá o intenzite tréningu. Nedá sa oklamať ani vôľou ani tepmi.tie casto klamú v závislosti na výkone . Napr ak sa ide ZDV mal by byť vyšší ako 1;10 . Vypovedá o Tom že pokiaľ w výkon kolisa výrazne v priebehu 15s má sval veľkú rezervu a dosť kyslíka. Údaje pod 1;05 a nižšie vravia o časovke alebo povedzme úniku. Teda vypovedá aj o kvalite tréningu v rámci ZDV. Ak niekto trénuje v ZDV je tento údaj dôležitý.

Preto tam má Ivan 1;01 pretoze ide ako na časovke

VI je doslova Normalized Power / Average Power. Cize sa jedna o pomer medzi vazenym a aritmetickym priemerom. Co to v praxi znamena je, ze cim je VI nizsi, tym je tvoj vykon viac konstantny a bez vykyvov. Nevypovedá vobeb o intenzite tréningu, ani to nema s intenzitou spolocne absolutne nic. O relativnej intenzite vypoveda IF (intensity factor) a to je zas Normalized Power / FTP.

Snazit sa cielene mat VI vyssi ako 1.1 mi pride scestne a uz teda vobec nechapem, preco prave pri treningu ZDV by mal byt vyssi nez 1.1, nie je ZDV zakladna vytrvalost? Ak uz niekde ma byt VI co najvyssi, tak su to treningy VO2 max a tazke kratke intervaly, vtedy je obrovsky rozdiel vo vykone medzi intervalmi a odpocinkom, a teda VI byva naozaj vysoke. Ale je to logickym dosledkom povahy tohoto treningu a VI ako take je descriptive, nie prescriptive (ako to prelozit?).
Jedine miesto, kde by som sa cielene snazil mat nizke VI je, ako si sam povedal, casovka. A aj to plati len o rovinatych casovkach, nie o kopcovitych. Ak chces mat co najnizsie VI, staci sa divat na NP a Avg a drzat NP co najblizsie priemernemu vykonu. Zobrazovat VI na Garmine mi pride ako mrhanie polickami, osobne mam vzdy zobrazene NP a Avg (ci uz celkove alebo pre lap).

“In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is.”
https://www.strava.com/athletes/racheljak

31.08.2018 - 09:06:28
05
Asi tak nejako. Povaha, zameranie tréningu, preteku - ,,najleší tréning je pretek,,. Ale tréning čoho. Tréning na zlepšenie maximálnej sily /ak je veľký rozdiel medzi NP a P/, vytrvalostných schopností /ak trvá 5-6 hodín/ a na zhoršenie FTP /zmenami intenzity zaťaženia a tým opäť väčším rozdielom medzi NP a P,/ a ak je pretekov veľa poklesne FTP najmä tréningovým režimom pred a po preteku /deň, dva voľnešie/.

https://www.strava.com/athletes/20576473

31.08.2018 - 09:36:41
00
VI nie je NP...Index vypovedá o tom koľko kyslíka ostáva vo svaloch a aj to či ho sval dokáže alebo nevie využiť. A počíta sa z NP každých 15s. Vypovedá o kyslíkové rezerve a koľko ostáva do FTP. To chce ale detailné sledovanie . Preto bude údaj menší ako 1;10 hovoriť o intenzite treningu. Napr. Časovka bude mať VI výrazne nižšie ako hromadný štart . Pokiaľ nepôjdeš v úniku celý pretek. Vtedy bude VI blízko k 1;0. A na to si treba dať pozor pri tréningu zdv . Aby číslo nebolo. Pod 1;10 ideálne 1;15-1.20

http://www.bajkomktajchom.sk/

31.08.2018 - 10:11:45
00
,,Preto bude údaj menší ako 1;10 hovoriť o intenzite treningu,,. A údaj 1,11 a viac nebude hovoriť o intenzite tréningu - že je väčšia alebo menšia ?

https://www.strava.com/athletes/20576473

31.08.2018 - 11:29:08
00
Nie nie. Údaj nad cca 1;15-1;20 hovorí že ideš kvalitny tréning v rámci ZDV . Keď pôjdeš časovku budeš mať údaj blízko 1;00. . Nik na svete nepôjde časovku na úrovni 1;15 . Ten údaj má viac vysvetleni. Hovorí ako intenzívne si trénoval a či si trénoval efektívne. Pretože ak každý tréning bude mať VI pod 1;10 a nižšie nemôžeš hovoriť s progrese.max o stabilizácii a aj to v pripade že taký tréning nepôjdeš a príliš často. A v horšom prípade o zlom trénovaní spojenom a únavou dlhodobou .

http://www.bajkomktajchom.sk/


Naposledy upravil Ledavi dňa 31.08.2018 - 11:55:42, celkovo upravené 2 krát.

31.08.2018 - 11:52:16
00
Takže do 1,10 ideš intenzívny trénink a nad 1,10 kvalitný.

https://www.strava.com/athletes/20576473


Naposledy upravil ivan dňa 31.08.2018 - 11:57:30, celkovo upravené 1 krát.

31.08.2018 - 11:55:26
00
Čítaj ešte raz a nehadaj sa.v zásade ide o to aby každý tréning nemal príliš nízke VI. Čo možno neplatí v prípade polarizovaneho tréningu. Keďže ty casto jazdís tak. Väčšina jazdí bežne základ objem a vhodne intervaly . A práve ten objem by mal mať VI ideálne na úrovni 1;15-1;20

http://www.bajkomktajchom.sk/

31.08.2018 - 11:56:37
00
Keď píšeš jak tatár. ,,Hodnota do 1,10 hovorí o intenzite tréningu,,. Veď každá hodnota potom musí hovorť o intenzite - či 1,05 alebo 1,10 alebo 1,15. Len hovorí o rozdielnej. Možno malo byť namiesto slova ,,intenzite,, slovo ,,intenzívnom. Dosť rozdiel.

https://www.strava.com/athletes/20576473

31.08.2018 - 12:10:15
00
Vidim že tomu nechápeš . Nechaj tak . Veď ty si jazdí ako chces. Howgh

http://www.bajkomktajchom.sk/

31.08.2018 - 12:15:16
00
,,To nechápeš,, je správne. Alebo ,,tomu nerozumieš,, - keď už tak.

Rachela má zrejme pravdu. VI je pomer medzi NP a P.

Príloha:
VI.PNG
VI.PNG 126.15 KiB thumb_up0thumb_down



S tým využitím kyslíka - to máš odkiaľ

https://www.strava.com/athletes/20576473

31.08.2018 - 12:38:48
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up