No nič o kazivosti som za dlhú dobu, co sú na trhu nezachytil.
Výkon viac než dobrý...
10.09.2018 - 16:39:20
02
zihadlo 5 napísal:
No nič o kazivosti som za dlhú dobu, co sú na trhu nezachytil.
Výkon viac než dobrý...

Super, díky zatiaľ. Ešte posledná otázka...

https://enduro-mtb.com/en/best-mtb-disc-brake-can-buy/
Podľa tohto testu, je to trochu zvláštne, ale akoby boli xt silnejšie. Aj pri meraní celkovej sily, a aj pri čase spomalenia. Tomu trochu nerozumiem, kde sa potom majú tie 4 piesty prejaviť?
10.09.2018 - 16:45:51
00
Za všetkému never pozri úplne dole. Sramky dostali celkovo najviac hviezd aj keď prvý stĺpec brzdenie jednoznačne bieda.. Zato sa int a zee nájdu vysoký počet
10.09.2018 - 16:58:39
01
Na tvojom mieste ten test neberiem tak vážne.
Si všimni, že podľa ich testu ZEE majú priemernú silu brzdenia menšiu ako XT (75 vs 78Nm), ale na 30-15km/h spomalení sú o polovicu lepšie ZEE (1.7s vs 3.4s).
A dostalo ma, že Deore majú porovnateľné spomalenie zo 45-0km/h ako SAINT ??? (9.6s vs 8.8s)
Podľa mňa úplný nonsense.
Za mňa jednoznačne ZEE, 4 piesty oceníš najmä pri dlhých zjazdoch a prudkých brzdeniach. Spoľahlivosťou na rovnakej úrovni ako XT.
10.09.2018 - 17:09:14
01
okamzity vykon nieje vsetko, zaflekovat viem kedykolvek (so svojimi 110kg) aj s hayes stroker ryde co mam vzadu na HTcku, a Sainty na fulle s 203mm kotucom mi uz par krat riadne smrdeli...
10.09.2018 - 17:11:26
00
Mal som XT, na terajšom biku mám ZEE a sú jasne výkonnejšie...
10.09.2018 - 19:39:01
10
mal som tu cest vozit ZEE a oproti XT su urcite silnejsie a brzdny ucinok stale rovnaky aj v dlhom zjazde...mam 90kg Ak by sa ma niekto pytal ake brzdy chcem a budu tam na vyber ZEE tak si vyberiem tie
10.09.2018 - 19:54:14
00
A je aj nejaký rozdiel medzi Zee a Saintmi? Teda okrem páky :)
10.09.2018 - 19:58:19
00
Super, díky, beriem teda Zee. Už sa teším, keď ich nahodím
10.09.2018 - 20:02:02
00
Izzy68 napísal:
RANDAL uvazoval som podobne, ja som ich mal na bajku nahodene od kupy a priatelke sme dokupovali namiesto nejakych zakladnych 375 ci ako. Spokojnost na XC a sviznu jazdu. Ked mas predlaktie vybudovane na mechanikach, tak s tymto budes stat na metri :-D


Tie 375 boli až tak zlé? Ja uvažujem o výmene rafkovych za nejaké kotúče. Kolesá mám 26 tak ani priemer kotúča neviem.
10.09.2018 - 20:52:40
00
zakladne brzdy na bajku (rozumej tie, ktore tam mas pri kupe bajku) su na 90% tak na vozenie po meste ...
ale sudim hlavne podla seba, nakolko mam 100+ kg :)
11.09.2018 - 09:08:39
00
Pôvodne som uvažoval o 500, alebo 600 tak pri tom aj ostanem.
11.09.2018 - 09:16:41
00
Midzione napísal:
Tie 375 boli až tak zlé? Ja uvažujem o výmene rafkovych za nejaké kotúče. Kolesá mám 26 tak ani priemer kotúča neviem.

ako pise KinDo vozim ich teraz ja na pracovnom/zimaku po meste, sem tam do lesa s plavajucimi kotucmi 160/160 z ciny. V meste nie je problem, som snimi spokojny, v lese pri dlhsom brzdeni ako par sekund uz prichadza pocit neistoty, ale viem sa nato pripravit, cize prisposobim aj jazdu. Ako tu ale znalci viac krat hovorili, tymto sposobom sa neda posunut v technike jazdy. Akonahle vezmem druhe HT, kde mam brzdy deore (teraz asi M8000) a 180/180 (cinske avidy) je to o niecom inom, samozrejme lepsie. Jazdim vsak len XC so vsetkym co ku tomu sa pritrafi
11.09.2018 - 09:55:55
00
Ja mam svoju 26 HT už asi 12 rokov a doteraz tam boli len V. No musím kúpiť nové kolesá a chcem širšie ráfiky(21 - 23mm) a tam je lepší výber pre kotúčové brzdy. Do 800 už investovať nechcem, 600 by mi bohate stačila, alebo nejaké Avidy
11.09.2018 - 10:30:40
00
prevez sa na bajku, ktory ma take brzdy, ake by si si chcel kupit
idealne niekolko kilometrove klesanie - zistis, ako brzdia ...
11.09.2018 - 10:46:52
01
keyboard_arrow_up