marin

Prílohy:

Marin Gestalt X11 -1_0.jpg
Marin Gestalt X11 -1_0.jpg 246.63 KiB thumb_up3thumb_down

07.09.2018 - 22:17:02
02
mikemo38 napísal:
čaute,
Tie brzdy tektro mira, sú naozaj zlé?
Mám 100kg a rád dávam bomby dole kopcom. Chcem tento bajk, ale nemám chuť na tom meniť brzdy... poprípade radenie kvôli hydraulike. Do budúcna ma ešte napadli aj bezdušáky (čo tiež nemá).
https://velosprint.sk/bicykle/cestne/specialized-diverge-men-e5-elite-gls-tarmac-blk-met-wht-sil

Bude treba tie brzdy riešiť, alebo mali by fungovať, poprípade TRP by stačili?

Ďakujem.



Ahoj,

neviem ci to je este pre Teba aktualne ale tie Mira podla mna uplne stacia. Mam TRPcka Spyre a chalani maju vsetci na divergoch tie zakladne Mira a jazdia s tym v pohode rozne divociny :)). Ked sme to porovnavali, ten rozdiel fakt za tu vymenu nestoji...robota pre robotu (moj nazor).

Kamarat zacinal presne na bajku, ktory si poslal so 100 kilami...teraz zrazil na 93-94 :-).

Inak dobre bicykle...odporucam. Hlavne teraz ich cekni po zlavach. Co som pozeral zahranicnych predajcov co bude na 2019 tak to pojde s cenami jemne hore.
08.09.2018 - 00:47:12
00
Kristina napísal:
Nerozumiem prečo na gravel bike niekto navrhne takéto prevody. Do terénu na lesné zvážnice IMHO dosť limitujúce. A pritom teraz aj u Shimano existuje dosť iných možností.


Absolutny suhlas ? a myslim, ze nie iba do kopcov. 48/32 zaklad + 11-32 (aj ked to je uz obmedzujuce ale tak vybuchas to no) do kopcov. Ideal 11-34/36.

Pre fakt ze “divocinu” (nie, nie to co prejdem na 700x35tkach) 1x + sram clutch...hlavne ked sa jemne zabudnes a zistis, ze si v navale emocii vyletel na rozsekanu MTBckovu trat :-)).
08.09.2018 - 01:05:05
00
JRIKO napísal:
Ahoj,

neviem ci to je este pre Teba aktualne ale tie Mira podla mna uplne stacia. Mam TRPcka Spyre a chalani maju vsetci na divergoch tie zakladne Mira a jazdia s tym v pohode rozne divociny :)). Ked sme to porovnavali, ten rozdiel fakt za tu vymenu nestoji...robota pre robotu (moj nazor).

Kamarat zacinal presne na bajku, ktory si poslal so 100 kilami...teraz zrazil na 93-94 :-).

Inak dobre bicykle...odporucam. Hlavne teraz ich cekni po zlavach. Co som pozeral zahranicnych predajcov co bude na 2019 tak to pojde s cenami jemne hore.


Hlavne pri mechanickych korucovkach treba vymenit zakladne bowdeny na lepsie nekompresne. To je rozdiel triedy
08.09.2018 - 08:57:14
00
Ujo-Ventilka napísal:
Ono navrhnut mozu aj dobre, no limituje ich vyber OEM komponentov, standart od shimana najlahsie cestne prevody su 50-34 ku 11-32, shimanu to potrva iba 10 rokov kym zareaguje na trh :) preto aj dost ficia 1x systemy od Sramu. Ja tam mam 40 ku 11-36 na tiagre, zvazujem to casom upgradnut na 36 ku 11-40 s roadlinkom. Existuju pekne riešenia ako FSA VERO compact tusim 46-30, alebo smakocinky ako kluky od Paul components ?

