Ja mam cafelatex mariposa a drzia pekne uz rok .len dofukujem. Nosim penu cafelatex keby nieco.Po roku pozriem dnu
Som zvedavy na suchoty
07.09.2018 - 20:52:14
00
fofo050 napísal:
V skutočnosti 3160 ale sa mi nechcelo drobne pisat. ;)


tak tu mas moj maxxis po 2000 :D (foto uz je trochu starsia)

Prílohy:

FED12CD0-B415-45D5-9557-317B6B12539A.jpeg
FED12CD0-B415-45D5-9557-317B6B12539A.jpeg 716.53 KiB thumb_up0thumb_down

07.09.2018 - 21:13:38
00
Zavisi aj co a ako a kde jazdiš. Som kludas. :)
07.09.2018 - 21:52:09
00
a hlavne v akej zmesi...to presakovanie NN je normal :)
08.09.2018 - 06:58:28
00
Plašť je dvojzmes. Teraz prvykrat sa to objavilo. Je pravda ze po tyzdni ale nejak mi to nevadi. Len som to tu dal aby sa vedelo ze aj NN smoklia.
08.09.2018 - 10:19:40
00
fofo050 u mňa to isté Racing Ralph slzia jak divé po celom obvode. Zaujímavé ale tlak držia.

Prílohy:

20180910_200756.jpg
20180910_200756.jpg 1.43 MiB thumb_up0thumb_down

10.09.2018 - 20:13:37
00
Prvy je RaRa modry a druhy Conti raceking , oba slzia jak svina

Prílohy:

IMG_20180724_154202.jpg
IMG_20180724_154202.jpg 807.93 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20180904_160804.jpg
IMG_20180904_160804.jpg 1016.8 KiB thumb_up0thumb_down

10.09.2018 - 20:48:24
00
Niečo nam asi davaju na javo. :)
10.09.2018 - 20:57:59
00
Asi málo jazdíte,tak plačú :-)
10.09.2018 - 20:59:46
04
RANDAL napísal:
Asi málo jazdíte,tak plačú :-)


Skor placu co vezu
10.09.2018 - 21:32:33
02
Ahojte. Veľmi by ma zaujímalo, vzhľadom na aktuálnu úroveň vývoja bezdušových systémov na bicykli, ktorá ich výhoda alebo výhody oproti klasickej duši by mali človeka jednoznačne presvedčiť, aby išiel do bezdušákov?

Vážne by ma zaujímalo, čo vás vedie k tomu, aby ste si kupovali podstatne drahšiu možnosť, okolo ktorej je podstatne viac práce, nemá jednoznačnú hmotnostnú výhodu, má veľmi problematickú spoľahlivosť a ešte aj mokvá ako vojak v lazarete.
11.09.2018 - 10:14:19
01
Ľudia sem nepíšu, ako za celý rok jazdia bez defektu a iných problémoch na bezdušových kolesách. Riešia sa tu len problémy, potom to môže vyzerať dosť v neprospech bezduší. Dva roky jazdím bezdušové kolesá bez najmenšieho problému...
11.09.2018 - 10:21:32
012
Mňa presvedčilo to, že už nejaké 4 sezóny, t.j. približne 10 tisíc km som nemal jediný defekt ktorý by som musel riešiť. 90% mojich defektov boli seknuté duše, tým že som sa ich zbavil som mohol ísť tlakom trochu nižšie a vďaka tomu som získal lepší grip.

A k tomu druhému odstavcu len toľko, že čo je podstatne drahšie? Väčšina dnešných aspoň ako tak slušných ráfikov je TLR, plášte to isté. Bez TLR sú len tie najnižšie, najlacnejšie rady, ktoré v teréne moc nepodržia. Podstatne viac práce som si tiež nevšimol. Nahodím plášť, odchýlenou pätkou nalejem mlieko a nafúkam. Nič mi nemokvá a nemám žiadne problémy so spoľahlivosťou. Asi to bude tým, že používam spoľahlivé ráfiky a plášte určené pre bezdušové použitie. Ja skôr rozmýšľam nad prechodom na bezduše aj na cesťáku, lebo tam som tento rok mal už 3 defekty a neskutočne ma otravuje to zakaždým opravovať.

Ono ten čo je nespokojný napíše na fórum. Spokojní tú potrebu nemáme. Ale presviedčať nikoho nebudem, nech si každý jazdí čo chce.
11.09.2018 - 10:25:08
019
fluider pojazdi agačový les a uvidíme čo povieš..keď prezúvam plášte alebo mením tmel tak rukou prebehnem plášť a je ako ježko..keď si pomyslím že každý tŕň = oprava duše v lese tak sa hladkám po pleci že som išiel do bezduší..
11.09.2018 - 10:33:34
03
ja som zaregistroval za dve sezony dva defekty ktore mlieko hned zalepilo ak ich bolo viac co asi hej tak o nich neviem. co sa pracnosti tyka tak ako som ich minuly rok nahodil, tento rok na jar som len vytiahol stary tmel a nalial novy /nie je potrebne ani to, len doliat ak treba/ a to je za dva roky cela "pracnost" Osobne na duse nemam dovod prechadzat. Mam DT Swiss kolesa original bezdusaky a plaste bezdusaky Ikony a 100% kompatibilita, nahodil a nafukal som s velkou pumpou bez problemov na prvy krat.
11.09.2018 - 10:39:49
00
keyboard_arrow_up