rada na zaklade mojej poslednej skusenosti s uchytom I Spec. pred jazdou si skontrolujte dotiahnutie srobu, ktory drzi radenie k brzdovej packe. uz nie sme v casoch, ked radenie malo svoju vlastnu objimku na riaditka a mohlo sa pri uvolneni max tak pretacat na riaditkach a nemohlo sposobit ziadnu zivot ohrozujucu situaciu. ja som ten speci srob na pretekoch stratil a zrazu som si vsimol ako mi prave radenie visi na bowdwne a brnka do spajli predneho
kolesa a snazi sa mi dodzubat vnutorne nohy vidly. bolo to v zjazde a mohol som sa teoreticky a prakticky zabit. musel som sa vzdat pokusu o vysledok v zavode, s ktorym by som bol spokojny, pretoze som musel obtocit bowden okolo riaditok a vzdy pri radeni chytit cele radenei do dlane a nejako horko-tazko prehodit drziac riadidla len lavou rukou. to cloveka velmi spomali a mentalne rozhodi. pozitivna sprava je, ze si netreba kupovat takyto i-speci srob za 6€, lebo to vyriesi obycajny srob, staci aby sedel priemer hlavicky, dlzka a sirka zavitu, nemusi mat teda na konci zavitu to prerusenie (ja mam
brzdy Sh BL-M615 a radenie Sh SLX SL-M670B). odteraz budem nosit rezervny obycajny srob vzdy so sebou. toto bezduche gramarcenie by mohlo mat nejake rozumne medze. dal by som tym konstrukterom po paprciach. hlavna vec, ze dialkovy lockout na vidlu pchaju na kazdy bajk akoby to bola nejaka extra uzitocna a frekventovane pouzivana, zakaznikmi ziadana vec. mna to len znervoznuje a I-spec odteraz tiez.