Shimano nie je jediný výrobca kľúk na svete. A aj Shimano má v ponuke kľuky s menšími prevodníkmi ako 50-34z.
Napr. FSA má v ponuke gravel kľuky 48-32z alebo 46-30z.
Kazetu 11-34z má Shimano od minulého roku.
08.09.2018 - 09:02:43
00
Ja som tomu nevenoval veľa energie, ale čo som zbežne pozeral nejaké eshopy, tak dostupnosť tých supercompactov je dosť chaba.
08.09.2018 - 10:09:48
00
sranki napísal:
Lebo s nim neprejdes po poľnej ceste 🚴😎

Bol by si prekvapeny...
08.09.2018 - 11:37:19
02
Tento rok som sa už prekvapil viackrát. Idem do gravelu s 50/34-11-34 a na šantenie v lese si nechám full.
08.09.2018 - 11:50:24
00
Kristina napísal:
Shimano nie je jediný výrobca kľúk na svete. A aj Shimano má v ponuke kľuky s menšími prevodníkmi ako 50-34z.
Napr. FSA má v ponuke gravel kľuky 48-32z alebo 46-30z.
Kazetu 11-34z má Shimano od minulého roku.

Jediny nieje, no vela vyrobcov berie OEM komponenty na komplet od jedneho a shimano, pokial viem nema subcompact cestne kluky.
08.09.2018 - 12:56:58
00
Dodávateľa nie je problém zohnať. Tých gravel bajkov zase veľké množstvá nevyrobia. Len musíš chcieť dať trochu zmysel špeckám svojich modelov keď ich už navrhuješ.
Shimano robí FC-R460 48-34z a 46-34z pre 10speed a niekoľko modelov 46-36z pre 11 speed (C-RS500, FC-6800 a nové RC-R6800). S kazetou 11-34z a plášťami 40mm lepšie využiteľné ako 50z veľký prevodník.
08.09.2018 - 17:34:18
01
Ujo-Ventilka napísal:
Mate niekto skusenost s Lindarets Road link?
cil mam ku tiagre radeniu - XT 11-36 kazetu vzadu, radi to OK, no povaluje sa mi naviac doma oneup 42t pastorok zo starej 1x MTB prerabky. Ci to stoji za tych 20e. Nateraz ma B-skrutka nepusti ani omylom na 42t.


ja to mam na cestaku : 46/36z a 11-40, 11 speed, ide to najsamsuper :-)
08.09.2018 - 21:20:36
01
Ujo-Ventilka napísal:
Hlavne pri mechanickych korucovkach treba vymenit zakladne bowdeny na lepsie nekompresne. To je rozdiel triedy


Nejaky zdroj pre podlozenie tvojho tvrdenia? :)
08.09.2018 - 22:30:45
00
Pokiaľ je to bajk z Decathlonu tak radšej vymeniť aj lanká a komplet rozobrať a skontrolovať montáž. S týmto sa údajne pravidelne stretáva kamarát vo svojom shope v Prostějove :)

Prílohy:

41284000_2234786620082686_6366734828099862528_n.jpg
41284000_2234786620082686_6366734828099862528_n.jpg 159.62 KiB thumb_up0thumb_down

09.09.2018 - 07:51:19
00
JRIKO napísal:
Absolutny suhlas 👍 a myslim, ze nie iba do kopcov. 48/32 zaklad + 11-32 (aj ked to je uz obmedzujuce ale tak vybuchas to no) do kopcov. Ideal 11-34/36.

Pre fakt ze “divocinu” (nie, nie to co prejdem na 700x35tkach) 1x + sram clutch...hlavne ked sa jemne zabudnes a zistis, ze si v navale emocii vyletel na rozsekanu MTBckovu trat :-)).

mám compact a 11-32 nedávno som bol na královej keby bola lepšia cesta tak MTB ani nie je nutné..treba však zísť aj dole :)
10.09.2018 - 23:08:07
00
user_id napísal:
Nejaky zdroj pre podlozenie tvojho tvrdenia? :)


The Internet :)
13.09.2018 - 12:55:59
00
keyboard_arrow_up